Kisiskolás problémák megoldása (beszélgetős fórum)
:))))
Nekünk csak a szótárfüzetet kellett végigvonalkázni, merthogy 2.osztályos vonalas szótár nincs. :( De ez is épp elég volt.
Igen, javítósoroknak. De nekünk már tavaly félévtől kellett ilyet huzigálni. 5 db füzet van, és mindegyikbe, szépen végig... :)))
Bp-iek vagyunk, véletlen, hogy ilyen kevesen vannak az osztályban, az első meg a 3. osztály sokkal nagyobb létszámú, tavaly valahogy így jött össze.
Na, én még azt nem értem, hogy a tanítók mit csinálnak az órákon:
Minden munkafüzetben önálló feladat van, már oldalakat önállóan csináltak meg a gyerekek, de a tanár meg sem nézi... Kérdeztem is a gyereket erről, és azt mondta, hogy tanító néni is csinálja a feladatát, meg akkor megy el wc-re...:S Ez így nem lesz jó, mert ha a gyerek nem ért valamit, akkor az egész oldal üresen marad, és itthon tanuljuk, csináljuk megy együtt, ami azért elég sok idő.
és ki nem sz...ja le?
mármint elnézést nem neked címeztem:))szóval természetesen mi aláirjuk visszaküldjük beadunk mindent stb...de aki ezzel nem foglalkozik azt messze nem érdekli a hiányjel és aki csak a jogait emlegeti azt nem érdekli semmilyen parancs:((((
Miért kell oda az a zöld vonal? :S Tök jó, hogy olyan kevesen vannak nálatok, biztos mindenre jut idő... (csak zöld vonalat húzni nem). :D Vidékiek vagytok, van létezik Pesten ilyen iskola?
Nálunk 32 fő az oszt.létszám, ebből egy kisfiú ebben az évben Spanyolországban tanul. De így is sok, a naplóban is pont 32 hely van.:S Az angol óra nagyon jó, ott ketté van szedve az osztály, így viszonylag jó a létszám.
Az időről: nekem is sok idő aláhúzogatni minden egyes füzetben alulról a harmadik sort zölddel, mégis elvárja a tanítónéni, jóllehet, fizetést sem kapok érte, ráadásul értelmét sem látom. :S
Egyébként nálunk 14-en vannak az osztályban, nem egy lehetetlen létszám. :S
Minket nem kérdeztek, pedig nekem lenne kifogásom. Pláne az ellen, hogy megmondják, mit jelent számban a piros pont. Ez így fából vaskarika, bohóckodás. Nem erről szólna az egész.
Pozitíve vagy negatíve: persze, hogy mindenki ötöst akar gyűjteni, csak az a különbség, hogy az ötössel motiválnak, az egyessel meg riogatnak. Másodikosok esetében az utóbbit még inkább túlzásnak tartanám, szerencsére a mi tanítónénink nem teszi.
Uh, mi is mindig későn kaptuk meg, mert 3 tanító néni van, és mire összeegyeztették, teltek a hetek...
Nálunk az volt mindig a konfliktus, hogy nem jön ki a társaival: konkrétan egy kislánnyal nem jön ki, aki folyton hazudik a gyerekemnek, becsapja...olyan igazi gonosz kislány. De azért mégis rossz olvasni, a negatívan csengő szavakat.:S
mi is ötösöket akarunk gyüjteni természetesen:)))
Viszont megijjedt kicsit mikor tanárnéni szolt hogy idén egyest kap aki nem készül:))
Én is a személyre szabott értékelést szeretném,de az nagyon sok idő lehet bár van aki meg tudja tenni,mint egy hoxás tanitónéni is....nálunk csak a huzogatás van és az xek,az is tavaly több hónapos késéssel vagy egyszerre 3,hónap beikszelve...tehát nekem nem sokat jelent és némyelikröl nem is lehet eldönteni mit takar...pl a ronda irás azt jelenti hogy egyediek a betüjei és szánjegyei a fiamnak:))
Szerintem egyébként nem szabályos az aláhúzogatós szöveges sem. Az lenne az értelme az egésznek, ha írnának a gyerekről igazi egyénre szabott jellemzést, értékelést. Ez így önmaga paródiája, akkor inkább tényleg osztályozzanak.
Van olyan iskola egyébként, ahol nem aláhúzogatnak, hanem írnak. És az aláhúzogatott szöveg sem mindentütt egyforma. Nálunk meglehetősen semmitmondó.
Nálunk is így lesz, de ennek mi értelme, ha a dolgozatokra úgyis osztályzatokat kapnak? A gyerekeket egyébként megdöbbentő módon sokkal jobban motiválják a jegyek, mint a százalékok. :O
Nálunk már írtak is és kaptak is kisjegyet, nagyjegyet. A pontok is maradtak, de úgy, hogy 10 pont egy nagyötös.
az emlitett könyvben tavaly szinte mindegyik oldalnál ott volt...legalábbis úgy emlékszem az a hajdus könyv....
én csak mint szülő is azt mondom úgy számoljon ahogy a tanitónénije tanitja,én tavaly mikor sokat beteg volt,külön megkérdezgettem milyen módon tanitsam őt mert könnyű belezavarodni...egyébként bernuska én is észrevettem hogy lassabb a lúrkóm nem koncentrál igazán,talán ezt az év elejének is be lehet tudni...Az én fiam holnap ir dolgozatot matekbol az elsős tananyagbol(ismétlés),kiváncsi leszek mert itthon szépen tudja de pl a próbadolgozat nem fényesen sikerült neki.....nagydolgozatnak számit majd és osztályozni fogja tanitó nénink nemcsak pontozni...
Úgy kéne számolnia, ahogy a suliban csinálják.Sok jó módszer van szinte mindegy, ha jól számol vele. A tizes átlépése a legnehezebb, nekem jónak tűnik a kézen számolás is.
Én egyébként a számegyenes híve vagyok. Kell egy számegyenes 0-20-ig, ami eleinte mindig a keze ügyében kell hogy legyen.Nálunk a padra van fölragasztva.Ezzel sokkal könnyebb és előbb-utóbb elhagyják.De ez megint tanítónéni-függő dolog.
További ajánlott fórumok:
- Szexuális problémák
- Házassági problémák
- Ezo-gyermeknevelés, a problémák alternatív megközelítése
- Ismer valaki olyan "spirituális látót, aki segíthet a lelki problémák feltárásában, megoldásában?
- Szűzhártya-problémák műtéti megoldása. Volt már valakinek ilyen gondja?
- Problémák megoldása az iskolákban, tanári tapasztalatok