Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Kinél milyen mellékhatások jelentkeztek asztma elleni (szteroidtartalmú) spray használata miatt? fórum

Kinél milyen mellékhatások jelentkeztek asztma elleni (szteroidtartalmú) spray használata miatt? (tudásbázis kérdés)


1 2 3 4 5 6 7 8 9
2009. máj. 11. 22:16

nálunk a nagyányom 11 éve küszködik,,

talán semmi komoly mellékhatás nincs nálunk gyógyszer terén ++használ ..

néha elég jó a ventolin ,,,igaz kaptunk egy új inhalátort is..

93. Zarahell (válaszként erre: 92. - Berenik)
2009. máj. 11. 21:31

:( Ez nem hangzik jól.. :(


És neked mutatott valamit ki a vérvizsgálat allergiára?

92. Berenik (válaszként erre: 91. - Zarahell)
2009. máj. 11. 21:15
Sajnos nekem szinte állandóan el van dugulva az orrom. Télen-nyáron + még a légzésfunkcióm is rossz és ehhez társul még az inhalációs készítmények mellékhatása, a rekedtség. Nem is tudom mi lesz, ha mindegyiktől berekedek?
91. Zarahell (válaszként erre: 90. - Berenik)
2009. máj. 11. 21:02

Nem voltak jók a légzésfunkciók tavaly, de most mikor voltam, akkor jó volt.

Allergiát csak vérből néztek szintén tavaly, az végig negatív lett.

Az a jellegzetes orrfolyós-allergiám nincs, csak néhány gyógyszertől üt ki a fene.

90. Berenik (válaszként erre: 89. - Zarahell)
2009. máj. 11. 20:51
Allergiás vagy? A légzésfunkciód jó volt? Vagyis élettani?
89. Zarahell (válaszként erre: 88. - Berenik)
2009. máj. 11. 20:38

Semmit. Adtak régebben Theospirexet, de nem mertem bevenni a ventolin okozta görcs után. Ha érzem, hogy nem vagyok jól, akkor pihenek. Szerencsére olyan igazi-igazi fulladás nem volt (kopp-kopp-kopp).

Akinél most voltam Tüdőgyógyásznál, mondta, hogy a Theospirexet ne is vegyem be, mert alapból is magas a pulzusom, nehogy baj legyen.

Egyébként én még mindig nem vagyok abban biztos, hogy ez asztma-e. Hát, de majd meglátjuk. :)


Te mit szedsz?

88. Berenik (válaszként erre: 87. - Zarahell)
2009. máj. 11. 20:26
Mit tudsz használni a Ventolin helyett?
87. Zarahell (válaszként erre: 86. - Berenik)
2009. máj. 11. 20:16

Hát én pl a Seretidetől rekedtem be egy kicsit, de nem volt vészes. Másrészt van egy olyan érzésem, hogy az volt a hunyó abban is, hogy bezavart a ciklusomba.

Ami húzós volt, az a Ventolin, mert attól begörcsöltem, meg rámjött ilyen izomrángás.

86. Berenik (válaszként erre: 84. - Zarahell)
2009. máj. 11. 19:52
Ezt most hogy érted, hogy "most nem csinált gondot" az Alvesco? Volt már vele gondod? Vagy más készítménytől volt problémád?
2009. máj. 11. 19:38

Közérdekű közlemény az Alvescoról és az öblögetésről:



"Elvileg az Alvesco használata után tényleg nem kell öblögetni, mert kevésbé tapad le a garatfalra és a szájüregben. Mivel azonban szteroidot tartalmaz, én azért javaslom a szájöblítést, de ha néha elmarad, akkor sem történik semmi baj."


Ez volt a válasz egy orvostól-kérdezős portálon.

84. Zarahell (válaszként erre: 83. - Berenik)
2009. máj. 11. 19:32
Nekem ez az Alvesco most nem csinált gondot, egy-két köhintés van utána, de annyi.
83. Berenik (válaszként erre: 82. - Zarahell)
2009. máj. 10. 07:16
Sajnos én meg hiába öblögetem amit eddig használtam inhalációs készítményt, mindegyiktől berekedek, elmegy tőle a hangom.
82. Zarahell (válaszként erre: 81. - A9e1c02a7b)
2009. máj. 5. 10:35

Na, majd megkérdezem jövő héten a tüdődokit, vagy lehet, hogy keresek valami netes dokit, aztán megkérdezem.

Én nem öblögettem utána, mert arra gondoltam, hogy végülis a Ventolin után sem kellett. :S

81. a9e1c02a7b (válaszként erre: 80. - Zarahell)
2009. máj. 5. 07:29
Ugye mondom, hogy nem írják? Én is ezt használom, általában fogmosás előtt fújtam, biztos, ami biztos.
2009. máj. 4. 20:46

csajok! Biztosan tudtok segíteni!


Alvescot írtak fel nekem, mert megint jön elő ez a fene.. :( Nagyon elkiabáltam, hogy jól vagyok..


A tájékoztatóban nincs benne, hogy öblögetni kell utána. Ugye tényleg nem kell?

79. mirci001 (válaszként erre: 75. - Szinergia)
2009. márc. 30. 15:45

Köszi megpróbálom.

mirci001

2009. márc. 29. 21:27
Helyesbítek: Symbicort-ot használtam legelőször, és nem Pulmicort-ot.
2009. márc. 29. 15:11
Én előszőr Pulmicort-ot használtam, attól szájpenészem lett. Helyette kaptam Alvesco-t, attől elmegy a hangom. Most kaptam Flixotide-t, most várom a mellékhatásokat. Mi lesz, ha ettől is és minden más szájon át használható befújóktól ilyen tüneteim lesznek? Mit tudanak akkor adni?
2009. márc. 29. 08:25
a kisfiam asztmás, mellékhatást amit észrevettem nála és az mondták is,hogy roncsolják a fogakat a sprayk,de amúgy mást nem jelzett,hogy érezne.
75. szinergia (válaszként erre: 66. - Mirci001)
2009. márc. 28. 23:46

Szia,


Részemről az Állami Egészségügyi Központba járok, nagyon korrektek. Az első orvosom tüneményes volt, de sajnos külföldre ment dolgozni, de akihez kerültem is nagyon aranyos, azzal is maximálisan elégedett vagyok.

Először Seretide, Flixonase és Ventolin volt amit használtam, de kb. 1/2 év múlva minden éjjel iszonyatos lábikragörcsre ébredtem. Hiába szedtem magne B6-ot, akkor is úgy begörcsöélt a lábam, hogy másnap sántítottam. Aztán még sikerült összeszednem egy szájpenészt mellé (pedig mindíg kiöblítetteme a szám a Seretide használata után).

Ekkor szóltam a dokinéninek, hogy részemről a Seretide kilőve, és kaptam helyette Neplit-et, meg Avamys orrsprayt, Ventolin is maradt, nyáron pedig még kiegészítésként Aerius tbl. Ezektől nincs semmilyen mellékhatásom. Bár az igaz, hogy a Neplit-et gyakran nem használom.

Az Avamys viszont csúcsszuper szer, és nekem a Ventolin is az. Nekem nincs a Ventolinnak mellékhatása, viszont gyorsan használ 3-4 perc, és ez tetszik benne nagyon.

Visszatérve az engem ellátó intézményre, nekem rá van írva az Ambuláns lapjaimra az alábbi szöveg: " Állapotromlás, illetve panasz esetén azonnal jelentkezzen szakrendelésünkön". Mondjuk még sosem kértem soron kívül időpontot, de gondolom, hogy ha kérnék vagy személyesen megjelennék sem hajtanának el. Ja, és a nővérkék is nagyon aranyosak.

Jobbulást mindenkinek!

74. f64f0d9a69 (válaszként erre: 73. - Cand Ida)
2009. márc. 26. 16:16
Nagyon szívesen! Csak használjon is!!!
73. Cand Ida (válaszként erre: 71. - F64f0d9a69)
2009. márc. 26. 16:15
Én nagyon örülök ennek az infónak, köszi :)
72. Cand Ida (válaszként erre: 70. - Mirci001)
2009. márc. 26. 16:15

Ez a Tétényi, ha jól értelmezem. Valóban elég vegyesek az osztályok. Én csak az intenzíven voltam, ott nagyon rendesek. A tüdő részlege pedig kikerült Törökbálintra. Nem vagyok oda Törökbálintért, de jobb, mint a Korányi és a SOTE tüdőrészlege, ami a János KH-ba.

Sajnos ennyi maradt, mint tüdőkórház, tudtommal ez a három...de orvoshoz bármelyikbe mehetsz, ha gondolod.

2009. márc. 19. 13:31

[link]

valakinek segíthet?

70. mirci001 (válaszként erre: 67. - Cand Ida)
2009. márc. 17. 09:14

Igazság szerint csak a mellettünk levő 11. kerületben van kórház, de abban a kórházban is vegyes tapasztalataim voltak. A szülészet nagyon jó, sok a lelkiismeretes orvos és a jó szülésznő, de a neurológia meg pocsék. tavaly gerincproblémám miatt nem tudtam járni, egy hét bent fektetés és egy ekg, vérvétel és egy izomvizsgálat után kirúgtak függetlenül attól, hogy nem tudtam hazamenni csak max. négykézláb közölték, hogy képzelt beteg vagyok menjek haza úgy ahogy tudok. Beutalta ugyan MR-re, de nem gerincre. Közölték, hogy ők nem tudnak szállítást biztosítani, menjek ahogy tudok. Mindezt 10000 Ft hálapénz után.

mirci001

2009. márc. 13. 18:03
Refluxot is okoz sajnos a befújó. :(
68. Cand Ida (válaszként erre: 65. - 413ecaf526)
2009. márc. 13. 18:01

Sajnálom, hogy medrolt kell szedned...sajnos vannak tapasztalataim. 2 évig nagy dózisban szedtem...tönkre is tett rendesen....én nem asztmára kaptam.

Vagy egy orvos, akit tudok ajánlani, esetleg keresd fel...nekem rengeteget segített és segít, nem győzök hálálkodni neki! :)

67. Cand Ida (válaszként erre: 66. - Mirci001)
2009. márc. 13. 17:58
És ha orvost változtatnál? Ha egy kórházban felkeresel valakit és hozzá jársz, nem kell a tüdőgondozóba járnod.
2009. márc. 13. 09:24

Én seretidet szedek kb. 2 hónapja, az elsó hónapban már 5 kilót szedtem fel. Mit lehet ez ellen tenni?

Történt-e veletek már olyasmi, hogy bár rosszul voltatok, nem voltak hajlandóak foglalkozni veletek, mert nem volt időpontotok a tüdőgondozóban.

Engem folyton várakoztatnak az állítólag bejelentkezett betegek miatt, holott üres a folyosó?

Ti mit tennétek? Amikor felvetettem ezt a főorvosnak azt mondta, hogy örüljek, mert a kardiológián akkor is kidobják a betegeket, ha van időpontjuk, függetlenül attól, hogy belehalnak-e.

Köszi mirci001

2009. márc. 9. 11:09

Én épp a szteodiktól híztam meg,igaz nemvagyok kövér de állandóan harcolok a kilókkal.

Ha rám néz az orvos első reakciója.Ugye Julika megint medroltszed?Látszik az arcomon,mert hold arc keletkezik a sok szteroid szedésétől.Aki jártas benne rögtön felismeri a tüneteket.Sajnos én sokat szenvedek-e betegsaégtől amit köszönhetek az őseimnek,apai ágon. Ott alig van olyan személy aki ne ismerné az asztmát mint betegség.A lányommal is sokat harcolok ne dohányozzon,de nemtudok mit tenni.Felnótt önálló ember csak én tudom mit járkáltrunk éjnek idején az orvoshoz,hogy segítsen.Most még hiába beszélek vele nem érti vagy nem akarja,pedig vele rohangásztunk orvostól-orvosig.Na és a lényeg ebben nőtt fel,látta én mint anja mit szenvedek.De szerintem immunissá vált és már felsem veszi mi is ez a betegség.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook