Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Kb. 15 napja szedem a vitex barátcserjét napi 2x. A menzesz 2 napján kezdtem, és azóta se múlt el a vérzésem, csak kevesebb. Mi okozza ezt? fórum

Kb. 15 napja szedem a vitex barátcserjét napi 2x. A menzesz 2 napján kezdtem, és azóta se múlt el a vérzésem, csak kevesebb. Mi okozza ezt? (tudásbázis kérdés)


2011. febr. 28. 14:20
A menzeszem nagyjából rendszeres,peteéréséem is van szerintem, baba renényében kezdtem el szedni, aki nem akar összejönni régóta.( petevezeték gondjaim vannak)
2011. febr. 28. 14:18
Kb.15 napja szedem a vitex-es barátcserjét, ami 400 mg, napi 2x. A menzesz 2 napján kezdtem, és azóta se múlt el a vérzésem, csak kevesebb.Mi okozza ezt? Járt már így valaki?Szedjem tovább?
2011. febr. 28. 14:16
Barátcserjét szedek- gondom van vele.Segítsetek!

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook