Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Irány a konditerem! Fogyás eléréséhez milyen gyakorlatokat kell végeznem? fórum

Irány a konditerem! Fogyás eléréséhez milyen gyakorlatokat kell végeznem? (tudásbázis kérdés)


18. Naoya (válaszként erre: 17. - Guruljka)
2014. márc. 26. 17:22

Nem áll szándékomban koplalni, megfogadtam. Elővigyázatosabb leszek, de ha éhes leszek, enni fogok! :)

Köszönöm az észrevételt! :)

17. Guruljka (válaszként erre: 15. - Naoya)
2014. márc. 22. 16:54

Bocsánat, ha védem a Bázist:


Nem vagyok fent a kezdetek óta, de kifejezettem tanácsoljuk (többen is), hogy nem szabad mindenről lemondani, és igenis egyen kenyeret bárki. Sőt nem is a lemondás a jó szó, hanem helyettesíteni lehet a lassú felszívódású szénhidrátokkal a gyorsakat, a főzést meg lehet oldani kevesebb zsiradékkal, satöbbi. Sajnálom, hogy rossz tapasztalatot szereztél.

A program ma is matematikai, azaz egyfolytában menne lefelé, de szerepel egy figyelmeztetés a főoldalon, hogy ha 1200 alá menne, akkor állítsunk be fix napi keretet.És erre a lehetőség is megvan bármikor.

Sokat számít, ha az ottani fórumon tudunk segíteni egymásnak. Ez még az én belépésemkor (másfél éve) elég kezdetleges volt, alig pár hozzászólással, de már ez is nagyot változott.

16. Cucicsillag (válaszként erre: 15. - Naoya)
2014. márc. 22. 10:07

Meg ami nagyon felporgeti az anyagcseret, az a valtakozo intenzitasu gyakorlatsorok. Probald ki Pentek Eniko intervall edzeseit, nemelyik eleg brutalis :)

Sok sikert!

15. Naoya
2014. márc. 22. 06:59

Méhecske2014 - Köszönöm a javaslatokat, igazság szerint van tapasztalatom konditeremmel kapcsolatban, igaz nem volt egyik sem hosszútvú max 3-4 hónap, de azalatt is látható volt az eredmény, igazán jól éreztem magamat a bőrömbe. Akkoriban a kardió az mindennapos volt, de természetesen súlyokkal is edzettem sokat. Meg volt az eredménye és jobban, illetve nehezebb kajákat ettem mint most.Meglátjuk.


Guruljka: Az 1200kcl nem általában minden egyes nap ennyi volt valóban, olykor az 1534kcl is ütöttem. Ajánlották a kalóriabázist, de saját tapasztalatom szerint lehetetlen aszerint fogyni. Csak a testemet teszem tönkre igazán. Az édességről, cukros üdítőkről már időben leszoktam, de a kalóriabázis "miatt" a péksüteményeket, tésztákat is(!) kiiktattam, nem csodálkozom, hogy nem volt sok erőm.

156 cm vagyok és 60 kiló. A program szerint a megengedett kcl bevitelem 834 lett volna ami lehetetlen, úgy gondolom. Azaz ha kórházba akarok kikötni arra alkalmas lenne. :) Egyébként gratulálok a 25 kg fogyáshoz! Nagyon szép teljesítmény! :)


Cucicsillag: Az anyagcserém sosem volt az erősségem, mármint mindig is gondok voltak vele. Ha pedig leálltam a sporttal/edzéssel, akkor pedig azzal arányos csak mégjobban lelassult az is. Szóval mozognom kell mindenképp! A javaslatokat pedig köszönöm! :)

14. 25800e2d09 (válaszként erre: 3. - 66112ea05a)
2014. márc. 22. 00:58
Háát, a comb belső külsö gép alapból 10 kilóval indul. Nekem már kell a 30 hogy érezzem hogy csinálok valamit. Azért a felsőtestet sem szabad hanyagolni. Felülés helyett inkább a hasprés 5x20. Karra valóban elég az öt sőt tricepsz váll lehet kevesebb is. Hát, mell 5-5 kiló karonként. Ettől még nem lesz vastag de szép. Kardió pedig súlyzós edzéssel társítva fél óra max edzésenként.
2014. márc. 21. 21:33

Létezik a harcosok diétája, az éppen a napi egyszer étkezésre épül, ha jól tudom.

Én tudok enni 3-4 szer, ritkán sikerül 5-ször, de nem erőltetek semmit. Akkor eszem, amikor jól esik.

Kevés húst eszem, nem vagyok oda érte. A növényi fehérjék is hasznosak, tojást és tejterméket naponta eszem. De nem válogatok, hogy hányszor és mikor.

Itthon élek, akkor kelek-fekszem, amikor éppen úgy érzem, ezért enni sem eszem órarend szerint.

12. 66112ea05a (válaszként erre: 9. - Guruljka)
2014. márc. 21. 21:01
Nekem az a bajom, hogy nem vagyok éhes, és nekem nehezemre esik a napi 5x kaja. Max. napi 2x-i megy, de az is nyögvenyelősen.
11. Cucicsillag (válaszként erre: 2. - Naoya)
2014. márc. 21. 20:10

26 korul picit valtozik az anyagcsere /is, nerontsd el azzal, hgy tomegnovelsz, ha fogyni akarsz.

Magas sorozatszam, alacsony sulyokkal, az szuperul szalkasit :)

10. Guruljka (válaszként erre: 7. - Kisj)
2014. márc. 21. 19:57

Átmenetileg talán, de az 1200 kcal még nekem sem követhető, pedig én még alacsony is vagyok.

Ha nem akar valaki jojó effektust, persze, és mellette nem akar még kínlódni és legyengülni is.


Lehet koplalni és szenvedni is. Semmi nem tilos, csak kérdés, mennyire éri meg.

9. Guruljka (válaszként erre: 8. - 66112ea05a)
2014. márc. 21. 19:52

Inkább akkor könnyebb már az éhséget követni, ha e nehezén már túl van az ember.

Régen én is azt hittem, éhes vagyok, közben állandóan ettem, csak éppen gusztusom támadt még enni.

Most, hogy lefogytam már, tényleg érzek éhséget.


Hogy ki hányszor eszik egy nap, az azért elég változó. Van, aki képtelen reggelizni, és van, aki éhesen ébred.

8. 66112ea05a (válaszként erre: 2. - Naoya)
2014. márc. 21. 19:36

5x kell enned, de elég 1-2 falat is, hogy beinduljon a dolog. Még akkor is ha nem kívánsz semmit enni.

Pados doki azt nyilatkozta a múltkor, hogy az a legjobb, ha amikor jelentkezik az éhség, akkor enni csak. De ez szerintem így kivitelezhetetlen.

7. kisj
2014. márc. 21. 19:35
1200 kalóriától fogynod kell...lene
2014. márc. 21. 19:33

Ha a szénhidrát alatt az összes szénhidrátot érted, nemcsak a finomított dolgokat és a sima cukros dolgokat, akkor nem csoda, hogy éhes maradtál.

Az 1200 Kcal meg elég kevés, ha tényleg méred és számon tartod, és nemcsak saccolod.


Én 25 kg-t fogytam úgy, hogy 50 felett is vagyok, és csak itthon végezhető edzéseket csinálok, mert nem telik teremre, és nincs is itt a közelemben. Autóm meg nincs.


A Bázison azt szoktuk ajánlani, hogy ugyanazt az edzést ne végezd minden egyes napon. Váltogatva cardio vagy egész test, felső-és alsó test. Heti egy nap legyen teljes pihenő.

A teremben biztosan van valaki, aki segít felmérni a jelenlegi fizikai állapotodat, annak függvényében kellene elkezdeni.

5. 66112ea05a (válaszként erre: 1. - Naoya)
2014. márc. 21. 19:33
Heti 4 alkalom, de 1 nap szünettel, mert ha egymás után fogod csinálni, túl fogod edzeni magad. Az sem jó.
4. 6b006fc769 (válaszként erre: 2. - Naoya)
2014. márc. 21. 19:33
Szerintem váltogatva a leghatásosabb. De ha csak az egyik, akkor az aerob.
3. 66112ea05a (válaszként erre: 1. - Naoya)
2014. márc. 21. 19:32

gyaloglás minimum 1 óra(hegymenettel váltogasd)

4x20 hasizom felülés, comb belső, comb külső(kis súllyal, max.5-10 kg, annál többel ne, mert akkor erősít, taposás minimum fél óra, de szintén közepes szinten, karra pedig több lehetőséget fognak mutatni 5kg-nál ne többel csináld.

2014. márc. 21. 19:27

Tudom, nem egy fogyással kapcsolatos kérdést feltettem, próbálkoztam az étkezésem változtatásával, számoltam a kalóriákat, figyeltem az étkezésemre és annak minőségére és mennyiségére, mégis "muszáj" volt túllépnem a megengedettnél jobban a kalóriáimat. Mert éhes maradtam és gyengébbnek is éreztem magamat a kevés széndidrátbevitel miatt. Tudom, alapdolog az étkezésre vigyáznom, de jobban már nem tudok. Az édességet, cukros üdítőket elhagytam, többre nem vagyok képes és alapjába véve nem is eszem sokat, kb olyan 1200 kcal a napi bevitel.

Szóval időm megspórolása érdekében a délelőtti edzést választottam konditerembe. De mivel is kezdjek? Kardió? Súlyzós edzés?


Köszönöm előre is!


26/N

2014. márc. 21. 19:24
Irány a konditerem! Fogyás eléréséhez milyen gyakorlatokat kell végeznem?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook