Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Időnként nagyobbat dobban a szívem? Lehet, hogy szívritmus zavarom van? fórum

Időnként nagyobbat dobban a szívem? Lehet, hogy szívritmus zavarom van? (tudásbázis kérdés)


1 2
2017. febr. 22. 14:15
Akkor sajnos nekem ezt hozta a klimax...vagy csak most derult ki.. Tegnap voltam sziv uh on,szedules,szapora pulsus,magasabb verny.miatt.
35. 2e137fbcc7 (válaszként erre: 34. - Júliusi)
2017. febr. 22. 12:18
Abbol kiindulva hogy anyamnak az egesz addigi eleteben kitarto alacsony vernyomasa a klimaxkor elkezdett folugralni, es magas is maradt par evig...siman
34. júliusi (válaszként erre: 31. - 7abb7adbf0)
2017. febr. 22. 11:42
Lehet ezt a klimaxra fogni?Mondjuk előtte nem vettem észre..
33. supin (válaszként erre: 32. - 659f3f04e6)
2008. dec. 3. 11:21
Ezt szépen leírtad! ígaz!
2008. dec. 3. 10:04

Sziasztok!

Nem akarok adni az okost, hiszen előttem már sokan sokféleképpen leírtátok a lényeget, csak egy kis pluszt szeretnék hozzátenni annak, aki esetleg ezután csatlakozik a fórumhoz.

Nekem is voltak/vannak ritmusproblémáim és ezeket elég nehezem élem meg. Elég riasztó, amikor félreüt, kihagy, extrákat ver... Korábban megrémültem, bepánikoltam. Többször voltam már kardiológusnál, de nem találtak semmi különöset, azon kívül, hogy van egy billentyű hibám, amit évente-kétévente UH-al ellenőriznek. Ez viszont nem okoz ilyen jellegű ritmuszavart állítólag. inkább a stresszre fogják. No abból meg bőven van. De mostanra eljutottam oda, hogy teljes körű kivizsgálást csináltatok, mert tudni akarom mi van. Lesz EKG, szívenzimek, UH, Holter és minden, ami ilyenkor lenni szokott. Talán megnyugtatnak (feltéve ha nem találnak semmit)

Ha meg találnak, akkor remélhetően tudják orvosolni is.

És itt az okosság:

Gyakorlatilag mindenki megfigyelhet magán időnként aritmiás, szabálytalan szívműködést, többnyire enyhe szívdobogás vagy szívdobbanások formájában, ez utóbbi esetben úgy érezzük, mintha kimaradna egy szívütésünk. Valójában ilyenkor az történik, hogy először egy korai ütés jelentkezik, amely túlságosan gyenge ahhoz, hogy megérezzük, majd egy-két másodperc múlva ezt egy szokatlanul erős szívütés követi, amit viszont nagy szívdobbanásként észlelünk, és a két ütés közötti hosszabb szünetet éljük meg úgy, mintha kimaradna egy szívütésünk. Az ilyen jellegű, enyhe, egyszeri zavarnak nincsen különösebb jelentősége, ártalmatlan jelenség. Ha viszont gyakran ismétlődik, ajánlatos orvoshoz fordulni. No ez van most nálam, és ezt ajánlom mindenkinek, aki hasonló panaszokkal küzd!

Jó egészséget mindenkinek.

2008. márc. 24. 19:09

Hello,

nekem is volt ilyen extra dobbanás, 99-ben befektettek egy elég híres kardiológiai osztályra, ahol kivizsgáltak és 5 nap alatt rájöttek arra, amit a háziorvosom szeliden elmondott: magánál kedvesem ilyen a klimax. De azért a különféle UH vizsgálatok egyikén (volt szív, hasi, szívkamera, pajzsmirigy, stb.) találtak egy pajzsmirigy túlműködést és - szerintük - ez okozta az extra dobbanásokat. Utána 2 évig kezeltek ambulánsan, 2-3 havonta kellett kontrollra menni, 2x befeküdni 3 napra (izotopos kezelést kaptam) és teljesen rendbejöttem. Azt azért még megérzem, ha jön a hidegfront, ilyenkor "ver a szivem", de ahogy beérkezik a front, elmúlik. '99 óta egyébként Betaloc-ot szedek és nagyon használ. Naponta 2 szemet, reggel és este 50-50 mg-ot.

Jobbulást és mindenki nézesse meg magát, akinek a szivével baj van!

30. tafonta (válaszként erre: 29. - Supin)
2008. jan. 4. 17:40

szia!

És milyen orvos mondta?

29. supin
2007. dec. 21. 11:19
Nekem az orvos azt mondta ideg alapon van
2007. dec. 21. 11:13
A pajzsmirigy is lehet bűnös a dologban (szívdobogás), ha túlműködik. Nézz utána!
2007. dec. 21. 11:08
Szerinem nincsen szívritmuszavarod. Ez mindenkinél előfordul és normális jelenség. Ha viszont szívdobogásod van (időnként mintha gyorsabban verne a szíved minden ok nélkül) akkor fordulj orvoshoz!
26. 9778ca1817 (válaszként erre: 25. - Rozália)
2007. máj. 7. 10:18
valami igazság lehet abban amit a doki mondott. mert az a fárnya stressz is képes ám mindenfélére :( (tapasztalat)
2007. máj. 7. 06:02
Nekem januárban volt infarktusom. Márciusban voltam kontroll izotópos vizsgálaton, aztán a kardiológusnál. Egy undok, kelletlen alak helyettesítette az orvosomat. Kérdezte, van-e panaszom. Elmondtam, hogy gyakran "fáj" a szívem és visz. gyakran rosszul érzem magam. Ő nézegette a felvételeimet, és kijelentette, a szívemmel minden rendben. Erre én: akkor mitől lehetnek a panaszok? Ő: AZT ÖNNEK KELL ELDÖNTENIE (!!!) Értitek ezt? Ő az orvos és én döntsem el, mitől vannak a panaszaim. Most meg kell várnom, amíg június 13-án - feltehetően már az én orvosomhoz - mehetek kontrollra. De a dolog egyáltalán nem nyugtat meg.
2007. márc. 17. 09:17
Nekem is szokott olykor-olykor,tavaly csináltak EKG-ét teljesen jó volt.De viszont azt vettem észre ha multivitamint szedek pár napig akkor elmúlik,egyszer olvastam hogy magnézium hiánytól is lehetnek ilyen tünetek.Nálam bevált a vbitamin szedés
2007. márc. 12. 18:24

Neha,kb kethetente,vagy meg ritkabban ,en is tapasztaltam,hogy hirtelen -foleg olyankor ha

varatlan stressz er-gyorsan ver szivem,olyan mitha majdnem kiugran a helyerol.Valyon ez ritmuszavar?

22. 93c2b3c42f (válaszként erre: 18. - 0148b688d6)
2007. febr. 18. 08:52
Fer.06-án voltam dokinál, nincs semmi gond. Nem nőttek, sőt az egyik 2 mm-rel kissebb lett. Igaz, szedek aminosavat, lehet hogy ettől nem nőttek? Nem tudom. De köszi a segítséget. Egyébként én is váltottam deot a dokinőm tanácsára.Köszi
21. 93c2b3c42f (válaszként erre: 17. - Eva1229)
2007. febr. 18. 08:49

Jaj, már megint eltűntem. Sajnos a családom mellett nem igazán tudok a géphez ülni.

Szóval, nem vagyok egy kicsit sem rosszul a gyógyszertől, egyszerűen csak lelassítja a 120-as pulzusomat 75-80-ra.

2007. jan. 30. 23:15
Kicsit figyelmetlen voltam, látom már megjártad a dokit!hát jobbulást neked!!!
2007. jan. 30. 23:10
Nekem MPS-szindrómám van, ami nekem is ilyesmi tünetekkel jár, csak nekem egymás után többször is dobban"nagyot".Ezt egy szívUH-n vették észre, először azt hitték ritmuszavarom van! Ez az MPS azt jelenti, hogy az egyik szívbillentyű lazább szerkezetű, ezért alkalmanként visszacsorog a vér rajta,ez által valami turbulencia keletkezik "odabent" és amíg ez meg nem szünik, addig tart ez az erősebb szívdobogás! Legalábbis nekem az orvosom ezt mondta, szóval feltétlenül keress föl egy kardiológust!
2007. jan. 27. 19:40

Berna, a barátnőmnek is be voltak gyulladva, sőt a mai napig gyulladás nélkül is bazi nagyok a hónalji nyirokcsomói.Persze volot vele dokinál, mondta a doki,hogy az izzadástól is megnőhet, próbáljon deot váltani. A bnőm persze egyből kés alá akart menni,mondván,hogy úgy jár, mint egy pingvin,annyira fáj neki. A drnő nem műötte meg.

Ekezdett használni egy deot,azóta nem gyulladt be neki. A nevét nem írom,mert reklám lenne, és Hoxa megorrolna rám. Ha gondolod priviben szívesen.

Írd meg az eredményed és ne izgulj!! Ne nézegesd mindíg mekkoák! Drukkolok neked!

17. eva1229 (válaszként erre: 16. - 93c2b3c42f)
2007. jan. 27. 19:16
És nem érzed magad tőle rosszul? Úgy értem nem vagy nagyon fáradt? Nem, viszi le nagyon a vérnyomásodat?
16. 93c2b3c42f (válaszként erre: 15. - Eva1229)
2007. jan. 27. 15:18
CONCOR-Cor a neve, és folyamatosan kell szedni.
15. eva1229 (válaszként erre: 14. - 93c2b3c42f)
2007. jan. 19. 14:51

Szia!


Milyen gyógyszert kaptál a ritmusra? Állandóan szedened kell?

2007. jan. 13. 17:01

Bocsánat, hogy úgy eltüntem.

Kaptam gyógyszert, így helyreállt a ritmusom.

Kéthavonta járni kell ellenőrzésre.

A nyirokcsomóimmal febr.megyek újra ultrahangra.

Egyébként egész jól vagyok. (Ha nem nézegetem állandóan hogy mennyit nőttek a csomóim)

Rengeteg vitamint szedek, sportolok.

13. botond75 (válaszként erre: 12. - 93c2b3c42f)
2006. nov. 14. 22:04
Kezd a dolog kicsit bonyolodni.De azert ne gondolj mindjart a legrosszabbra.
12. 93c2b3c42f (válaszként erre: 11. - 7130b15964)
2006. nov. 5. 12:29
Voltam ma a szívdokihoz, megvannak a labor eredmények is.Magas a fehérvérsejt számom.Kétszerese a normálnak, de a max.érték alatt van.A hónaljban be vannak duzzadva a nyirokmirigyeim, ezügyben kedden megyek MR vizsgálatra. Mi jön még???Nagyon be vagyok gazolva.
11. 7130b15964 (válaszként erre: 10. - 93c2b3c42f)
2006. nov. 3. 22:16

Mindenre alaposan kérdezz rá. Főleg arra, hogy a gyógyszeres kezelésen kívül, mivel tudod te magad javítani az állapotodat (gondolok itt speciális légzéstechnika elsajátítására, életmódváltoztatásra stb.)

Ne keseredj el, biztosan tudnak neked segíteni, fő, hogy pozitívan állj hozzá és te is tegyél érte, hogy javuljanak az eredményeid!

Fel a fejjel!:)

10. 93c2b3c42f (válaszként erre: 9. - Botond75)
2006. nov. 3. 19:58
Még nem tudom a labor erdményét, vasárnap megyek a dokihoz, csinál szív ultrahangot is.Majd jelentkezem.
2006. okt. 28. 18:03
Azert kivancsi vagyok mi lett veled tegnap?
2006. okt. 26. 18:28
Berna vagyok, nagyon köszönöm nektek hogy elmondtátok saját tapasztalataitokat.Voltam EKG-n, és sajnos semmi jó. Pénteken megyek a kardiológiára. Nem szállít elég oxigént a vér a szívemnek. Ja, 30 éves vagyok.
2006. okt. 24. 01:03
Most leszek 29 decemberben. Supraventrikulári tachikardiám van ( nem biztos, hogy jól írtam). Kb 16 éves koromban kezdődött. Én is tudom, hogy sokféle ritmuszavaz létezik, és hogy vkinek jó a 24 órás monitor, nekem sajnos nem mutatott ki semmit.
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook