Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Covid oltás utáni hízás - lehetséges ? fórum

Covid oltás utáni hízás - lehetséges ? (beszélgetős fórum)


27. geranna7 (válaszként erre: 18. - Bichi)
júl. 31. 16:48
Vicces vagy!! Nekem eddig nem volt mit kiszedni.
26. Amaunet (válaszként erre: 24. - Kisj)
júl. 26. 21:49

Ez így van. És a karanténtól sem hízik az, aki odafigyel az étkezésére. Mióta tavaly karanténba vonultunk folyamatosan fogyok. Nem beteges iramban.

Nem eszem csak akkor, ha megéhezem. Akkor is asztalnál, tányérból eszem, ha az csak két falat.

Soha nem eszem a tévé előtt!

25. Channa* (válaszként erre: 21. - Bless the child)
júl. 26. 21:33

Kicsit utána olvasgattam...

Biztos nem értek mindent, de úgy értem, hogy az ilyen tabletták az örömközpontot piszkálják, ami miatt még több örömre vágyik a szervezet, ami arra sarkallja a gyógyszerszedőt, hogy örömet okozzon magának, ami egyik módja az evés, ami ugye hízást okoz.

Lehet még drogozni is, mert ez is elvileg örömet okoz, ettől viszont fogyni szoktak, lehet szexelni is (szerintem ez a legjobb módja az örömszerzésnek;)), ez sem hizlal, és persze vannak más tevékenységek is, amik örömet okoznak és nem feltétlenül hizlalnak.


Tehát, úgy értelmezem, hogy nem tabletta okozza a hízást, hanem a tevékenység, ami a dopamin szint változás miatt történik...

24. kisj
júl. 26. 19:38
Az oltástól nem lehet hízni.
23. gezentor (válaszként erre: 21. - Bless the child)
júl. 26. 19:29
Lehet antidepresszánstól is. :P
22. Channa* (válaszként erre: 21. - Bless the child)
júl. 26. 19:15

Igen!?

Még egy ok, hogy soha ne szedjek ilyeneket.


Köszi!

21. Bless the child (válaszként erre: 19. - Channa*)
júl. 26. 18:54
Az antipszichotikumoktól lehet. A D2 receptorokat gátolják, így ez testsúly növekedést okoz.
20. Channa* (válaszként erre: 17. - Geranna7)
júl. 26. 18:48
Na, hajhullás lehet a pm. alulműködéstől.
júl. 26. 18:47

Hízni gyógyszertől nem lehet, hacsak nincs benne sok kalória és nem eszel belőle sokat.


Hízni pm. alulműködéstől sem lehet.


Hízni a kajától lehet...

18. Bichi (válaszként erre: 17. - Geranna7)
júl. 26. 18:30
Én világ életemben minden nap kiszedem a keféből...
17. geranna7 (válaszként erre: 12. - NomNom)
júl. 26. 17:34
Mert eddig nem hullott. A második oltást megkaptam keddi nap. Csütörtökön már a párnám tele volt hajjal. Mosáskor is sok jött ki. Azóta már minden nap szedhetem a keféből. Nem kell elhinni. De sajnos ez van.
16. Scherlock (válaszként erre: 11. - Manó2000)
júl. 26. 16:25
Jó pap is holtig...
15. Scherlock (válaszként erre: 10. - Geranna7)
júl. 26. 16:25
Teremt, amit gondol...
14. Scherlock (válaszként erre: 9. - Pulcsis)
júl. 26. 16:25
Sajnos ez tudományosan nem bizonyított. :D
13. Amaunet (válaszként erre: 10. - Geranna7)
júl. 26. 15:56

Más oka nem is lehet? Kivizsgáltattad, hogy mi okozza?


Mamámnak Pfizer után semmilyen tünetei nincsenek. Persze idős lévén megvannak a saját kis nyűgjei, de nem fogja azokat az oltásra.

12. NomNom (válaszként erre: 10. - Geranna7)
júl. 26. 15:46
Honnan tudod, hogy attól?
júl. 26. 15:43
Szerintem nem lehetséges. Mostantól kezdve minden ami történik az oltás következménye???Ide jövök mindig hallok valami újat...:)
10. geranna7 (válaszként erre: 8. - Scherlock)
júl. 26. 14:54
Mért ne lehetne ez az ok. Nekem pl a második Pfizer oltás után a hajhullás jött.
9. Pulcsis (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
júl. 26. 12:33
A hízás ritka tünet, az agybaj a gyakoribb :D
8. Scherlock (válaszként erre: 6. - Csicsi25)
júl. 26. 12:11

Valamit/valakit okolni kell, nem!??? :D


Túl egyszerű lenne belátni, hogy mindenki a saját életét alakítja.:)

7. b3b5435a26 (válaszként erre: 6. - Csicsi25)
júl. 26. 11:57
Hát nem mindenről is a covid tehet? 😃
júl. 26. 11:49
Azelőtt az időjárásra fogtunk mindent - most a covid oltásra :D
5. Amaunet (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
júl. 26. 11:20

4-5 hónap alatt híztál 3-4kg-ot? Ez nem egy gyors és extra hízás.

Gondold át újra az étkezési szokásaidat!

Szokás az oltást "mumusként" és mindennek az okaként kikiáltani, de nem gondolnám, hogy ebben az esetben rá lehetne fogni a hízásodat.

júl. 26. 11:17

Köszönöm mindkettőtöknek a választ. Valami hasonlóra gondolok én is, mivel autoimmun pm. alulműködő vagyok. Eddig rendben voltak az eredményeim, de most lehet hogy borította.


Egy valakiről tudom, hogy az eddig rendben lévő pajzsmirigye oltás óta alulműködik.

júl. 26. 10:53
Olyanról is lehet hallani, hogy a cukoranyagcserébe is bekavar. Szerintem érdemes lenne cukrot/inzulint is nézetni.
júl. 26. 10:29
Nem lehet, hogy esetleg a pajzsmirigy hormonjaidat borította fel, és amiatt van a hízás? Én azokat megnézetném a helyedben. Első körön: TSH, T4, T3.
júl. 26. 10:21

Kínai vakcinával oltottak március és április elején. Azóta híztam kb. 3-4 kg-ot. Életmódom és étkezési szokásaim nem változtak, ezért nem tudom mire vélni a hízást, de nagyon zavar.

Járt-e már így valaki, kérem írjátok meg.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook