Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Amikor elég egy rossz megjegyzés az elhatározáshoz... fórum

Amikor elég egy rossz megjegyzés az elhatározáshoz... (beszélgetés)

Ez a fórum a következő íráshoz nyílt: Amikor elég egy rossz megjegyzés az elhatározáshoz...

2008. márc. 3. 16:03
igen, még sajnos suliba járok, jelentem kommunikáció szakos hallgató vagyok.:-). Újságírónak készülök. :-)
2008. márc. 3. 15:45
Füge még suliba jár, igaz? És Te, Regina?
2008. márc. 3. 15:37

tényleg, füge,hol vagy? Ne hanyagolj minket, te vagy ezen a fórumon a legnagyobb győztes.

Tessék gyakrabban benézni, hát no. :-)

599. f8f0db2429 (válaszként erre: 597. - 1e8f358d6a)
2008. márc. 3. 15:37

Hm, köszönöm hogy leírtad a tapasztalataidat! Gyüminapot nincsenek tiltott dolgok, na jó, csak a befőttek meg a konzervek, hisz azok tele vannak cukorral! Az ananászt nem szeretem sajnos! Az a baj, hogy most így télvíz idején:-) nem nagyon vannak ,,ehető,, gyümölcsök! Az almától már hányingerem van, a banánt is csak úgy tudom megenni, ha még zöld, mert ha érett akkor az olyan édes, hogy nem tudom megenni! 100%-os gyümileveket iszok ilyenkor... nem is tudom mit parázok, hisz már lassan lemegy a nap és még nem vétkeztem! Azt hiszem kár volt elkiabálni, hogy nem bírom ki a gyüminapot:-) De az biztos, hogy ha újra kibírom ezt a 90 napot,vagy lehet hogy kevesebbet, mert az utolsó hónapban már egy deka sem megy le..szóval a diéta után úgy fogok étkezni, ahogy Te és sok más ,,sorstársam,,.

Sétáltam egy picit ebben a szép időben, és most nekilátok a holnapi ebéd megfőzéséhez... Bablevest kértek:-) nem lesz nehéz........

2008. márc. 3. 15:35

én alapvetően a mai napig félek kicsit a szénhidráttól, pedig az is szükséges a szervezet működéséhez, én még is inkább hanyagolom. Inkább fehérje-pártinak mondanám magam.