Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » A puhafalú medencén egy lyukat mivel kell megragasztani? fórum

A puhafalú medencén egy lyukat mivel kell megragasztani? (tudásbázis kérdés)


2010. júl. 8. 07:14

Sziasztok!

Az a problémám!

Hogy kilukadt a medencénk!

bestway márkáju a teteje felfujható az oldala puha falu.

Kezdő vagyok még ebben az iparban és nem tudom hogy az oldalát mivel tudnánk megragasztani!

vettem egy tapados ragasztót,nem akarom jelzőzni mennyit ért!

Aki tud segítsen nagyon szeretnének a gyermekeim medencézni még idén nyáron!

Köszike

15. maya84
2010. júl. 1. 16:27
Puha falú medencém van,és az a gondom hogy az a része lyukadt ki amiben a levegő van,viszont ahhoz nincs javító folt.A kék foltozó gondolom oda nem jó csak a medence falára,viszont csak azt kaptam a medencéhez.Vettem tegnap pár száz forintért egy ragasztót foltozóval,de hát annyit is ér,abszolút nem ragadt meg.Milyen ragasztót érdemes venni?Kösz előre is,a segítséget.
2009. júl. 26. 13:00
Köszi a segítséget.:-))
13. 95a0f7ade3 (válaszként erre: 12. - Kitti77)
2009. júl. 26. 12:51
A Palmatex mindent ragaszt, műanyagot is. Ezzel megpróbálhatjátok, ha van otthon. De biztosan tudnak barkácsáruházakban ajánlani hozzá valamit, ha ez nem válik be.
2009. júl. 26. 12:41
Ez egy nagy Best medence.Van hozzá javító folt olyan anyagból mint a medence oldala, de azt mivel ragasszuk rá ?Sima folt ragasztóval ?És az kibir olyan nagy nyomást ebbe kb 13-14 kb víz van .Amit az éjszaka le is engedtünk.:-((
2009. júl. 26. 12:27

A nagyobb medencékhez van javítófolt, az a legjobb, de bicikligumihoz való folt is használható végszükség esetén. A lényeg, hogy teljesen száraz legyen a felület és smirglivel egy nagyon picit meg kell dörzsölni, hogy minél jobban tapadjon. Mi minden évben ügyködünk vele.:)

Ja és még valami! A pillanatragasztó senkinek eszébe se jusson! Többet lehet vele ártani, mint amennyit használ. (és ez mindenre érvényes, cipő, táska, stb.)

2009. júl. 26. 11:49