Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » A fogyás testkontrollal fórum

A fogyás testkontrollal (beszélgetős fórum)


Ez a fórum a következő íráshoz nyílt: A fogyás testkontrollal

1 2 3 4
2008. máj. 15. 08:39
Sziasztok! Most kezdtem olvasni a Testkonroll a karcsúságért című könyvet. Tehát még kezdő vagyok :-)
2008. ápr. 19. 17:19
Hol vagytok testkontrollosok? Ne haljon meg ez a topic! Érdekes "véletlen" hogy a mai napon másodszor botlom bele ebbe a témába :).
2008. ápr. 19. 17:19
Hol vagytok testkontrollosok? Ne haljon meg ez a topic! Érdekes "véletlen" hogy a mai napon másodszor botlom bele ebbe a témába :).
41. alice5821 (válaszként erre: 39. - Daambarbara)
2007. jún. 16. 23:58

Nekem is vizsgaidőszak van, de már "csak" 2 hét! :)

Hogy haladsz a sok tennivalóval?

Ha vége, egy replay együtt? :)

2007. jún. 16. 23:55

Sziasztok!

Újrakezdő testkontrollos lennék! Baromira örülnék neki, ha akadnának olyan kezdők, újrakezdők, akikkel rendszeresen tapasztalatokat cserélhetnénk! A tapasztaltabbak meg receptekkel, ötletekkel stb. segíthetnének!

Kire számíthatok? :)

39. Daambarbara (válaszként erre: 31. - 8ef78160df)
2007. máj. 21. 17:23

Szia!


Hát, régen jártam erre...

Sajnos mostanában nem testkontrollozom. Vizsgaidőszak, szakdoli, államvizsga, úgyhogy azt eszem amit találok. De ha ennek a cirkusznak vége van, újrakezdem. Te elkezdted már ? Hogy haladsz?

2007. máj. 8. 09:03

Hajaj!!!Annyi finomságot lehet enni hogy csuda!

Én csak pár szabályt tartok szem előtt,amit fontosnak tartok.Reggeltől délig csak gyümölcs!!!Ezt mindíg betartom,mégha nem is tk-zom éppen.