Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Wizzair tapasztalatok fórum

Wizzair tapasztalatok (beszélgetős fórum)


1 2
2016. szept. 16. 21:21

A Wizzairről pár éve azt olvastam, hogy olyan utazóközönséget céloz meg, aki kevéssé tudja érvényesíteni az érdekeit, mert nem kimondottan utas barát a cég. Akkor furcsállottam, most már saját példáim vannak rá…

3 éve lefoglaltam náluk egy családi nyaralást, de nem tudtunk elutazni és módosítani akartam – megfizetve a módosítási díjat, ami nem volt kevés, 70,000Ft – jövő nyári időpontra a jegyeket. A wizzair nem engedte, mondván, hogy akkorra még nincs jegy és időpont. Foglaljak egy időpontra, amikorra van jegy, mondták és fizessek 70,000Ft-ot, majd ha van az általam választott időpontra jegy, módosítsak megint és fizessek 70,000Ft-ot ismét. Természetesen nem fogadtam el. Mondtam, semmi gond, váltsák creditre a befizetett összeget a módosítási díj fejében és akkor megveszem abból a jegyet, amikor megvan a jövő évi menetrend. Nem engedték, hiába érveltem, hogy sehol nincs a policyben benne, hogy csak akkorra módosíthatok, amikorra már megvan a menetrend. Be is pereltem őket. Amint megjött az első tárgyalási értesítő, azonnal küldte a wizzair a levelet, hogy mégis inkább elfogadják a kérésemet és creditre váltják a befizetett pénzt és a módosítási díjat sem kell befizetnem…

Most pedig az történt, hogy meghírdettek egy 20% kedvezmény napot, azaz ha akkor veszek jegyet, annyival olcsóbb a jegy. Nos, este akartam jegyet venni a jövő nyári utazáshoz, de a rendszer be sem engedett a webirodába, de ha mégis, akkor a foglalás soha nem futott le, csak „homokórázott”. Ez ment éjszakába nyúlóan órákon át….. Másnap reggel gond nélkül be tudtam lépni a webirodába és tudtam foglalást kezdeményezni.

Másnap megírtam a panaszlevelet a Wizzairnak, hogy mi történt és mivel az ő hibájukból nem ment a foglalás, kértem hogy biztosítsanak egy 20%-os kupont a következő foglalásomhoz. Nem hogy kupont nem biztosítottak, de a 10 nap alatt a 3 példányban elküldött levelemre még csak nem is válaszoltak... Hát ennyit a wizarről, nagyon észnél kell velük lenni.

42. Fiatal nő (válaszként erre: 41. - Taesho)
2013. márc. 21. 11:02
Köszi, de már rég nem volt aktuális... :)
41. taesho (válaszként erre: 40. - Fiatal nő)
2012. dec. 5. 00:27
Az esetek 99%-ában legolcsóbb ha új jegyet foglalsz. 16500Ft a törlési díj. Ha már csak két hét van indulásig akkor még több. Egy új jegy meg lehet hogy csak 2-3 ezer forint mondjuk. De ha 12ezer akkor is jobb ha "kukázod" a régit és veszel egy újat.
2011. máj. 24. 11:32
Azt tudja valaki, hogy egy foglalást törölni mennyi? Gondolom olcsóbb, mint átfoglalni... Hány %-ot von le ilyenkor a Wizz?
39. Copfy
2011. márc. 3. 16:10
A mail címe Menetrendváltozás volt, így "az ember lánya" az indulási/érkezési időpontra fókuszál, mivel én (és még többen mások) menetrend alatt ezt értem. Így a megváltozott dátumra nem fókuszálsz, bár kétségtelen, hogy tényleg kiolvasható. Egyébként a Wizz Air is megköszönte a jelzést, erre a jövőben talán jobban odafigyelnek, hogy ha egy adott napra foglalt járatot törölnek, mert nem fog közlekedni (bár ők törlés alatt csak az aznapi törléseket értik, a korábban elrendelteket nem),akkor az utas figyelmét KIFEJEZETTEN erre kell felhívni, nem menetrendváltozásra. Mert ebből van a félreértés. Tanulságos volt nekem is, de tényleg nagyon korrektek voltak, meg is köszöntem nekik. (Igaz, ők is tanul(hatta)ak belőle, így kölcsönös.)
38. Fiatal nő (válaszként erre: 35. - Copfy)
2011. márc. 2. 17:13
Nem teljesen értem. Volt apró betűs rész is, és ott közölték ezt, vagy hogy..? Hivatalos levelet mindig sokszor át kell rágni jó alaposan, mielőtt reagál az ember. Én legalábbis így szoktam.
37. Fiatal nő (válaszként erre: 36. - Copfy)
2011. márc. 2. 17:11
Rendesek voltak. Gratula.
36. Copfy
2011. márc. 2. 12:38

Az előző hozzászólásomhoz:

Megoldódott a dolog: a Wizzair átfoglalta az általam kért időpontra az utat méltányosságból. Hiába, mindig is tudtam, hogy a legjobb fapados légitársaság!!

35. Copfy
2011. márc. 2. 10:49
Sajnos - bár többször utaztam a Wizzairrel - a legutóbb nagyon pórul jártam. Mivel tanulságos a történet, ezért közkinccsé teszem: Egyszer kapok egy mailt, hogy a foglalt járatom esetében menetrendváltozás történt. Nézem a menetrendet, start/landolás ugyanakkor, nem is érettem, mi a változás.Azt gondoltam valami tévedés.Rákattintottam az elfogadásra.Pár nap múlva néztem a Wizzair honlapján, hogy ha aznap vennék jegyet, mennyi lenne. Akkor döbbentem rá, hogy TÖRÖLTÉK az aznapi járatot.Akkor értettem meg a mailüket. Megnéztem, tényleg nagy nehezen ki lehet silabizálni, hogy a menetrendváltozás alatt közölték az új időpontot, ami ez általa választott előtt egy nappal volt. Mivel nem akartunk előbb hazajönni (anyagi veszteség miatt sem), rögtön írtam egy "panasz" levelet a Wizzairnek és kértem őket, hogy legyenek szívesek méltányosságot és helyreigazítást adni nekem, mert a felreérthető mailjük miatt VÉLETLENÜl fogadtam el a számunkra teljesen lehetetlen egy nappal korábbi időpontot. Egyébként az ismerőseimnek megmutattam az mailt, senki nem olvasta ki, hogy nem menetrendváltozásról, hanem egész egyszerűen JÁRATTÖRLÉRŐL volt szó. Lehet, hogy a belső terminológiájukban ez egyértelmű, egy külső utasnak nem.Jelenleg ott tartunk (ez az ut egyébként egy 3 fős családi karácsonyi ajándék volt), hogy 20 nap eltelt a kérelem óta, és a telefonos érdeklődésemre semmi jóval nem biztatanak. Ami azért furcsa, mert ha _ "ostobaságomban" - nem kattintok rá a nem megfelelő időponti elfogadásra, akkor egy telefonnal ingyen a számomra kedvező időpontra simán átregisztráltak volna. Csak a jóindulatukon múlna, hogy ez a karácsonyi ajándék beteljesedjen. A lefoglalt szálloda áráról már nem is beszélve...Azóta csak "sírok", soha ilyen helyzetbe még nem kerülte, soha egyetlen légitársasággal nem volt gondom, pedig jártam már a világban "egy-két" helyen. Okulásnak írtam le a törénatemet, nagyon figyeljetek oda minden egyes betűre, mert nem minden az, aminek látszik!
34. Fiatal nő (válaszként erre: 33. - Meday87)
2011. jan. 4. 13:21
Szia. Nincs a 7 napon belül időintervallum. Akár éjjel is nyomtathatsz, akár délelőtt, akár hajnalban... Teljesen mindegy. Csak férj bele a 7 napba.
2011. jan. 3. 08:31

Sziasztok!


Februárba fogunk utazni barátommal a Wizzair-rel Rómába. Láttam hogy volt aki feltette már a kérdést az online check-in-nel kapcsolatban, hogy hogy működik. Indulás előtt a 7. napon bármikor ki lehet nyomtatni a beszállókártyát vagy meg van adva egy időintervallum? Aki tud segítsen, mert életembe először fogok repülni és már így is be van sózva a fenekem, nem akarom elbénázni a becsekkolást sem :)

2010. nov. 5. 15:49
Na, a visszaigazolásos kérdésem tárgytalan, ma megjött a visszaigazolás. Végre. Viszont az online check-in érdekelne nagyon a gyakorlatban. (csomagfeladással)
2010. nov. 5. 09:31

Aki pedig már csekkolt online, attól kérdezem: tényleg 7 nappal előbb ki lehet nyomtatni a beszállókártyákat?


És aki ad fel csomagot? Annak mindenképpen muszáj a check-in pulthoz járulnia... Gondolom.

2010. nov. 5. 09:30

Aki online foglalt és banki átutalást/befizetést csinált, mennyi időbe telt, míg visszaigazolták?


Csak mert tegnap foglaltam, ki is fizettem, de semmi visszajelzés egyelőre részükről. :-S Kezdek aggódni.

2010. szept. 29. 21:34

Sziasztok!


Mi utaztunk a kislányommal Wizzair-rel és Norwagian air-rel is. Hiába a fapados, ezerszer különb volt. Kedvesek a kísérők, segítőkészek és kevesebb volt a gond és késés, mint a nagy céggel. Csak dícsérni tudom őket, bár az online check-in-ről nem tudok.

28. Kata0816 (válaszként erre: 1. - Fiatal nő)
2010. szept. 28. 13:13
Sziasztok! Mi spanyolországban voltunk a járattal, igazából semmi rosszat nem tudok mondani, minden rendben volt.
2010. szept. 28. 13:10
Ezek szerint ha poggyászdíjnak két bőröndnyit fizettem online (8250 Ft) - ha jól emlékszem, akkor két 32 kg-os bőröndöt vihetek fel, és készipoggyásznak egy 10 kg-s csomagot + a babakocsit. Erősítsen meg valaki légyszi!
2010. szept. 28. 13:05

Kicsit hamar írtam, elnézést, találtam az oldalukon is néhány infót:

Csecsemőkhöz nem tartozhat poggyász, leszámítva a babakocsit (melynek szállítása ingyenes). A babakocsit vagy sportbabakocsit a többi poggyásszal együtt kell feladni. Amennyiben csecsemő is utazik Önnel, a babakocsit ingyenesen szállítjuk. Azonban, ha csecsemő nem vesz részt az utazásban, akkor ezeket a tárgyakat csak különleges poggyászként szállítjuk, külön díj ellenében.


A foglalásokhoz április 1-je ELŐTT hozzáadott poggyászokra 15 kg-os súlykorlát vonatkozik. Az ezt meghaladó tömegű poggyászokért kilogrammonként poggyász túlsúlydíjat kell fizetni.

A foglalásokhoz április 1-je UTÁN hozzáadott poggyászokra 32 kg-os súlykorlát vonatkozik, függetlenül a foglalás dátumától. 32 kilogrammnál nehezebb poggyászok szállítása egészségügyi és biztonsági okokból nem lehetséges.

2010. szept. 28. 12:56

Sziasztok, csomagokkal kapcsolatban nekem is lenne kérdésem, most 6-án utazunk.

Én és a 8 hónapos kislányom. Úgy tudom, hogy most 15 kg-s lehet egy bőrönd, a kézipoggyász meg 10 kg.

Ezek szerint két 15 kg-s bőröndöt és KÉT 10 kg-os kézipoggyászt pakolhatok? Vagy kézipoggyász csak nekem jár... ??? Aki már utazott Wizzel és kisbabával, segítsen! Köszi előre is!

24. ancsula (válaszként erre: 23. - Csféva)
2010. szept. 15. 21:38
köszi mégegyszer
23. csféva (válaszként erre: 22. - Ancsula)
2010. szept. 15. 20:38

Teljesen biztos. A férjem és a lányom magyar állampolgár, én román vagyok. Húsvétkor voltunk otthon és a férjem hamarabb visszajött, mint mi. Mi két hétteul utána jöttünk és semmi gond nem volt.


Az unokatestvérem kisfiát az szokta hazafuvarozni Erdélybe, aki éppen arra megy (nagybácsi, szomszéd, stb.) soha nem kértek tőlük meghatalmazást.


A szomszédaim mindketten román állampolgárok, na nekik kell a meghatalmazás ha csak egyik fél utazik a gyerekkel.

22. ancsula (válaszként erre: 21. - Csféva)
2010. szept. 15. 17:05
nagyon köszi a válaszod, ez biztos infó? mert nem szeretném ha visszafordítanának, viszont a közjegyzőnek se s közjegyzőnek sem szívesen fizetnék feleslegesen
21. csféva (válaszként erre: 20. - Ancsula)
2010. szept. 15. 16:38
Szia! Mivel magyar állampolgárok vagytok, nem kell.
20. ancsula (válaszként erre: 8. - Csféva)
2010. szept. 15. 14:42
Sziasztok, lenne egy kérdésem, tudnátok segíteni abban, hogy ha Marosvásásrhelyre utazok kislányommal, magyar állampolgárok vagyunk, akkor kell a másik szülőtől beleegyező nyilatkozat?
19. Krisztine2 (válaszként erre: 1. - Fiatal nő)
2010. szept. 3. 08:06
Mi 3 órát vártunk,mert késett a gép.Ezenkívül minden ok velük:)
18. Fiatal nő (válaszként erre: 17. - Enissa)
2010. szept. 2. 11:49

A biztonsággal kapcsolatban teljesen egyetértek.

Az elsőbbségi beszállással (Wizznél legalábbis) nem. Itt ugyanis sz@rt sem ér. A buszra még felszállhatnak előbb, de a gépre már nem, úgyhogy tulajdonképpen teljesen felesleges arra plusz pénzt kiadni... :) Szerintem.

17. Enissa
2010. szept. 2. 09:54

Azt is figyelembe kell venni, hogy nem egyik vagy másik légitársaság akarja, hogy késsen a gépük.

Ez az időjárás függvénye is. Nem mindegy melyik légifolyosón halad, és ott milyen idő van, a késés az a mi biztonságunkat szolgája. Mint a vonatoknál a gyors mehet el előbb, ha valami probléma van, így a légiközlekedésben is a magasabb árért vásárolt jegyek utasai élvezik az elsőbbséget.

16. frutty7 (válaszként erre: 14. - Fiatal nő)
2010. szept. 2. 09:04

Gondolom, nem túl jó!!

főleg ha várnak ráf, de ez van, valahogy kibírom majd:):):)

Legalább lesz időm olvasni végre.

15. reni79 (válaszként erre: 9. - Fiatal nő)
2010. szept. 2. 08:58
Köszi:)
14. Fiatal nő (válaszként erre: 13. - Frutty7)
2010. szept. 2. 08:56

Igen, szoktak késni, mivel minden gépük használva van, így ha valamelyik járat nem tud (időben) felszállni, akkor máshonnan küldenek gépet, stb. És mire az odaér...


Az én leghosszabb késésem 2 óra volt, amit megértem velük... Azt hiszem, pont az első úton, Londonból haza... Londonba egyébként többször is meg szokott érkezni a gép korábban, mint kéne, viszont Londonban késni szokott olykor... Viszont olyan is volt, hogy előbb érkezett meg Budapestre a késés ellenére is, mint ami a tervezett idő volt. Úgyhogy igyekeznek Ők ledolgozni a hátrányt... :)

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook