Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Volt olyan akinek bármilyen antobiotikum vastagbél gyulladást okozott vagy bármilyen hasi panaszt utána? fórum

Volt olyan akinek bármilyen antobiotikum vastagbél gyulladást okozott vagy bármilyen hasi panaszt utána? (beszélgetős fórum)


2009. aug. 19. 06:59
Szia.Nekem szorulást okozott és ezért aranyerem lett.Mostanra épültem fel teljesen a 3 hete történt felfázásból.
2009. aug. 19. 00:10
Lehet kapni a gyógyszertárban egy folyadékampullás homeopátiás szert (valami bélbaktériumok gyengített változata) ami nagyon jó ha antibiotikumot szed valaki mert kivédheti vele a bélproblémákat.Bár nekem antibioszedés után mindig nőgyógyászati problémám volt mert lerobbantotta a hüvelyflórát teljesen és ezt a szert ajánlották és nagyon bevált..Szóval ezzel a szerrel frankón megelőzhető minden,a gyógyszertárban biztos tudni fogják mi a neve.
13. genlips (válaszként erre: 5. - Lilluska25)
2009. aug. 19. 00:04
maradj a természetes kúránál, én sem venném be a gyógyszert semmi áron
2009. aug. 18. 23:23
kösziii
11. csilla80 (válaszként erre: 10. - Lilluska25)
2009. aug. 18. 23:17

Lehet,hogy erzekenyebb vagy... :-(((

Minden jot es gyogyulast!

:-))) Szioka! Jo ejt!

2009. aug. 18. 23:13
1 dobozzal napi 1 et-
9. csilla80 (válaszként erre: 7. - Lilluska25)
2009. aug. 18. 23:11
Mennyi doxy-t szedtel?
2009. aug. 18. 23:08
A fiaim tejérzékenyek (emiatt tejmentes diétán vannak). Sajnos nekik az antibiotikum hasfájást és hasmenést okoz. Ha muszály az antibiotikum, akkor vannak olyanok, ami kevesebb problémát okoz. Nálunk is előfordul, hogy másikat kell szedniük, mert az első gondot okoz. A Normaflore szedésénél az a fontos, hogy legalább 3 óra teljen el az antibiotikum és a Normaflore között.
7. lilluska25 (válaszként erre: 6. - Csilla80)
2009. aug. 18. 23:07

jah igen

de én ugy szedtem..na mindegy most meg viselhetem a köv.pedig sztem már szedtem anno nemvolt bajom...

ennyit az antib. rol..hidd el a dalacin szarabb nekem utána 1 honapig ment a hasam.

2009. aug. 18. 23:03

A doxy,az halalos... engem is kiutott... javasoltak,hogy kaja utan kefirrel kell bevenni,mert igy vedve van a belflora.

Asszisztens javasolta...

Nekem bejott.

2009. aug. 18. 23:00
csak érted,ezek után semmire nem merek majd bevenni,marad a természetes kúra mert örülök ha ennek vége lesz.
4. lilluska25 (válaszként erre: 3. - Csilla80)
2009. aug. 18. 23:00
szedtrem alatta normfloret is.kaja közben
3. csilla80 (válaszként erre: 2. - Lilluska25)
2009. aug. 18. 22:59
Mivel veszed be oket es mikor?
2009. aug. 18. 22:58
ez már a 2.fajt ami után tartósan fáj a gyomromnál.doki szerint ezt okozhatott...hurrá.most kaptam egy másik antib ot ami kimondottan arra jó hogy azokat a bacikat ölje meg.ez a doxycilin volt.de álliolag a dalacin a gyilkosabb.
2009. aug. 18. 22:57
ua

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook