Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Mi történik, ha rövid időn belül kell kétszer is eseményutáni tablettát bevennem? fórum

Mi történik, ha rövid időn belül kell kétszer is eseményutáni tablettát bevennem? (tudásbázis kérdés)


febr. 26. 23:31

Mi történik, ha rövid időn belül?


Tönkre teszed az egészséged. Az esemény utáni tabletták tk. vetélést indítanak el.

Még azt is megkockáztatom, ha gyakran használod a szervezeted "megtanulja" és mikor majd szeretnél nem fogod tudni megtartani a terhességed.

Találj valami hatékony fogamzásgátló módszert és előre gondolkodj, ne utólag!

febr. 26. 20:39
Mensi felborulása, követhetetlen ciklusok, kimaradások, máj, vese problémák, puffadás.
5. Enada (válaszként erre: 3. - Fórumnyitó (anonim))
febr. 26. 18:15
Ha rendszeres a menstruáció, akkor applikáció segítségével simán nyomon tudod követni a termékeny napjaidat, és, akkor tudtok extrábban védekezni. Persze nem 100% a naptármódszer sem, de ha nem szeretnél gyógyszert szedni, ez is egy alternatíva. Ha az orvos azt mondta nem lesz gond, akkor te is nyugodj meg. Inkább legyen az esemény utáni tabi, mint egy nem várt terhesség. Azért vigyázzatok jobban 😉
febr. 26. 18:06
Bajod nem lesz tőle, de a tabletta lényegesen magasabb hormontartalma miatt felboríthatja a menstruációs ciklust. A magas hormontartalom miatt nem ajánlott a gyakori használata. Nem tudom egyébként milyen módszerrel védekeztek a nem kívánt terheség ellen, de ezek alapján át kell gondolni.
febr. 26. 17:51

Koszonom a választ!

1 hónap van a kettő között, közben volt egy menstruaciom.

Az orvos azt mondta, hogy nyilván nem jó, de nem kell felni, nem lesz tőle bajom. Váltunk más védekezésre, de nem értem, mert mindent ugyanúgy csinálunk már 2 éve és eddig semmi baj nem volt, nem tudom, hogy honnan jön ez a pech sorozat.

2. Enada (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
febr. 26. 17:41

Szia! Mennyi az a viszonylag rövid. D idő? Én még sosem vettem be, viszont. A barátnőm igen, és neki 1 is nagyon felborította a ciklusát. De nyilván az orvos tudja, hogy milyen gyakorisággal szabad be enni, és nem írta volna fel neked, ha nem szabad.

Azért szerintem számíts rá, hogy megkeveri a ciklusod. Gondold át, nem lenne-e jobb állandó használatra fogamzásgátló tablettát szedned?

febr. 26. 17:30

Kérem csak segítő szándékkal írjatok!

Volt már aki viszonylag rövid időn belül szorult rá 2 esemény utáni tablettara? Miket tapasztalt?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook