Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Tudtomon kívül pénzt vettek le a számlámról, mit kell most tennem? fórum

Tudtomon kívül pénzt vettek le a számlámról, mit kell most tennem? (tudásbázis)


1 2 3
44. 55Judit (válaszként erre: 43. - 55Judit)
2020. okt. 18. 14:54
Jut szembe: Tavaly valaki gyors egymás utánba be akart lépni a netbankomba. 3x jött belépési kód a telómra.
43. 55Judit (válaszként erre: 40. - Simple)
2020. okt. 18. 14:53
Én is kapok kódot internetbank belépéshez, de aki nem állította be ezt, az nem kap kódot. Beléphet simán jelszóval mint máshova.
42. Bless the child (válaszként erre: 41. - Channa*)
2020. okt. 18. 14:00
Lányom járt úgy pár éve, a Pennyben kártyával fizetett, a penztaros allította, hogy nem sikerült a tranzakció és újra indította a fizetést. Lányom pénztártól való távozás utan egyből ránézett a netbankra- nincs sms szolgáltatása- 2x levonta az összeget. Egyből reklamált, szó szerint kirakta az üzletvezető a Pennyből. Ez Pesten történt. A bank térítette vissza az összeget. Channa, ez miért így van?
2020. okt. 18. 13:53

Megkérdeztem, mint ígértem.


Tehát, ha valaki beregisztrál valahová és emiatt havidíj kerül levonásra a számlájáról, ebben az esetben 1x téríti meg a bank az összeget, és elmondják az ügyfélnek, hogy mondja le az előfizetést vagy tiltsa le a kártyáját, de több megtérítést nem kap.


A vásárlás viszont nagyon érdekes.


Ha az ügyfél azt állítja, hogy nem ő vásárolt a kártyájával, akkor visszatérítik neki az összeget még akkor is, ha tudják, hogy ez nem igaz, mert pl. a gyereke vásárolt a kártyára, stb.


Az ügyfelet mindkét esetben tájékoztatják, hogy a rendőrség IP cím alapján ellenőrizi, hogy honnan indították a vásárlást, illetve a kártyaszolgáltató bevonásával a regisztráció meglétét is tudják ellenőrizni. Van olyan ügyfél, aki bevállalja a rendőrséget is, van olyan ügyfél, aki ezért azonnal visszalép a reklamációtól...


Tehát, minden esetben a bank fizeti vissza az ügyfélnek a megreklamált összeget.

40. simple (válaszként erre: 38. - Loretta16)
2020. okt. 17. 11:38
De hogy tudták ezt megcsinálni? Nekem minden utaláshoz kódot kér, ami meg a telefonomra érkezik. Anélkül nem tudok utalni.
39. Channa* (válaszként erre: 38. - Loretta16)
2020. okt. 17. 10:45

A bank fizeti vissza. Persze, megpróbálják visszaszedni, de ez az esetek nagyon kis százalékában sikerül.


És persze, erre nem sokszor van lehetősége az ügyfélnek. Sportot nem csinálhat belőle.


Ma jön a barátnőm, aki bankkártya szakértő, majd kifaggatom a részletekről.

2020. okt. 17. 10:21
Sziasztok! A probléma szerencsésen megoldódott. Tegnap jóváírták az összegeket a számlámon. Engem is érdekelne, hogy történik az ilyen. Az OTP a saját tőkéjét áldozza fel, vagy vissza tudják fordítani az utalást? Mert a netbankon megjelent annak a bizonyos oldalnak a neve is, amelyik kicsalta a pénzemet. Mindenesetre köszönöm mindenkinek a hozzászólását! :)
37. globus (válaszként erre: 36. - Channa*)
2020. okt. 14. 22:18
A bank fizeti meg? Azt hittem, valamilyen módon vissza tudják "szívni" az utalás összegét. Túl naiv vagyok... :)
36. Channa* (válaszként erre: 32. - Garabonciás)
2020. okt. 14. 22:12

Nem mondtam, hogy nála is ez van, hanem azt, hogy a legtöbb panasz ilyenekből adódik;)


Egyébként a vásárlásoknál szokták ellopni még az azonosítókat, ha nem megbízható helyen vásárol valaki, feltörik a gépét, stb..


Még ezt szokták mesélni a bankkártyás kollégák...


A szerencse az, hogy a bank megfizeti jellemzően az ügyfeleknek az ilyen kárukat, de nem a végtelenségig.

1-2 alkalommal csak.

2020. okt. 14. 22:09
Ákos karácsonyi koncertjére már megvan a jegy. :D
34. Channa* (válaszként erre: 29. - Unom)
2020. okt. 14. 22:08

Még sosem volt náluk netbankom:D

Így nem tudom, hogy működik, de ugye kötelező előírások vannak és azok le lettek fejlesztve.


Sok banknál voltam már ügyfél. És nekem eddig egyik netbank sem tetszett igazán.

Én sokkal jobbat el tudok képzelni.


A jelenlegi mhelyemen szoktam ötletelni, de itt csak ennyi közöm van a netbankhoz;)

2020. okt. 14. 22:06
Valaki rendelt a nevében két darab koncertjegyet. Jót buliznak majd a kontójára. :D
32. Garabonciás (válaszként erre: 30. - Channa*)
2020. okt. 14. 22:05
75 euró letöltésért? Ne már. Azért már egy egész rockbandát lehet venni aki muzsikál a szülinapododn. :D Szerintem egész másról van itt szó. Én inkább koncertjegyre tippelek. ;)
31. Channa* (válaszként erre: 28. - Garabonciás)
2020. okt. 14. 22:04

Nekik is meg kell felelniük az előírásoknak, így tuti már úgy működik, ahogy kell;)


Igen, a Takarékok szeretnek mindenhez olcsón hozzájutni, de most már ugye máshogy működnek...

30. Channa* (válaszként erre: 27. - Piroska52)
2020. okt. 14. 22:02

Legtöbbször az szokott történni, hogy beregisztrálnak az ügyfelek valahová, azaz megadják az összes bekért adatot és letöltenek pl. egy zeneszámot, de jellemzően idegennyelvűek ezek az oldalak és sokan el sem olvassák, hogy mit csinálnak, csak töltik és OKÉ-znak, és nem veszik észre, hogy leokéztak egy havi díjat, amit a megadott számláról le is emelnek x időnként.

Ilyenkor van az, hogy az ügyfél letiltja a kártyáját és felhívják a figyelmét, hogy figyelmes legyen, ha ilyen oldalakon jár.

29. unom (válaszként erre: 26. - Channa*)
2020. okt. 14. 21:51
Voltam a Takarékbank ügyfele. Tényleg béna volt a netbankjuk, váltás után láttam, mennyire.
28. Garabonciás (válaszként erre: 26. - Channa*)
2020. okt. 14. 21:48
Csak azért mondtam mert a Takarékosok mindig levannak maradva 2 lépéssel. :D De ha most kivételesen nincsenek, akkor bocsesz. ;)
2020. okt. 14. 21:13

Én tök hülye vagyok a netbankhoz, de annyit én is tudok, hogy beirom az azonositót, a számlaszámot, meg a jelszót, és csak akkor enged tovább, ha beirom a kódot ami sms-ben jön az én telefonomra,akkor hogy tudna más vásárolni, az én számlámról,

nem értem, bankosok mondjátok meg, légyszives,

26. Channa* (válaszként erre: 22. - Garabonciás)
2020. okt. 14. 20:51

Ha nem használod, akkor, hogy jelenthetsz ki ilyet?

Rossz hírét kelted a Tbanknak, holott ott is látástól-mikulásig dolgoztak azon, hogy bevezessék határidőre az összes olyan lehetőséget, amit a nagyfőnök előírnak.

Még én is dolgoztam rajta.


Nem is értem, hogy ez mire jó.


Ha valamit nem tudunk, akkor kérdezzünk és ne állítsuk, hogy az aztán ott nem működik.


A szakma nevében felháborodtam most egy csöppet;)

25. Channa* (válaszként erre: 23. - Globus)
2020. okt. 14. 20:49
Így.
24. Channa* (válaszként erre: 19. - Garabonciás)
2020. okt. 14. 20:48

Nem vezették még be? A rendszer tudja kezelni.

Biztos vagy benne, hogy nem kell?

Be tudsz simán lépni hitelesítő SMS nélkül?

Majd a tranzakció rögzítése után nem kell aláíró sms?

23. globus (válaszként erre: 22. - Garabonciás)
2020. okt. 14. 19:16

Már a netbankba eleve belépni is úgy tudok, hogy felhasználónév-jelszó-tokennel generált jelszó (ami mindig más, mindig új). Hármas azonosítás.

Elindítok egy utalást, bankba küldöm okézva, kapok egy újabb kódot a telefonra, amit be kell írnom, különben nem teljesül az utalás.

22. Garabonciás (válaszként erre: 21. - Globus)
2020. okt. 14. 18:47
Nem tudom, mert nekem nincs netbankom. :D Nem is használom nagyon online a kártyámat se. Ha rendelek vmit azt mindig utánvételre kérem. Így gyorsabban is megjön, meg nem kell izgulni azon hogy ki nyúlja le a pénzem. De ez a kódos akármi ami sms-ben jön vmi újkeletű dolog, nem? Vagy nem egyről beszélünk?
21. globus (válaszként erre: 19. - Garabonciás)
2020. okt. 14. 18:44
Az hogyan? Belépsz, utalsz, megnyomod az Oké gombot és kész?
20. birebora (válaszként erre: 18. - Globus)
2020. okt. 14. 18:42
Lehet:)
19. Garabonciás (válaszként erre: 18. - Globus)
2020. okt. 14. 18:36
Nem minden bank vezette még be. Az enyém pölö még nem. Mondjuk az enyém csak ilyen takarékos akármi.
18. globus (válaszként erre: 14. - Birebora)
2020. okt. 14. 18:35
Nem arra gondolt, hanem a tranzakciót megerősítő kódra, szerintem.
17. globus (válaszként erre: 15. - Loretta16)
2020. okt. 14. 18:34
Megtudhatjuk, hogy melyik banknál vagy?
16. Garabonciás (válaszként erre: 15. - Loretta16)
2020. okt. 14. 18:28
Ha nyílt Wifi-t használsz, akkor is könnyen feltörik ám a dolgaid. Meg lenyúlják az adataid.
2020. okt. 14. 17:36
Sziasztok! Ma voltam bent, letiltották a kártyámat, írtunk az ügyintézővel egy panaszlevelet, kivizsgálják az ügyet. Ha bebizonyosodik, hogy visszaélés történt, jóváírják az összeget. 2-szer 75 eurónak megfelelő összegről van szó. Nem is találkoztam a neten, sem sehol ilyen összeggel, nemhogy bármit vásároltam volna. Köszönöm, hogy érdeklődtök! :)
1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook