Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Telekom ügyfélszolgálat chat bezár elköszönés nélkül fórum

Telekom ügyfélszolgálat chat bezár elköszönés nélkül (beszélgetés)


14. Józsibirka (válaszként erre: 13. - Józsibirka)
márc. 9. 12:29

Az én irásom félreérthető 😄

Mert ugye az 1 mondat része..


Ugyan milyen piszkos fantáziás vagyok már, biztos más is... 🙂

márc. 9. 12:27

Én most irtam 1 csajszival,

Rendes volt!


[link]

márc. 7. 19:40
Melyik része zavar? H nem mondta egy robot h viszlát v nem oldotta a meg gondodat?
márc. 7. 13:49
Abban nem lettem akkor okosabb, hogy már ennyire nem alapvető elköszönni az ügyféltől chaten, vagy valami gond volt ezzel is. Sebaj, legközelebb rákérdezek náluk. Remélem nem lesz alkalmam hamar ilyenre, mert nem lesz semmi gondom.
10. babyapocakban (válaszként erre: 6. - Érdekes73)
márc. 7. 13:47

2 óra után a második ügyintéző végre felvett egy hibajegyet. Ennek eredményeképp délutánra megoldották a problémát.


De előtte kábé engem néztek hülyének. Udvariasan megválaszoltam mindig, hogy miért nem igaz, amit épp mondanak és miért nem fogadom el a hibára adott válaszukat. Több mobilon is ugyanaz a hibajelenség volt, akkor ne mondja már nekem, hogy telepítsem újra az applikációt és hasonlók. Végül belátták, hogy tényleg van valami központi hiba.

márc. 7. 13:44
Emberek voltak, ember névvel, nem Vanda.
8. babyapocakban (válaszként erre: 2. - Semleges)
márc. 7. 13:44
Nem a köszönés elmaradása miatt, de amiatt, hogy teljesen ellentmondó fals információkat mondtak, megkapták a negatív észrevételeket.
márc. 7. 11:26

Robot volt

Valamelyik szolgáltatónál nálam is nyomult. A vége az lett hogy "nem értem amit mond kapcsolom a kollégámat" és élő hang jelentkezett

Persze megkevertem a robotot a kérdéseimmel.:)

Nyilván van egy olyan program ág amikor feladja a csetelést és jön az ember

6. Érdekes73 (válaszként erre: 1. - Babyapocakban)
márc. 7. 09:58
Megoldották a problémát ?
5. andi6020 (válaszként erre: 1. - Babyapocakban)
márc. 7. 09:11
Szerintem robottal beszélgettél
4. secret8 (válaszként erre: 1. - Babyapocakban)
márc. 7. 09:11

Mi emberi szóval próbálkozunk, de akkor is a Vanda hülyeségeivel kell megküzdeni. Biztos te is robottal chateltél, de akkor megtaníthatnák elköszönni is.

Engem elszomorít, és dühít ez az irány, hogy gépekkel beszélgessünk.

3. globus (válaszként erre: 1. - Babyapocakban)
márc. 7. 09:04
Szinte biztos, hogy robottal beszélgettél. Ügyfélkapunál én is így jártam.
márc. 7. 09:00

Azért nincs ilyen tapasztalatom mert még soha nem kommunikáltam chaten ügyfélszolgálatossal.

Engem is dühítene.


De akkor értékeld ennek megfelelően.

márc. 7. 08:22

Sziasztok!

Ma két ügyfélszolgálatossal is chateltem egy hiba miatt és mindkétszer elköszönés meg minden nélkül zárták a chatet. Ez általános, vagy csak valami hiba volt? Nem én csuktam be, nem csináltam semmit, kiíródott, hogy értékeljem őket, de előtte annyit se mondtak, hogy viszlát. Ja és emberek voltak, nem botok. Legalábbis remélem. Másnak tapasztalat?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2025, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook