Telefonos ügyfélszolgálat: szavazás
Nagyon hasznos dolog, többször a segítségemre volt már.
34
Nagyon hasznosnak tartom, de nem mindig tudnak segíteni, vagy lassúak.
25
Nagyon hasznos lenne ha elérném őket amikor én is úgy akarom.
199
Nagyon hasznos lenne ha nem kéne ezer éveket várnom mire felveszik, pénzem rabolja, annyira nem szeretem.
60
Nagyon jó lenne ha működne, sajnos többször kaptam már félretájékoztatást mint tájékoztatást.
5
Jó lenne ha működne rendesen, volt hogy telefonos félretájékoztatás miatt az életemben(ügyintézésnél) problémát okozott.
7
Rühellem, az összeset, felesleges munkának tartom!
6
Nem használok ilyeneket/nem élek vele/nem érdekel.
100
Ezt a szavazást kihagyom!
31
Szavazatok száma: 436 | Kiírta: édesmandula, 2009. aug. 7. 13:15
Ha szeretnéd elmondani a véleményed erről a szavazásról, vagy mások véleményét olvasni róla:
Beszélgessünk a szavazásokról
Beszélgessünk a szavazásokról
További szavazás ajánlatok:
527 szavazat
Milyen tányér tetszik jobban? (név nélkül)
433 szavazat
542 szavazat
531 szavazat
492 szavazat
576 szavazat
521 szavazat
352 szavazat
436 szavazat
492 szavazat
477 szavazat
441 szavazat
474 szavazat
556 szavazat
506 szavazat
497 szavazat
523 szavazat
344 szavazat
493 szavazat
528 szavazat
Téged is “zaklatnak” mobilon (magánszámmal) különböző magánnyugdíjpénztárak, hogy lépj át hozzájuk? (név nélkül)
490 szavazat
412 szavazat
További szavazások (38.267 db)