Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » T-online és az internet. Ki hogy van megelégedve vele? fórum

T-online és az internet. Ki hogy van megelégedve vele? (beszélgetős fórum)

2014. ápr. 5. 21:15
Itt pesten jó, vidéken már nemannyíra.
2013. nov. 15. 23:52
Az utóbbi hónapban,olyan színvonalú lett az internet szolgáltatásuk,ami egy rossz viccre hasonlít.Háromszor tettem hibabejelentést.Volt hogy 15 percen belül,nem sikerült felvenniük a telefont.Már volt kint két szerelő - kicserélték a modemet,meg valami zavarszűrőt a villanyoszlopon.Persze a szolgáltatásuk,ugyanolyan hulladék,mint volt.Megfogadtam,hogy minden nap teszek hibabejelentést,a jövő héttől.Majd naponta kiszállnak,vagy minden 72 órán belül,a nagy semmiért - hiszen a letöltési sebességükkel van gond.Mikor kifutnak a 72 órából,kötbért fogok követelni.Búcsúzóul pedig beperelem majd őket,mert nem hinném,hogy az benne van a szerződésünkben,hogy évente 100-szor,itthon kellene lennie valakinek,csak hogy ők színlelt hibaelhárításba fogjanak.
15. 9e32886f4a (válaszként erre: 14. - 9bbc382386)
2010. nov. 8. 13:10
akkor majdnem 1 cipöben vagyunk
2010. nov. 8. 13:05

Egyáltalán nem vagyunk elégedettek,várjuk hogy leteljen a hűségidő.

Kórtörténet:

5kbps szélessávú internetre fizettünk elő,amit nem tudtak folyamatosan szolgáltatni,állandóan leakadt.Ezt 2kbps-ra csökkentették.Hol a szomszédnak ment el a net,máskor meg nálunk,ez naponta már 50-szer előfordult.

Felmondani csak úgy lehetett volna,ha fizetünk 70e HUF-ot,vagy biztosítják a tuti 1 azaz EGY kbps sebességet!

Most ezzel netezünk :)

Vicc egy szolgáltató

A televízió beltérijét háromszor cseréltettük,

a telefonjuk drága és felesleges pénzkidobás....

2010. nov. 8. 11:55
ja és azt elfelejtettem hogy míg a t-online a telefon tv net csomagban 2 tv lehet csak rákötettni a 3. tv külön kell pluszba fizetni, elkezdtünk számolni és sokkal drágábban jönne ki mintha mindent külön külön fizetünk. nekünk most 5000 valamennyi a csomag, ha azt veszem nem vészes de az 5 Mb sem 5Mb...
2010. nov. 8. 11:51
mi is épp azért akartunk váltani szolgáltatót mert míg itt csak telefon és 5Mb net van a csomagban addig a másiknál lenne telefon-tv és ugyan úgy 5Mb net olcsóbban
2010. nov. 8. 11:50
Borzalmas... Lassú, a minimumot biztosítják csak,de néha az sem működik.
10. t.Ili
2010. nov. 8. 11:49

Én nem nagyon tudok mozdulni tőlük! Faluhelyen nem túl nagy a kínálat!

Tv,telefon,net-18 ezer. K@rva drága!

De ha szétosztom,h.5 gép van,3 tv,lehet,hogy más se lenne olcsóbb.

2010. nov. 8. 11:48
nekünk nagyon jól bevált
2010. nov. 8. 11:48

Én már idegbajt kapok tőlük.Naponta számtalanszor ...."a kapcsolat alaphelyzetbe állt".Teljesen felesleges telefonálgatnom,úgysem tesznek semmit:((((tapasztalat)

Már rég váltottam volna,ha lenne a környéken vmi más.........

7. Jenna8 (válaszként erre: 1. - 9e32886f4a)
2010. nov. 8. 11:47

Szia!Én nem szeretem T-mobilt,mikor westel néven futott sem szerettem.Nem jó a hozzáállásuk,sokszor bunkók,rugalmatlanok.

Én 12 éve telenoros vagyok,Velük minden rendben,rugalmasak,kedvesek,bármit megoldanak,nem kekeckednek folyton.Nem egyszer volt,hogy aláírt szerződés után pár hónappal jutott eszembe,hogy mást akarok és megoldották,módosították.

A T-onlinet lemondtam én is egy éve,de nem bántam meg,sőt!

2010. nov. 8. 11:47
nálunk anno nem volt kiépítve a di.. szóval csak ezt tudtuk beköttetni,a házban csak nekünk volt netünk...én váltanék,de nem az én nevemen van:(
2010. nov. 8. 11:46

22.ker. 15 megáról indultunk, 6 hó után 2-re csökkent a sebesség. Asszem ez így nem korrekt. :S

Ügyintézés nincs. Sebesség nincs, csak a hűség szar miatt vagyunk még mindig..

4. simple (válaszként erre: 1. - 9e32886f4a)
2010. nov. 8. 11:44
Röviden:egy rakás ..ar! Havi 15 ezret fizetünk, lassabb mint egy csiga, és örökké használhatatlan. Én meg nyelem az ideget, hogy ennyi pénzért nagy ritkán tudom használni a netet.
2010. nov. 8. 11:44
én sem vagyok megelégedve,bár a sebesség jó,és az internet is,viszont baromi drága,és az ügyintézés is lehetetlen...én szívesen váltanék,de akkor nekünk is a szerződés felmondás miatt sokat kellene perkálni:( más szolgáltatónál a telefon a tv és a net kerül együtt annyiba,mint nálunk csak az internet...
2010. nov. 8. 11:43
Nekünk is T van, kb egy éve, de eddig meg vagyunk vele elégedve. Előtte datanet volt, na náluk volt, hogy állandóan könyörögnöm kellett, hogy tudjak netezni.
2010. nov. 8. 11:38
4 éve vagyunk a T-oline szolgáltatónál, eddig megvoltunk elégedve a szolgáltatással az INTERNETTEL. Viszont az elmúlt 1 évben majdnem minden héten de 2 hetente minimum be kell telefonálnom hozzájuk, amit már nagyon unok. A gond akkor kezdődött mikor szolgáltatót akartunk váltani (olcsóbbra) Eddig nővérem nevén volt az internet aki időközben elköltözött és mindig neki kellett rohangálni ha gond volt, legutóbb be is ment hogy lemondja az internetet, de édesanyám elfelejtette, hogy Ő csomagot újjított márciusban tehát van 1 év hüség így következő év márciusig ha lemondjuk a szolgáltatót ki kell fizetni a fennmaradó összeget ami 30 000 ft lett volna. Még aznap vissza mentek szüleim a boltba lemondták a lemondást mondván akkor kivárjuk amíg lejár a hüségnyilatkozat és nővérem nevéről édesapáméra tették át az internetet. Ekkor kezdődtek a gondok. Az elkövetkező 3 hétben minden pénteken megszünt az internet egész hétvégére, telefonálgattam össze-vissza nekik mire kiderült a 3. hétvégén, hogy elfelejtették megszüntetni a lemondást, így minden pénteken lekerültünk a rendszerről. De ezzel nem múltak el a gondok, folyamatosan minden héten rossz volt az internet, dühítő egy dolog hisz szolgáltatás amit fizetsz minden hónapban és még se tudod használni/kihasználni normálisan. A dolgot csak tetézte, hogy minden egyes betelefonálásnál más más diszpécser köszönt vissza a vonal túlsó feléről és odáig fajult a dolog, hogy már nem tudta a jobb kéz mit csinál a bal.Volt mikor a diszpécser flegmán fél órás várakozás után közölte velem hogy semmi baja az internetnek cseréljek madzagot a lakásban, mikor a 2 szomszédban sem volt internet. Volt mikor szinte azonnal eltudták hárítani a hibát volt mikor a szerződésben foglalt 72 órát "kihasználták". Hozzá kell tennem hogy az utcánkban nem én vagyok az egyetlen akinek egyfolytában rossz az internete. A sorozatos internet szétkapcsolás, csatlakozási hibák nem múltak míg végre egy normális diszpécser fél év folyamatos telefonálgatás után végre kiküldött egy szerelőt. A szerelők végre "megállapították " hogy az utcánkban lévő 3 oszlop között van a hiba és megcsinálták és jó is volt a net kb 3 napig. Azóta megint egyfolytában levált, nem csatlakozik napjában vagy 100x. De már annyira utálok betelefonálni, már én érzem magam kényelmetlenül ha be kell telefonálnom nekik, mikor ez egy szolgáltatás amit nekik kéne biztosítani ha az ember fizetni...

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook