Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Sportoló gyereknek ki milyen vitamint ad? fórum

Sportoló gyereknek ki milyen vitamint ad? (tudásbázis kérdés)


21. LBO (válaszként erre: 20. - Napsugár8)
júl. 22. 18:37
Rendben. Köszönöm.
20. Napsugár8 (válaszként erre: 18. - LBO)
júl. 22. 18:03
Akkor ezt mondd el a gyógyszertárban, és beszéld meg a gyógyszerésszel, mikor, milyen adagban adj neki magnéziumot ha görcsöl a lába. Egyéb esetben felesleges adni, a magnézium-többletet a szervezet nem tárolja, csak kidobott (=kipisilt!!) pénz. :))
19. Bless the child (válaszként erre: 15. - Channa*)
júl. 22. 16:45
A néptáncnak köszönhetem a ramaty bokáim, de máig se bántam meg, hogy táncos voltam
18. LBO (válaszként erre: 17. - Napsugár8)
júl. 22. 16:27

14 éves, focizik.

175 cm, 60 kiló.

Zöldség, gyümölcs, tejtermékek jöhetnek éjjel-nappal. Húst mondjuk inkább csirkét csirkével. Halat mostanában kezd enni. Azt eddig nem szerette. Sőt, most már jöhet a szarvaspöri is. Jó sok nokedlivel 🙃 tészta,főzélek is jöhet. Enni szeret, főleg ami a fogára való, és nyilván olyat főzök, amit a gyerekek megesznek.

Akkor lehet egyenlőre hagyom ezt a vitamin dolgot, de még kicsit átrágom.

17. Napsugár8 (válaszként erre: 4. - LBO)
júl. 22. 16:18

Én közel 10 évig versenyszerűen pinpongoztam, hobbyból teniszeztem, akkor még semmit sem szedtem. Ha normálisan étkezik, és megfelelő a zöldség-gyümölcs bevitel, alapjaiban elegendő.

Persze, kérdés, mit sportol, és milyen idős??? Ha esetleg vékonyabb csontozatú, esetleg (mértékkel) kalciumot, de azt is inkább a tejtermékek fogyasztásával kellene a szervezetnek biztosítani, mint bogyók formájában.

16. Channa* (válaszként erre: 13. - LBO)
júl. 22. 16:02

Szó se róla, kemények a sportok, de bele lehet jönni;)

De nem minden való mindenkinek.


Ha jól gondolom, akkor focizik a fiad.

Az enyém is focizott és még most is szokott, és futni is.

Mindig csodálom, hogy ennyit tud futni.


Én pl. csak spritre vagyok jó. 60 méter, nagyon gyorsan, utána oxigén sátor:DDDD

15. Channa* (válaszként erre: 14. - Bless the child)
júl. 22. 15:59

Ott azért volt pihi, ha kicsit passzívan csináltuk, a néptánc a kemény!


Tényleg már attól is lógott a nyelvem, hogy néztem!

14. Bless the child (válaszként erre: 11. - Channa*)
júl. 22. 15:54
Judó? Az kemény. Nekünk heti 3 próba volt, minden próba előtt 1 óra kemény bemelegítés, majd balett forgások. Utána lehetett gyakorolni
13. LBO (válaszként erre: 11. - Channa*)
júl. 22. 15:52

Én mondjuk minden sporttal így vagyok... 🙃

A gyerekemnek is mindig mondom, ha negyed ennyit kellene edzenem, a mentő vinne el.

12. LBO (válaszként erre: 10. - Bless the child)
júl. 22. 15:51
Értem. Még azért "megagyalom" ezt a dolgot.
11. Channa* (válaszként erre: 10. - Bless the child)
júl. 22. 15:48

"ami ugyan olyan fizikai erőbevitelt igényel, mint a sport"


Egyszer néztem 5 percig és úgy elfáradtam, hogy azt el sem tudom mondani:DDD


Én judóztam.

10. Bless the child (válaszként erre: 8. - LBO)
júl. 22. 15:43
Sportoltam, majd évekig néptáncos voltam, ami ugyan olyan fizikai erőbevitelt igényel, mint a sport. Én se szedtem semmit, abban az időben- 20-on valahany eve- ilyen fel se merült senkiben, hogy mit szedjünk be.
9. LBO (válaszként erre: 5. - Amaunet)
júl. 22. 15:41
Igen, sportorvos rendszeresen nézi őket, sőt most mikor kezdtek, tetőtől talpig kivizsgálták őket. EKG, szívuh., hasiuh., vérvétel stb. Tényleg minden volt.
8. LBO (válaszként erre: 6. - Bless the child)
júl. 22. 15:39
A normális étkezéssel nálunk sincs gond... csak most, hogy ennyi edzése lett, gondoltam nem ártana ha szedne valami vitamint pluszba.
júl. 22. 13:52

Én soha nem szedtem semmi.

Heti 5 edzés+verseny.

Étkezésre kell odafigyelni.

6. Bless the child (válaszként erre: 1. - LBO)
júl. 22. 13:25
Röplabdázó 16 éves leányom semmit nem szed. Normális étkezést biztosítunk neki
5. Amaunet (válaszként erre: 4. - LBO)
júl. 22. 13:18
Gondolom, rendszeres orvosi felügyelet állnak az ilyen aktívan, versenyszerűen sportoló gyermekek. Sportorvos véleményét mindenképp kikérném, plusz félévente egy labor.
4. LBO
júl. 22. 12:18

Két hete mentek vissza a nyári pihiről, heti 7 edzése van mostantól. Plusz a hétvégi edzőmeccsek, majd aztán jönnek a bajnoki meccsek.

Akkor bemegyek a gyógyszertárban, megérdeklődöm mennyi magnéziumot kellene szednie. Magnéziumon kívül kellene még valamit szedni vagy az elég?

3. Napsugár8 (válaszként erre: 1. - LBO)
júl. 22. 11:45
Jó, ha van otthon magnézium, de hogy valóban szükség van-e rá, attól függ, mekkora fizikai igénybevétel van a sportolás során. Mennyire keményen, milyen szinten, sportol, milyen versenyeken vesz részt? Vagy nem versenyszerűen csinálja, csak saját kedvtelésből... ha előfordul edzések után a hirtelen fellépő izomgöcs, akkor annak valóban magnézium-hiány az oka. Persze célszerű megbeszélni a gyógyszerésszel, hogy a gyermek kora alapján hogyan, milyen esetben, mekkora adagot adj neki.
júl. 22. 11:15
Nálam a gyerek télen mindig szed vitamin. Sportolóknak esetleg egy kis plusz magnézium nem árt, az edzésnapokon.
1. LBO
júl. 22. 11:05

Sziasztok.

Érdekelne hogy sportoló gyermekének, ki milyen vitamint ad. Ad e egyáltalán? Nyilván, a helyes táplálkozás a legfontosabb, de mellé nem árt, ha szedne valamit. Vagy tévedek?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook