Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Nyelvtanulás otthon. fórum

Nyelvtanulás otthon. (beszélgetős fórum)

2009. aug. 6. 11:01
Szerintem otthon csak a szókincset tudod gyakorolni vagy a nyelvtan. Ezzel az a baj, hogy utána megszólalni sem tudsz:S és kell egy tanár:)
2009. jún. 9. 14:17

Én a nyelvtant az English Grammar in Use-ból gyakoroltam, és mivel üzleti angol nyvizsgát kellett tennem, így magántanárhoz jártam, nekem ez vált be a legjobban, mivel a beszélgetést így tudtam a legjobban fejleszteni.

Ha vki üzleti angolt akar tanulni, akkor szerintem nagyon jó könyv: Radványi-Görgényi: English for business and finance. (kb.4500 Ft)

11. adelina71 (válaszként erre: 10. - Solyo)
2009. jún. 7. 11:26
Ez tök jó tipp szerintem, kösz én magam nyelvtanár vagyok, de angolt azt én is tanulom még. Gratulálok, ez tényleg nagyon jó!!!!
10. Solyo
2009. jún. 7. 10:30

Azt még szeretném elmesélni, hogy mostanában nagyon foglalkoztat a "titok". Szóval a lényeg hogy felmentem erre az oldalra:

[link]

és összekötöttem a kellemest a hasznossal. Arról olvasok ami érdekel és közben nyelvet tanulok! :-)


Mindenkinek érdemes elolvasnia ezeket a sikertörténeteket.

2009. jún. 7. 10:26

Sziasztok!

Ezt az oldalt nemrég találtam, nekem nagyon tetszik:

[link]


Most már nem az angol- magyar szótárat keresem fel ha egy angol szónak nem tudom a jelentését, hanem ide pötyögöm be, és megadja a jelentését a szónak angolul. Amolyan értelmező szótár.

8. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 1. - Endris)
2009. ápr. 16. 14:31

Szia lehetett kapni angol-német NYELVÉSZ című cd-t

Ezen van szótanulás, kiejtés, nyelvtan, visszamondási lehetőség, szótár és jelzi mennyire tér el a helyestől a kiejtésed.


Tartoznak a programhoz a cd-n tesztek, stb.

Én még ennél jobbat nem találtam. Ha jól emlékszem a Libri adta ki. Nekem az alapfok és haladó volt meg.


Megvettem a villám angolt, megemelem a kalapom aki azzal tud normálisan tanulni, nekem az nem jött be.


Sok sikert a tanuláshoz!!