Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Nem eszi a tápszert és keveset szopik. Ötletek? fórum

Nem eszi a tápszert és keveset szopik. Ötletek? (beszélgetős fórum)


28. Juharlevél (válaszként erre: 27. - Bfbfdbbd29)
2012. júl. 16. 11:22
Utánanéztem, a Peritol 2 éves kor alatt nem adható.
27. bfbfdbbd29 (válaszként erre: 25. - Juharlevél)
2012. júl. 14. 16:10
Régen, amikor étvágytalan volt egy picike, akkor az orvos Peritolt írt ki. Rendkívűl gyorsan megindítja az étvágyat, csak célszerű este beadni, mert nyugtat is . Hatalmasat alszanak tőle és utána esznek, mint a rozsda. Nem emlékszem mennyi idős kortól lehet adni.
26. kukucz (válaszként erre: 25. - Juharlevél)
2012. júl. 14. 12:40
Szia!Hát nem vagy egyszerű helyzetben az biztos!Így már értem az aggodalmadat!!Egyébként nem néz ki a képeken vészesen soványnak.Szerintem.Igaz én,mint mondottam kezdő vagyok:-))Szerintem,ha másképp nem megy,kérj másmilyen tápszert.Hátha.Most abban a helyzetben vagy,hogy érdemes több dolgot kipróbálni.A tejtestvérünk(tőlük kaptunk tejet ami kimaradt),kapott probiotikumot pedig anyatejes.A nagymama ott gyermekorvos,tehát ők valószínű,hogy tudják mi dörgés.
2012. júl. 14. 12:23

Köszönöm a biztatást!