Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Mit lehet kezdeni azzal a személlyel, aki nem megfelelő végzettséggel rendelkezik és hibásan dolgozik? fórum

Mit lehet kezdeni azzal a személlyel, aki nem megfelelő végzettséggel rendelkezik és hibásan dolgozik? (tudásbázis kérdés)

17. Enissa (válaszként erre: 9. - Vitust)
2017. febr. 23. 16:18

Használtan, vagy újonnan vásároltad?


Nem mindegy, hogy új készüléket vettél jótállással, garanciával, vagy használtam x idő garanciával.


Ha újonnan vetted, akkor nem jellemző, hogy találkozol a szervizelővel,mert az üzlet veszi át a vásárlótól, és küldi a szervizbe az árút. Ha új kérheted,hogy cseréljék ki másik készülékre, vagy a pénzed adják vissza.

Ha az üzlettel nem vergődsz zöld ágra, akkor a forgalmazót, gyártót is megkeresheted.


Én már kaptam vissza pénzt úgy, hogy a forgalmazót és azon keresztül a gyártót levélben felkerestem. Fotókkal illusztráltam a hibát, valamint leírtam, és kértem a szíves intézkedésüket. Már több, mint 3 éves mosógép volt, nem volt + garanciám rá, és nagyon kellemesen csalódtam bennük, kártalanítottak.

16. Ikebana3 (válaszként erre: 9. - Vitust)
2017. febr. 23. 15:22

Szervizbe vitted? Ott a helyszínen, amikor elhoztad nem ellenőrizted, hogy jól működik?

A üzletben vásároltad, meghibásodott, visszavitted, megcsinálták és ez ismétlődik már többször, akkor ragaszkodni kell a vételár visszafizetéséhez. A lányom járt úgy, hogy az Interspárban vett egy számítógép billentyűzetet, elég magas áron. Rövid időn belül bizonyos dolgokat nem érzékelt, visszavitte. Pár hét után közölték vele, nem javítható és kicserélték, de azzal is így járt. Kb 4x csinálta végig, aztán vett egy másikat máshol, mert szüksége volt rá. De az Interspárban sem hagyta a dolgot annyiban és visszakövetelte a teljes vételárat, meg is kapta.

Még az is lehet, hogy igazából a te lapiddal sem tudtak mit kezdeni, kitisztította és visszaadta. Ezek olyan zárt egységek, hogy nem is mindegyiket lehet javítani. Szóval én a helyedben a vételárat követelném vissza.

15. Ikebana3 (válaszként erre: 4. - babyapocakban)
2017. febr. 23. 15:12

A kérdés szempontjából ez mindegy is. Ha főnök, úgyis megválik az ilyen dolgozótól. Ha a főnök barátnője, áthelyezi máshová. Ha a kérdező barátnője, mondja meg neki, hogy nem jó helyen vagy.

Ha a hibás munka miatt a kérdezőnek kára van, lehet panaszt tenni.

Nem megfelelő végzettséggel hibásan dolgozik, meg kell kérni, keressen magának megfelelő állást, mielőtt elküldik.

De a gyakoribb az, amikor nem megfelelő végzettséggel, remek munkát végez,mégis elküldik. :(

14. NomNom (válaszként erre: 9. - Vitust)
2017. febr. 23. 15:03
Ha 3 hónapos akkor garanciálisnak kellene lennie. Olyan helyre vitted? Mert ha nem a saját szervizébe vitted akkor a garanciától is elköszönhetsz ha már belenyúlkáltak. Egyébként meg vidd máshova.
13. syria (válaszként erre: 9. - Vitust)
2017. febr. 23. 14:59

Ebben az esetben semmi közöd a szerinted hibásan dolgozó személyhez. Sokkal inkább a feletteséhez. Én hanyatt-homlok hozzá rohannék, s neki tenném fel a kérdést, hogy megfelelő szervizest alkalmaz-e. (Bár ha pl. mondjuk a barátja, vagy rokona, nem valószínű, hogy előbbre jutnék.)


Ott van a vásárlók könyve és a fogyasztóvédelem is.


Mi áll a garancialevélben? Minden javításkor kitöltenek egy szelvényt?

Régen valahogy úgy volt, hogy az x-edik javítás után vagy cserekészülék, vagy pénz vissza. Nem tudom, most mik a játékszabályok, az elmúlt 10 évben nem sikerült pocsék műszaki cikket vennem. :D

2017. febr. 23. 14:50
Amúgy én az üzletvezetővel beszélnék. Határozottan.
11. andi6020 (válaszként erre: 9. - Vitust)
2017. febr. 23. 14:47
Honnan tudod, hogy nem megfelelő végzettséggel rendelkezik?
10. hoxás (válaszként erre: 9. - Vitust)
2017. febr. 23. 14:43

Van vásárlók könyve, abba írhatsz, bár ahogy most a fogyasztóvédelem áll.....

Nem lehet, hogy csak az időt húzzák, amíg a szav.idő lejár?

Esetleg beszélj az üzletvezetővel, hogy mi a gondod, hátha tud segíteni.

2017. febr. 23. 14:39
Én mint fogyasztó vagyok, és terméket (laptopot) vittem vissza már 3. alkalomra ami továbbra is hibás és a terméket ugyan az javította. Kicserélni nem akarják mert folyton "megjavították"-ra hivatkoznak. De továbbra sincs wifi és továbbra sem jó a merevlemez hiszen folyton lefagy. 3 hónapos laptopról van szó garanciával. Ha nem a javító személyt eltávolító tv.-t de fogyasztó védelmére valót esetleg tud valaki mondani?
8. hoxás (válaszként erre: 6. - babyapocakban)
2017. febr. 23. 14:31
Erről van szó! :)
7. andi6020 (válaszként erre: 1. - Vitust)
2017. febr. 23. 14:31

Neked semmit, ha nem te vagy a főnöke.

Mert remélem nem főnökként kérsz itt tanácsot.

6. babyapocakban (válaszként erre: 5. - hoxás)
2017. febr. 23. 14:30
A törvény akkor is meglehet, max nem tartják be. :)
2017. febr. 23. 14:30
Biztosan megvan rá a törvényi szabályozás..... hacsak nem az igazgató/üzletvezető rokona. ;)
2017. febr. 23. 14:29

A kérdés nem tartalmaz elegendő információt.

Mit lehet kezdeni

- mint főnöke?

- mint kollégája?

- mint a hiba elszenvedője?

- mint a hiba tanúja?

Mint kicsoda?

2017. febr. 23. 14:28
De lehet valamilyen tv.-re hivatkozni?
2017. febr. 23. 14:27
Rövid úton megszabadulni tőle. :)
2017. febr. 23. 14:18
Mit lehet kezdeni azzal a személlyel aki nem megfelelő végzettséggel rendelkezik és hibásan dolgozik?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook