Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Magas vérnyomás fórum

Magas vérnyomás (beszélgetős fórum)


1 2
2016. jan. 23. 15:21
nemrégen 211-es volt nekem a felső szám, a többit nem írtam fel. Mivel másféle gyógyszert nem tudtak nekem felírni, ezért az eddigieket megdupláztam, majd még délben is bevettem egy felet ugyanabból. Így már elfogadható a vérnyomásom.
50. lolita2112 (válaszként erre: 43. - Cleo-26)
2016. jan. 23. 04:28
iutesek-igen ezek vannak nekem is,pedig nem reg valtottam masik gyogyszerre,de ettol is van ugyanugy,mint a regitol plusz ejszaka ugatok/szaraz kohoges/,mint a kutya,gondolkodok ujra masik gyogyszert fogok legkozelebb kerni.
49. lolita2112 (válaszként erre: 42. - 5fc54ca4aa)
2016. jan. 23. 04:25
magasvernyomas nem hiszem a tulsulytol lenne,bar teny az nem jo.en mindig sovanyvoltam es megis magas a vernyomasom es rengeteg gyumolcsot,zoldseget eszek napi szinten.hust max heti 1szer.
48. lolita2112 (válaszként erre: 23. - Cleo-26)
2016. jan. 23. 04:23
igen csinalja a stress.szerintem sok esetben nem is vernyomascsokkento gyogyszert kellene szednunk hanem amikor tul sok a stress b vitamin keszitmenyt vagy vmit a stresszre.
47. lolita2112 (válaszként erre: 21. - Cleo-26)
2016. jan. 23. 04:17
kulon a stresszre nem szoktal valamit szedni?
46. lolita2112 (válaszként erre: 11. - Ca43169457)
2016. jan. 23. 04:10
enyem a szemetes kukaba landolt eppen emiatt,mert sokszor meg elemcsere utan is ossze-vissza mutatott,plusz idegesito meregetni allandoan.
2016. jan. 23. 03:39
en sovany vagyok/mindigis az voltam/megis magas a vernyomasom,5 gyogyszert probaltam ra es mind szinten tartja,a magas vernyomas legfobb okozoja a stress.,vagy gyogyszerszedes korabban/nekem utobbi okozta mondta a doki.
44. 5fc54ca4aa (válaszként erre: 43. - Cleo-26)
2015. okt. 10. 21:15
Szerintem nincs igazi recept. Egy barátom 40 éve 190-es vérnyomással él, remekül. Mikor lemegy, nyűglődik...Ki érti ezt?
43. cleo-26 (válaszként erre: 42. - 5fc54ca4aa)
2015. okt. 10. 12:39
Én is vettem most aszkorbinsavat a patikában.nyomom be..mondjuk nekem most a kiütések az elsődleges célpont :) hát tiszta vicc amúgy (magamra értem) én 2éve 30kg-ot fogytam és előtte kutya bajon sem volt.utána jöttek a problémák :( igaz visszaszedtem 10-et idén,de le akarom fogyni mindenképp-diátázom is ezerrel.az tény,hogy olvastam és az orvosok is mondják,hogy 1kg = -1sistolés érték minimum
42. 5fc54ca4aa (válaszként erre: 1. - Cleo-26)
2015. okt. 10. 06:37

Én ledobtam magamról 35 kilót és helyreállt a rend.

C vitamint zabáltam két pofára és niacint(B3 vitamin) , a hiedelmekkel ellentétben nem vert oda a vesémnek a napi 6 ezer milligramm C vitamin sem. A patikus először hittérített és nem akart "gazdaságos" por formátumút adni, aztán megjuhászodott - odakint pedig ez nem kérdés, hogy azt kapsz ami kérsz.

41. cleo-26 (válaszként erre: 40. - 267a12ec2a)
2015. okt. 8. 21:13
Bocsi,akkor figyelmetlen voltam.akkor minden oké :) drukkolok,hogy hamar összejöjjön.Ha nem lennék ilyen nyomi,akkor még lehet én is bevallaltam vna egy babát :(..de rám jár a rúd idén
2015. okt. 8. 16:18
Igen mondtam,hogy több mint 1 éve próbálkozunk.Pont azért adta ezt a gyógyszert,ha jönne a baba akkor fog váltani
39. cleo-26 (válaszként erre: 38. - 267a12ec2a)
2015. okt. 8. 16:01
semmi gond nem lesz.nagyon sok ismerősöm hordott ki egészséges babát minden komplikáció nélkül -kezelt magas vérnyomással.az orvosodnak mondtad,hogy próbálkoztok? mert akkor váltani szoktak
2015. okt. 8. 14:57

amlodipin tevát.5 mg osat.

Mondta utána hogy vezessek naplót,két hét múlva menjek vissza.

Meg babát szeretnénk azért is óvatos a gyógyszerrel+terhességi vitaminokat szedek+epilepsziás vagyok.Úgyhogy nem könnyű

37. cleo-26 (válaszként erre: 35. - 267a12ec2a)
2015. okt. 8. 12:47

szió.kaptál valami gógyszert? am ne aggódj,persze sok..de azért nem vészes.

Én most letettem minden gyógyszert a csalánkiütések miatt (na persze arra meg szedni kell Medrolt meg antihisztamint).a legnagyobb baj az,hogy ha most ezzel kórházba kerülök folyamatosan 200lesz a vérnyomásom ha mérik.pedig itthon max 130 :/

36. Mezei Virág (válaszként erre: 35. - 267a12ec2a)
2015. okt. 8. 12:25

Elolvastad a 27. hsz-ben belinkelt cikket?

Elsősorban nem a paleora buzdít, hasznos tanácsokat/ismereteket találni benne.


(szerintem ebben az esetben hasznos a paleo)

2015. okt. 8. 12:16

Én 26 éves vagyok nekem is most derült ki.160/110.

Én is szivesen beszélgetnék erről a témáról.Család 90 százalékában magas vérnyomásos.

34. l.luiselotte (válaszként erre: 33. - Cleo-26)
2015. okt. 8. 12:13
igy nagyon rossz dolgozni
33. cleo-26 (válaszként erre: 32. - L.luiselotte)
2015. okt. 5. 12:18
Én 160mg-osat szedtem 1/2 szem reggelente..hát 110 körül volt a vérnyomás-ezáltal szintén álmosság,fáradtság.De most lehet a csalánkiütéseket is ez okozta
32. l.luiselotte (válaszként erre: 31. - Cleo-26)
2015. okt. 5. 08:54

és milyenek a valsacor mellékhatásai ? én alig birok fent lenni de nem irnak ki tp-re.

Gyenge vagyok és fáradt amióta szedem.

2015. okt. 5. 08:44
Na..a Valsartantól szépen beállt a vérnyomásom 110/80-ra..erre tegnap a 7.napon tiszta kiütés vagyok.mi jöhet még? elmentem ügyeletre,azt mondják ez már nem lehet a vérnyomáscsökkentő..de akkor mi..kérdem én.Hihetetlen.36éves vagyok és napi szinten ezekkel kell törőjek :( ja..a nyalánkság.tegnap az ügyeleten 230volt a vérnyomásom (itthon 110)
30. globus (válaszként erre: 3. - Ágio8405)
2015. okt. 2. 07:56

Magas vérnyomásnak igen-igen ritkán van konkét oka, ezért is hívják hypertonia essentialisnak. Ha negatívak az okkereső vizsgálatok, [link]

ezeket a betegségeket nem találják, akkor nincs más hátra, mint csökkenteni az értéket. Teázgathatsz, fokhagymázhatsz, sózhatsz, éppen olyan tűzoltás, mint az általad mumusnak gondolt gyógyszer - csak éppen hatástalan. Vagy lehet homokba dugni a fejet és nem törődni vele, majd lesz valami alapon.

15 éve adaléktől mentes sóval főzünk, mégis van magas vérnyomásos a családban.

2015. okt. 2. 07:48
Számomra is döbbenet volt,mikor az orvos közölte a 180/110 körüli értéket,nagyon magas pulzusszámmal!Stressz!Kaptam egy csomó gyógyszert,kB egy hétig szedtem!Elkezdtem mozogni,diétázni!Ahogy fogyok úgy lesz megint normális az érték!Szerencsém van úgy tűnik nekem csak a 20 kiló túlsúly okozta!
2015. okt. 2. 07:26

Co - Valsacort szed valaki ? milyen a mellékhatása ? engem nagyon megvisel.

Ha nem szedem, 200/100 Hgmm.

2015. szept. 29. 19:50
Érdemes elolvasni: [link]
2015. szept. 29. 19:28
Talán a nyugis élet a legnehezebb.Nekem legalábbis.Jó lenne lazábbnak lenni és nem a szívére venni a dolgokat.Na igen..már azt is megszokni,hogy gyógyszert kell szedni folyamatosan..az sem egyszerű
2015. szept. 28. 16:28
Én is hypertóniával küszködök, csak sajnos sz...rok rá. :( Akkor kapkodom be a gyógyszereimet amik be lettek állítva, amikor az agyvérzés szélén állok!
24. demediná (válaszként erre: 23. - Cleo-26)
2015. szept. 28. 16:23

Nekem is magas a diasztolés...

A szisztolés is.

Szedni kell a gyógyszereket, mozogni és egészségesen táplálkozni és nyugiba lenni. És akkor azt gondolná az ember lánya, hogy minden oké lesz, de ez nem feltétlenül és nem mindenkinél ilyen marhára egyszerű.

2015. szept. 28. 14:25
Én figyelek rá..sajna tul sokat is.ma már sikerült 180ra feltornáznom itthon..orvosnál meg 200 volt :( páe napja még 130-140 volt..igaz magas diasztoléval..de már visszasírom.kaptam új gyógyszert is.este veszem be az 1. Szemet.Volt már valaki így hogy magas a per értéke?csinálhatja a stressz?
2015. szept. 26. 17:26

30 éve hypertóniás vagyok. Sajna sok gyógyszert kell szednem. Mérem is rendszeresen.

A magas vérnyomás alattomos betegség, mert kezdetben nem okoz tüneteket. Nem szabad mellette elmenni, figyelni kell rá. Gyógyteákat lehet inni a gyógyszer mellett, ártani nem árt.

1 2

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook