Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Köztes vérzés előfordulhat akkor is, ha nem szedek tablettát? fórum

Köztes vérzés előfordulhat akkor is, ha nem szedek tablettát? (tudásbázis kérdés)


2009. nov. 1. 14:56
Minden különösebb indok nélkül is előfordul néha,mi nők sajna így vagyunk összerakva.:(
23. jnka (válaszként erre: 21. - Rainbow82)
2008. máj. 29. 12:55
Esetleg méhszájseb? Nekem akkor volt ilyen, mikor ilyen problémám volt. Nem is tudtam róla, hogy van, csak akkor derült ki, mikor elmentem az orvoshoz.
22. jnka
2008. máj. 29. 12:54
igen, nekem is szokott lenne néha.
2008. máj. 25. 11:53

nekem olyan gondom van, hogy miután együtt vagyok a párommal, rá egy napra lesz olyan folyásom, ami kicsit rózsaszínes-pirosas (ez max 1 nap)

fájdalom, egyéb más nincs

Volt már nektek ilyen? Csak péntekre kaptam időpontot, szerintetek mi ez?

2008. máj. 19. 20:04
igen
2007. aug. 28. 07:50
ha fogamzásgátlót szedek , akkor normális a köztes vérzés? Vagyis inkább a barnás maszatolás?
18. win
2007. aug. 23. 07:36
Szerintem érdemes utánajárni, hogy mi okozza. Elvileg nem normális dolog. A méhszájseb és gyulladás is okozhat ilyen tüneteket, azt pedig kezelni kell.
17. dundy
2007. aug. 23. 07:10
igen.
2007. aug. 22. 20:39

Amig szedtem a bogyot, minden normalis volt. Par eve abbahagytam es azota van ilyesmi problemam. Nekem barnas folyas van 2-3 napig a mensi elott. Ebbol tudom meg, h meg fog jonni. :)

Mert egyebkent 1-2 napot kesik vagy korabban jon, tehat nem teljesen pontos.

A doki azt mondta, h nem nagy problema, de kozti verzesnek hivjak ezt is. Gyogyszert akart adni, de nem kell. Azt mondta az elso szules utan elmulik.

15. Icus (válaszként erre: 13. - 189e7a0266)
2007. júl. 4. 08:34

Nem,nekem ilyenkor sem szokott megjönni a hónap közepén, hanem a legközelebbinél van "dupla" mennyiség!:((


Nekem, a harkányi-víz bezavart annak idején, az meghozta két hétre. Azóta sem mentünk oda fürdeni.

2007. júl. 4. 08:26
Igen, előfordulhat, egyfajta mellékhatás.
13. 189e7a0266 (válaszként erre: 10. - Icus)
2007. júl. 3. 21:44

Én attól tartok, hogy pont a nyaralás kellős közepén gondolja majd úgy, hogy akkor "folytassuk". :-( Pedig pontosan el volt tervezve minden. Direkt úgy foglaltuk le a szállást is, hogy ne legyen semmi "zavaró" tényező. Pontosan jött meg, mégis csak 1,5 nap volt. Szóval, nem köztes vérzés.

Szerinted, mennyi az esély rá, hogy két héten belül újra jelentkezik? Imádkozom.

Nem fogytam, bár sok volt a stressz mostanában, de az máskor is van rendesen.

2007. júl. 3. 20:23
Nekem is volt régen, a doki ultrahangra küldött nem-e vagyok terhes, aztán szerinte felfáztam. Az ultrahang után többet nem volt. Érdekes a cickafarktea tényleg jó ilyesmire? Nekem is hosszabb a ciklusom.
11. Icus
2007. júl. 3. 20:02

A köztes vérzés szerintem, sem normális. Nekem régen volt egyszer ilyen. Amikor a férjemmel együtt voltunk, másnap mindig bevéreztem. Valamilyen fertőzésem volt. Klion kupot kaptam rá.


Nem fogytál esteleg, vagy híztál mostanában sokat hirtelen? Azt mondják akkor is előfordul.

10. Icus (válaszként erre: 9. - 189e7a0266)
2007. júl. 3. 19:59
Most én is így voltam vele! Lehet, hogy a nagy meleg miatt!! Ráadásul, napokig, használtam az éjszakai betétet, mert attól féltem, hogy majd hirtelen elönt. :(((
2007. júl. 3. 19:11

Nekem a mostani mensim sikeredett elég érdekesre. Másfél napig volt, aztán, mint amit elvágtak, semmi. Most tartanék az ötödik napnál, de már a második nap óta semmi. Szerintetek miért?

Terhes nem vagyok, csináltam tesztet. Semmilyen hormontartalmú fogamzásgátlót nem szedek, és spirált sem használok.

2007. júl. 3. 18:30
En is ezzel kuzdok, bar nekem spiral van fent mar 3 eve. Az orvosom gyogyszert irt fel, ami segitett is kb 3 honapig, de most megint verezgetek. A cicikafark teat majd en is kiprobalom, hata segit!
7. alexcheca (válaszként erre: 3. - Keyla)
2007. jún. 5. 21:14

szia!

nekem is volt ilyen gondom, de nőgyógyász mondta, hogy a peteérést is kísérheti 1-2 napig kis vérzés

6. Kalthelios (válaszként erre: 2. - Maca29)
2007. jún. 4. 13:05

Valószínűleg csak az egyik petefészkedben van tüszőérés, ezért ennyire hosszú a ciklusod.

A közbenső maszatolásokat a másik petefészked produkálhatja.

2007. jún. 4. 13:02

Naponta reggel éhgyomorra igyál meg egy csésze (2 és fél deci) cickafarkteát. Egy púpozott teáskanálnyit le kell forrázni, és néhány percig állni hagyni.

3-4 hét után rendbejön a ciklusod, ha nem az esetleg fennlévő hurok okozza.

Mindenképp menj el nőgyógyászhoz, de el ne kezdj bármi hormont szedni, mert többet árt, mint használ!

2007. jún. 4. 12:53
ha egyebkent normalis, rendszeres a ciklusod feltetlenul menj orvoshoz!
2007. jún. 4. 12:32
nekem nagyon ritkán fordul elő,utánanéztem neten is, de mindenhol csak a fogamzásgátló "mellékhatásaként" beszélnek róla
2007. jún. 4. 12:24
Mostanában nálam is előfordult, bár vérzésnek nem igazán nevezném. Nem tudom mitől lehet, nekem egyébként sem normális a ciklusom, de eddig ez abban valósult meg, hogy 70-80 napos ciklusaim voltak.
2007. jún. 4. 10:48
Köztes vérzés előfordulhat akkor is, ha nem szedek tablettát?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook