Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Ha valaki elsősorban a hasából szeretne fogyni, annak milyen testmozgást javasolnátok? fórum

Ha valaki elsősorban a hasából szeretne fogyni, annak milyen testmozgást javasolnátok? (tudásbázis kérdés)


29. c1593c402b (válaszként erre: 28. - c1593c402b)
2011. máj. 27. 08:54
50kg bocsi:D:D
2011. máj. 25. 18:33
sziasztok!! én 160 cm vagyok és 5kg sokaknak sovány van aki azt mondja pont jó:) de az elmult napokban érzem a hasamat:) valahogy megnött leszeretnék belőle faragni gyorsan hogy lehetséges ez segítsetek:) köszi:)))
2009. jan. 7. 11:51
sziasztok!én napi 2x1órát szobabiciglizek egy héten 5x vagy 6x melette normálisan eszek tud abban valaki segiteni hogy ettől havi hány kg fogyás lehetséges? előre is köszönöm a válaszokat
2008. nov. 12. 16:48
de én úgy akarok hasiból fogyni, hogy egyébb ne menjel el :)) .... nem vagyok én anyirra dundi...145 cm...45 kg... hát na ki, hogy látja ezt?!
2008. jún. 27. 14:13
Szerintem is az aerob jellegű a leghatásosabb (én erre sajnálom az időt, meg uncsi):(( pedig kellene csinálnom. A felülés és erősítő torna nem elég, iszonyú izmos már a hasam a háj alatt:). Na meg mégegy: diéta (nincs kenyér; fehérje a vacsora, csoki max reggel).
2008. jún. 25. 14:10
Nemrégen jártam konditeremben, és ugyanez volt a kérdésem, és a válasz nagyon egyszerű volt: futás, vagy erobik, vagy tánc-egyszóval mindegy, csak sok mozgás
23. dedfa06931 (válaszként erre: 3. - 7e433abb8e)
2008. jún. 25. 13:40
hát ezeket a gyakorlatokat bizti kiprópálom;)
22. Virág3 (válaszként erre: 21. - 5ab2bc2fa0)
2007. máj. 23. 20:22

Hmm,ezt még nem hallottam,de azthiszem akkor a kardio után beiktatok egy pár felülést!:)

Jah,egyébként valaki nagyon ajánlotta a hullahoppozást!2 hónap alatt egy mérettel kisebb ruha kellett neki,ha jól emlékszem,és minden nap kb 20 percig csinálta.Tehát az sem lehet olyan rossz.

És tegnap kezdtem.Minden este 20 perc!

...megyek is:)

2007. máj. 15. 13:17
Hasizom gyakorlatokat, csak kardiózás (futás, bicikli,stb) után érdemes csinálni,ha zsirt is akarsz égetni. Legalábbis Béres Alexandra ezt tanácsolja.
2007. máj. 15. 11:44
sziasztok.Én szulés után mostanra értem el az ideális sulyomat(4 év).A hasam is szuperul lement de olyan lottyedt a bor.Lehet vele valamit kezdeni
19. aebal
2007. máj. 15. 09:20
Hasizomgyakorlat Réka módra, tuti
2007. márc. 2. 08:33

Sziasztok!

A törzsről való fogyásnál nem az a lényeg hogy a hasadra dolgozz/hasizom gyakorlatokkal/Annak csak az a feladata hogy tónusban legyen az izomcsoport/has/és így a bél ne türemkedjen előre,magyarul feszesebb lesz a hasfal.De ettől nem fogy a célzott terület .De azért jó mert a kinézeted mégis "soványabb lesz.Igazán fogyni a bevitt kalória csökkentéséval+kardio edzéssel lehet.Ez a rendszer az egész testet fogyasztja és természetesen a hasat is.Olyan hogy célzottan csak has ,az a plasztikai sebésznél megy csak a valós életben,Így marad a fogyó+edzés+kitartás

2007. márc. 1. 21:51
Én is szívesen leadnék a pocakomból néhány kilót! De mire kitakarítok, megfőzöm az ebédet, rohangálok a gyerkőceim után, nem igazán van kedvem tornázni! Alig eszem, de nem a hasamból fogyok!!! Szerintem a terhességek után megnyúlt annyira a bőröm, hogy ezt már csak műteni lehetne! Arra viszont nincs pénzem!!! Olcsóbb egy bő ruha, felső! A kedvesemnek jó így, az a lényeg!
16. dudka
2006. okt. 19. 01:59
Nem szabad minden nap felüléseket csinálni,mert egy idő után hozzászokik a szervezet és nem ér semmit.A lényeg,hogy kardio gyakorlatokat is csinálj,ettől ég a zsír és ezután látszani fognak a "kockák".
2006. júl. 20. 16:11
Én alakformáló tornát javaslok,heti 3 alkalommal.A hasizom gyakorlatokat 2-3 hetente újitani kell,mivel megszokja a szervezeted és akkor nem sokat ér.Persze a délutáni étkezéseket is csökkenteni kell aki lapos hasra vágyik.
14. Venes
2006. jún. 24. 06:36
Elvileg én olyat hallottam, hogy zsírt akkor tudsz gyakorlatokkal égetni, ha gyors feladatokat csinálsz, egyébként izmot építesz. Már nekem sem olyan ,,bordás" a hasam, mert izom kitölti a sok felülésezéstől és egyébb hasizomerősítő gyakorlattol.
2006. jún. 23. 22:38

fel kell állni a számítógéptől, a csokis kekszet, amit majszolsz most is, felejtsd el ( na egye fene, gyorsan kapd be az utolsó falatot) És akkor:"Fuss, fuss Forest!"

Ha hazaértél, akkor legalább 2 hétig ne egyél semmit, csak igyál.Garantáltan fogyni fogsz.

12. moxy
2006. máj. 4. 13:11
en aerobozom,majd utana kozvetlenul torna.ez igy hatasos?
11. +Nix+
2006. máj. 4. 08:57

sziasztok!

sajnos így van, hasazéssal cska az alsó izmot lehet szépen formálni, felette lévő hájtól cska kardioval lehet megszabadulni:(

én is azon vagyok, dent már látszik két napgyon halovány kocka, alul meg a hájam...nekem alsó hasról sehogyse megy le, pedig futok sokat, meg hasazok is. lehet, hogy vmit rosszul csinálok?

10. sonja
2006. máj. 3. 15:55

Szia!


Sajnos csak hasizom gyakszikkal nem lehet fogyni, az izom ugyan megerősödik de nem égetsz elég energiát.


Kardió mozág (futás, gyaloglás/bicikli/úszás/aerobick) ezt kombinálni hasizom gyakszikkal


Hasonló problémám van!!! És most jöttem rá erre!!!

Hihetetlen hasizmom van, be tudom feszíteni, de a zsírtól alpban nem látszik eléggé :(

9. zazuka (válaszként erre: 6. - fobe)
2006. ápr. 7. 15:21

Mi az, hogy "...egy picit fordítsa tovább a törzsét"?

Úgy érti, hogy futás közben ahogy a karok "lengenek" a test mellett, azt a mozdulatot kell tovább vinni a törzzsel, vagy hogy?

8. ilda (válaszként erre: 7. - 363d535da9)
2006. márc. 15. 15:43
??????
7. 363d535da9 (válaszként erre: 2. - ilda)
2006. márc. 15. 15:39

Kedves Ilda!

Ezt lehet, hogy nem is te, hanem én írtam?

6. fobe
2006. márc. 14. 15:16
A velvet.hu oldalon rengeteg kérdést tettek már fel, amire Béres A. válaszolgat (ha válaszolgat). Ott egy férfi kérdezte, hogy hogyan tüntetheti el az úszógumiját. Azt tanácsolta neki, hogy fusson egy héten 4-5-ször kb. 50 percet, és utána csináljon egyből hasgyakorlatokat 10-15 percig, valamint kicsit fusson természetellenesen, azaz ahogy fut, egy picit fordítsa tovább a törzsét. Később vissza is jelzett az ürge és azt mondta, hogy neki nagyon bevállt, csak beköszöntött a tél, és vaj' a futópad is megteszi-e? Állítólag meg, de jobb a szabadban..........
5. A77
2006. márc. 14. 12:57

"Felhívnám itt a figyelmet arra, hogy a hasizom edzés nem alkalmas a hason levő zsír eltávolítására, a has izmai és a bőrünk alatt levő zsír között semmi összefüggés nincs!"


Forrás:

[link]

2006. febr. 24. 10:45

Ja igen a hasprés mehet oldalra is!

Mindegyik fajtája, hogy az oldalról is égjen :D

2006. febr. 24. 10:43

Otthon végezhető:

teríts le valamit a padlóra, aztán indulhat a hasprés, ez azt jelenti hogy minimálisan emelkedsz csak fel a földtől (ez felső hasizmot dolgoztatja)

Ebből kb kezdésnek:

4x30 sorozat

Ugyanezt csinálod úgy, hogy felhúzod a lábaid 45 fokos szögbe, de talajon tartod, aztán egyik lábad áthelyezed a másikra és ellentétes irányból a felhúzott lábhoz dolgozol

Ebből is mehet kezdetnek 4x25 sorozat.

Felülés (erős bemelegítés után, mert terheli a gerincet nem gyengén)

Amennyit bírsz, ez általában olyan 4x20 legyen kezdetnek, nehéz az elején, de próba kell.


Alsó hastájék:

Fekvő pozíció, lábaid nem földön vannak, de nem érnek össze, és 45 fokos szögben emeled meg, úgy hogy semmi mást nem mozdítasz csak a lábaid.

Kezdetnek:

4x20

Hasizom dolgoztatása másként:

Fekvő helyzet, lábaid lent, kicsit elemeled a földtől, de ismét nem ér össze a két lábad!

Ollózol a lábaiddal, ez elég nehéz gyak.

De ez hatékony nekem pl.

Ebből kezdetnek:

3x50

Lábemelés újra:

u.az, mint a sima lábemelés csak a térdeited behajlítod derékszögben és úgy emeled fel, de semmi nem mozog csak a lábad!

Ebből: 4x20 kezdetnek


Aztán lehet variálni, pl a teljes felülést az utolsó lábemeléssel a derékszögűvel.

Tipp: erős koncentráció hasra, és a légzés sem mindegy! Nagyon nem! Nem szabad bent tartani a levegőt ha megszakadsz akkor sem.

A másik: diéta nélkül nem megy le az alsó hasi zsír, nőknél...ahogy észrevettem. Ahogy nálam sem.

De már legalább alakul nekem :)

M.

2. ilda
2006. febr. 24. 09:32

Formálni, alakítani lehetséges,de eltűntetni a zsírt csak diétával.

Az én hasam például tökéletesen kockás, csak sajnos a rajta lévő hájtól nem látszik :))).

2006. febr. 24. 09:11
Ha valaki elsősorban a hasából szeretne fogyni, annak milyen testmozgást javasolnátok?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook