Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Gyűlölöm a testem fórum

Gyűlölöm a testem (beszélgetős fórum)


1 2
6. 80ASIQ (válaszként erre: 1. - 76cc21754a)
2011. márc. 11. 23:37
Hát ugye, egy aktkép sokat segítene számomra a véleménnyilvánításban. Nem kell rám megharagudni, egyszerűen azért írom ezt, mert sok nő hajlamos a túlzásokra és még annál is jobban alulértékelni magát. Általában ellene szoktam beszélni a plasztikai műtéteknek, de azt is szoktam mondani, lehetnek kivételes esetek. Szerintem a mellen és a hason alakíthat egy műtét, netán onnan átcsoportosítani egy kis anyagot fenékre. Laikus vagyok, gondolatébresztőnek illetve ötletnek szánom amit írtam, nem szentírásnak. Egy dokival beszélj szerintem. Mi laikusok, pláne látatlanban nem hiszem, hogy sokat tudunk segíteni. Sok szerencsét!
2011. márc. 11. 23:33
Jaj-jaj. Egyél. Finomakat, élvezettel. Nem kell rengeteget, de rendszeresen. Én 168 magas vagyok, és voltam 48kg... Fogadd el, hogy ilyen vagy, és hidd el, h meg tudsz változni. A mozgást pedig ott kezdd, ahol szereted. Séta, futás, otthoni torna, jóga. Mellekre körkörös mellmasszázs (az irány miatt olvass utána a neten, mert nem mindegy :)). És hidd el, h egy pasi, aki elfogad, rengeteget tud dobni az önbecsülésen!
2011. márc. 11. 23:33
nemá...
3. 76cc21754a (válaszként erre: 2. - Mese)
2011. márc. 11. 23:32

Mennyi az a hatalmas?

Az ellenségemnek nem kívánom ezt az érzést! :(

2. mese (válaszként erre: 1. - 76cc21754a)
2011. márc. 11. 23:30
hasonló cipőben járok mint te az én arcom is szép, de nekem meg az ellenkezője.. hatalmas, túlsúlyom van kicsi korom óta, és engem ez bosszant. nem tudom leadni, mindet próbáltam...:(
2011. márc. 11. 23:27

vékony vagyok és szép az arcom. Nagyon nagyon szép. de undorodom a testemtől. Olyan szinten gyűlölöm, hogy teljesen belebetegedtem. Mondhatja bárki, hogy arc nagyon fontos. Igen egy állásinterjún bejön, de ha már le kell vetkőzni akkor elmehetek a f**be a szép, bájos pofikámmal. :(