Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Fejfájás! (beszélgetős fórum)


2011. aug. 29. 08:29

Ezt találtam, talán hasznos lehet:


[link]

2011. aug. 28. 11:33
Bocs megmondja ez kimaradt
26. zsoka1984 (válaszként erre: 21. - Angel890327)
2011. aug. 28. 11:32
Menj el neurológushoz ő majd hogy közönséges vagy aurás és ír Flector rapidoz ez por és gyorsan hat de még a kezdetén kell bevenni mert akkor a leghatásosabb.
2011. aug. 28. 10:58
Én is egy enyhe migrénre gondolok. Nekem általában a frontok hozzák elő. Én Cataflámot veszek be ilyenkor, csak ez mulasztja el. Migrénnel kapcsolatban több fórum is van, nézz bele, ott másfajta gyógyszereket, tippeket ajánlanak. Jobbulást kívánok neked.
2011. aug. 28. 10:22
Tényleg borzasztó és a gyógyszer se szünteti meg,csak max.enyhíti,de ez a dobolás a halántékom ez szörnyű!
23. csigubigu (válaszként erre: 21. - Angel890327)
2011. aug. 28. 09:52
Szia! Nekem ugyanez csak jobb oldalon. Migrén... Tavasszal és ősszel ha hül/melegszik a levegő 2-3 hétig fáj folyamatosan :(( semmit nem lehet kezdeni vele, legalábbis nálam már sokmindent próbáltak de igazán nincs hatás ...borzasztó.
22. KisKata* (válaszként erre: 21. - Angel890327)
2011. aug. 28. 09:47

migrén


Bárcsak ne tdnám mi ez... :-(

2011. aug. 28. 09:44
Kb.2 hete jött elő ez a fejfájás,ami bal oldali lüktető,doboló halántékkal jár!Nektek volt ilyen?Mi lehet?
20. Gokart
2010. aug. 17. 12:07

Sziasztok!

Nekem is rengeteget fáj a fejem, és nagyo nsokáig!!!Jelenleg másfél hónapja tart, eddig azóta két nap szünet volt.Aztán kezdődött elöről.Régebben csak fájt, azt megszoktam ,sé együttéltem az érzéssel.Aztán egyre rosszabb.Jövő hónapban megyek dokihoz újra elkezdődik a pár hónapos procedúra...aztán meglátjuk

19. 021a029148 (válaszként erre: 17. - Felhőjáró)
2009. okt. 5. 07:55
Nekem a saját neurológusom ajánlotta, hogy ne menjek el a Fejfájásambulamciára. Azzal indokolta, hogy csak teletömnek migrén ellenes erős szerekkel, amik egy idő után már nem fognak hatni, akkor majd jön egy még erősebb, aztán még erősebb. Azt mondta, hogy még fiatal vagyok ehhez, ha egy Algopyrin segít a fejfájáson, akkor inkább azzal kezeljem. Ez kb. 8 éve volt. Abban a pillanatban lemondtam az időpontomat a Fejfájásambulancián. A fejem továbbra is fájt természetesen. Most, hogy leálltam a fog.gátlóról, sokkal-sokkal jobb.
18. mkjudit (válaszként erre: 1. - Zsu1984)
2009. okt. 3. 18:00
flector granulátum
2009. okt. 2. 19:09
Ha ilyen erős fejfájással küszködsz akkor miért nem keresed fel a lakóhelyedhez legközelebbi fejfájásközpontot.Ez a legrövidebb út.
2009. okt. 2. 17:55
yasminelle-t. Mivel még magas vérnyomásom is van, a doki azt mondta, hogy ebben van egy kis vízhajtó is és nem fog fájni a fejem. Csak pozitív tapasztalataim vannak ezzel a gyógyszerrel. Előtte minuletet és Lyndinette20-at szedtem. Az elsővel szinte mindig fájt a fejem, de főleg akkor amikor a 7napos szünet volt, akkor állandó hányás, stb., a másodiknál ritkábban, ennél a gyógyszernél pedig észre sem veszem ha megvan. Csak ajánlani tudom:)
15. 021a029148 (válaszként erre: 14. - Jégvirág81)
2009. okt. 2. 16:43
És melyiket szeded,ami bevált?
2009. okt. 2. 11:33

Sziasztok!

Én is nagyon fejfájós vagyok, illetve voltam. Gyerekkoromban is, akkor kivizsgáltak, de semmi, azt mondták migrén. Két fajta fogamzásgátlótól annyira fájt a fejem, hogy hánytam, csak sötét szobában tudtam mozdulatlanul létezni. Egy évig nem szedtem. Most megint szedem, a doki nagyon jót írt fel, 8hónap alatt egyszer sem volt migrénes fejfájásom. Ami lehet, hogy hülyeség de nálam bevált: Megfigyeltem, hogy akkor is fáj a fejem, ha nem iszom elég folyadékot, illetve ha nem reggelizek. Utáltam reggelizni, de mivel azóta kevesebbet fáj a fejem, lehet benne valami.:)

13. zsu1984 (válaszként erre: 11. - 021a029148)
2009. okt. 2. 10:49
Nem szeretném abbahagyni, mert akkor meg olyan beteg voltam amikor megjött, de lehet ez lesz a megoldás!
2009. okt. 2. 10:48
igen,én gondolkoztam a szemészeten is hogy mennem kéne,de mikor nyugalmi állapotban vagyok/mint most szabin/akkor vhogy semmi nem fáj,kis túlzással:)
11. 021a029148 (válaszként erre: 5. - Zsu1984)
2009. okt. 2. 10:47
Ugyanez volt a gondom, és már 10 éve küszködtem vele. A nőgyógyász és a neurológus is mindig azt mondta, hogy még nem kell abbahagyni a fogamzásgátlót. Most másfél hónapja nem szedem, mert már elviselhetetlen volt a gyakori fejfájás. Azóta egyszer volt egy migrénes roham, és egyszer egy másik fajta fejfájás, de ez semmi ahhoz képest, amit előtte át kellett élnem. Én azt javaslom, hagyd abba és meglátod, hogy ritkul-e.
2009. okt. 2. 10:47
Először pajzsmirigyre vizsgáltak,majd belgyógyász, voltam szemészeten is!
2009. okt. 2. 10:45
milyen kivizsgálás?
8. zsu1984 (válaszként erre: 7. - 9f8e6b2378)
2009. okt. 2. 10:45
Amikor jártam kivizsgálásra elmondtam ezt is, de nem foglalkoztak vele:(
2009. okt. 2. 10:41
Mikor épp nem sztresszelek semmin és a fogaim is rendben vannak,akkor sosincs fejfájásom.Előbb az okát kéne kideríteni.
6. zsu1984 (válaszként erre: 4. - E1e9ab571d)
2009. okt. 2. 10:31
Én is valami ilyesmire gondoltam...
5. zsu1984 (válaszként erre: 3. - E1e9ab571d)
2009. okt. 2. 10:31
Én is szedek fogamzásgátlót!Már hallottam róla, hogy az is csinálhatja!Úgyis készülök a dokihoz, ezt meg fogom kérdezni!
2009. okt. 2. 10:30
Nekem már semmilyen fájdalomcsillapító sem hat. Meg kéne próbálkozni homeopátiás gyógymóddal is.
3. e1e9ab571d (válaszként erre: 1. - Zsu1984)
2009. okt. 2. 10:29
Hali, nekem teljes életmódváltás, 20 kg fogyás, és heti 3 X mozgás segített. Ja és a fogamzásgátló tablettát is abba hagytam. Előtte nagyon brutális fejfájásom volt, Immigran sprintet, Cinniet kaptam rá, amit csak neurológus írhatott fel. Azóta is van fejfájásom, de jelentősen gyengébb, és nagyon ritkán jön elő.
2009. okt. 2. 10:28
Ha már egyből gyógyszerhez akarsz nyúlni, az elég baj kiinduló alapnak, de ha már...akkor a Cataflam, ez erős. De minden gyógyszer előtt, ami erősebb és új, jobb lenne megkérdezni a háziorvosod. Vagy neurológust. Ha pl. agyi érszűkületeid miatt fájna, akkor kapnál rá egy "tágító" gyógyszert és nem lenne többet probléma. A fájdalomcsillapító viszont csak a fájdalmat csillapítja.
2009. okt. 2. 10:23
Gyakran fáj a fejem és nagyon kicsi a fájdalom küszöböm és rengeteg gyógyszert beszedek! Ajánljatok valamit, ha van valami jó trükkötök!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook