Figyelem! Nincs a böngésződben engedélyezve a JavaScript futtatása, enélkül a honlapunk több fontos funkciója használhatatlan lesz számodra (köztük olyan fontos részek is, mint amilyen a Menüben navigálás, Keresés, a Bejelentkezés, illetve egyéb interakciók. A JavaScriptet a böngésződ beállításai között engedélyezheted.
Dominó játék 2.0 (beszélgetés)
Nagyon boldog születésnapot Borcsika és sok egézséget.
Jah, és egészségben is, persze. :)
Isten éltessen Téged nagyon sokáig és adjon hozzá erőt,egészséget,boldogságot
Nagyon köszönöm a segítséget .Még kezdő vagyok most is .Nem haladok sehová .
Nekem is volt +s óra, de jó dominókat nem kaptam
:S
Tőlem kaptál. ;)
Isten éltessen sokáig boldogságban, békességben és szeretetben!!!
De jó Neked, Sylvia! De meg tudod oldani ügyesen, hogy akár 1 óra 50 percet is távol lehettek... Az egyiket órakor, a másikat meg köv. óra ötvenvalahánykor, még épp időben fel lehet venni. ;)
Én bezzeg nem kaptam ma ajándékot, pedig szülinapom van. :(
DominÓrák: 5, 6, 8, 9, 12, 16, 19,
Jáhúúú...
Kaptam ajándékot, bontottam. +4 DÓ van benne... Ez jó is, csakhogy le akarom vinni a csajokat, mert ma végre nem lóg az eső lába...
Ehh, ez az én formám. :D
DominÓrák: 5, 6, 8, 9, 12, 16,
Nagyon kevés domi van aukción!Egyébként jó reggelt!
Egyébként néhányszor már jártam úgy, hogy itt ültem a gépnél, de annyira belemerültem a munkába, hogy lemaradtam a domikról. :D
ÁÁÁÁÁÁ én domi miatt nem maradnék fent tovább.
Szinte bármikor pillanatok alatt képes vagyok elaludni.
Már most is úgy csináltam a munkám, hogy többet aludtam rajta, mint dolgoztam. :DD
De ez a kis dumcsi kicsit felébresztett. köszi. :DD
Ha dolgozol úgy is és gép is van akkor mindegy mikor van dominó. Vagy csak a dominó miatt maradsz tovább?
Én nem vagyok álmos azért nem alszom. Mikor nem volt dominó akkor sem feküdtem korán.
Nagyon nem szerettem volna, de úgy látom még itt leszek. Dolgozom. :((
Én a helyetekben már rég csicsikálnék. :))
Az tuti!:DDD
Az 1 órásit is fel tudod venni vagy nem?:)