Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Digi optikai, üvegszálas hálózat okozhat TV hibát? fórum

Digi optikai, üvegszálas hálózat okozhat TV hibát? (tudásbázis kérdés)


19. Lianax (válaszként erre: 14. - VendrinerPiroska)
2021. febr. 13. 23:36
Most ènis be fogok szólni és követelni fogok új dobozt. Nehogy már fizetem és még én nélkülözzem a minőséget. Csapnivaló analóg,s csak alig 50 csatorna jön be. Itt is 2 tv van, külön szobában. Azon a tv -n ahol hd box van kötve működik.A smart tv n fehér új dobozzal 2 napig működött. Azután ennyi.
18. Lianax (válaszként erre: 17. - Lianax)
2021. febr. 13. 23:32
3x azaz = ( harmadszor már hívnám őket) ,,javítom értelmezhető legyen"
17. Lianax (válaszként erre: 16. - Auróra2010)
2021. febr. 13. 23:30
Nekünk ráfogták a tv re hogy az hibásodott meg, vigyük szerelőhöz. Ezek szerint telefonáljak be 3x és követeljek új fehér dobozt, lehet itt is az a probléma?
2021. febr. 12. 11:03
Mivel a központi ujrainditás sikertelen volt, ma kijöttek a helyi kábeltv szerelők a digitől. Kicserélték a fehér dobozt amit multkor hozutak, állitólag azzal volt a baj. MOST a digiadás szerint működik a tv, jó a kép.
2021. febr. 11. 20:39
Ezt nem tudom,de nálunk a net rosszabb lett.
14. VendrinerPiroska (válaszként erre: 3. - Lianax)
2021. febr. 11. 20:28
Nem egyedi a problémád. Nálunk 2 tv van. Az egyik az elosztóból kijövő kábelre van rácsatlakoztatva, a másik a hd boxra. A hd box vacakol - kiestek csatornák, amiket különben néznék - így megpróbáltam én is behozni a csatornákat a doboz nélkül - nekem is csak az analógok jöttek be, csapnivaló minőséggel. Már kértem új dobozt, meg is rendelték, de ennek már legalább 1 hónapja, és még nem jött.
13. Amaunet (válaszként erre: 12. - Auróra2010)
2021. febr. 11. 19:10

Akkor viszont nem arra kell hivatkozni, hogy a tv 2x elromlott (hibajelenség?), hanem szolgáltatási zavar lépett fel, ami minden szolgáltató esetében előfordulhat.


Ennek javítását nem tudják megjósolni, mivel más (tűzoltóság) hatóság, szolgáltatás függvénye.

12. Auróra2010 (válaszként erre: 11. - Lianax)
2021. febr. 11. 17:49
persze hogy megirom. Tuti nem a tv-vel van a baj, fogjuk rá, hogy jólmüködött délelőtt pár órát, analóg hangyás képpel, aztán 10 óra körül elszállt. De mint irtam Unomnak is, akkor szünt meg a tv, amikor egy óriási szél hullám hallatszott szinte rengett a ház bele.
11. Lianax (válaszként erre: 6. - Auróra2010)
2021. febr. 11. 17:46
Az is lehetséges hogy, tvnek semmi baja (remèlhetőleg) hanem a szolgáltatással van a bibi.... Ha jutottatok valamire, megírod? Kíváncsi vagyok.
10. Auróra2010 (válaszként erre: 8. - Unom)
2021. febr. 11. 17:44
A digis központos elfogadta a hibabejelentést, de nem kérdezte hogy milyen időjárás volt. havazás, hófúvás, eszméletlen szél, lehet hogy ezek sem tettek jót neki, de a net megmaradt.
9. Auróra2010 (válaszként erre: 7. - Amaunet)
2021. febr. 11. 17:42
kösz szépen ! ezt nekem " nem magyarul " irtad, de nemsokára hazajön a fiam, átadom neki, majd ő kézbeveszi, ha addig nem javitják meg
8. unom (válaszként erre: 6. - Auróra2010)
2021. febr. 11. 17:33
Ma sok helyen leállt a szolgáltatás, nálunk is. Se net, se tévé.
7. Amaunet (válaszként erre: 5. - Auróra2010)
2021. febr. 11. 17:30
Azt próbáltad, hogy a tévén kiválasztod a jel bemeneti pontját? Ez ált. valamelyik HDMI port.
6. Auróra2010 (válaszként erre: 3. - Lianax)
2021. febr. 11. 17:24

A városban elég sokan panaszkodnak, én csak azét nem hivtam tv szerelőt, mert először azt hittük tv-hiba és féléves a készülék még garanciális.

A digi hálózaton nem működött, ezért fiam a mult héten átállitotta analógra, ott ahogy irod TE is, elvoltunk a kicsit szemcsés képpel. H.on vagyok itthon délelőtt egyszerűen leállt, akkor fordultam a 1272-höz de ugy látszik, nagy falat nekik. A régi digis rendszerben gyönyörű volt a kép, 180 csatorna jött be, az analógon azt hiszem 54, most meg semmi.

5. Auróra2010 (válaszként erre: 2. - Amaunet)
2021. febr. 11. 17:17

Igen hivtam, mert a "nincs jel"kiirás ugye egyértelműen kábel hiba. Azt igérte hogy még ma délután központilag ujrainditják, fél 2-kor telefonáltam nekik, de még nem jelentkeztek, max 72 óra munkanap, azaza kedd délutánig a határidő. HÁT nem vagyok tul boldog, a tv -t juliusba vettük, nagyképernyős LED tv, soha nem volt vele probléma csk amióta üvegszálas a szolgáltatás. Tudom várni kell.Ja, üvegszálas lett a netünk is, azzal nincs baj, a fiam el van tőle ájulva olyan gyors.

a 2x romlott el konkrétan azt jelenti, hoy febr. l óta először a mult héten romlott el a TV darabos szemcsés lett a kép, de a fiam megcsinálta, másodszor pedig ma állt le, műsor közben egyszerűen leállt . Napközben ho-n egyedül vagyok itthon, a férjem tuti nem ért hozzá, de a fiam igen, és ugy voltam, hogy mégis a digisek a szakemberek.

2021. febr. 11. 17:16
Szia, én is csak azt tudom kérdezni, "mi az, hogy el lett rontva", kimaradt az adás? Az ügyfélszolgálatot tudod felhívni: 1272. A szerződésetek számát is elő kell keresni, az automata azt is kéri, ezáltal egyszerűbb az ügyintézés.
3. Lianax (válaszként erre: 1. - Auróra2010)
2021. febr. 11. 17:15

Szia. Mi is nemrég álltunk át Digire. Vagyis azt mondták ez fog ezentúl működni.

Szóval,beszereltèk s max 2 napig volt tv csatornák elèrhetőek. Azután egyszerüen elszállt. Szóltunk a központnak, kijött egy srác, aki vagy 2 órát bibelődött a beállításokkal. Sőt ide oda telefonálgatott, hogy adjanak ötletet, mert a bekötés állítólag jó, egyszerűen a tv- nk nem találja a csatornákat. Mert ugye most setobox nem szükséges smart tv nèl.utolsó próbakènt rákötött egy nála lévő boxot, és lám bejött simán minden csatorna. Igen ám, azt nem hagyhatja itt. ő sem értette az egészet, még azok sem akiktől telefonon segítséget kért. Azt mondták a tv szoftver hibás vagy mi a franc. Mondtam az hogy lehet, ha boxal bekeresi a csatornákat?? Mi ilyenkor a teendő? Vigyük szerelőhöz a tv t. El vagyok képedve. Amúgy én magam próbálkoztam mikor elment a szerelő, és analóg tudtam csak behozni a csatornákat,de az mint tudjuk csak 50 adó, és hát nem szép a képe hangyás. Most azon vagyok hogy kérek egy setoboxot (régi ami volt inviteles elvittèk,de azzal működött a szerelőnèl csak mikor próbálta) Szóval állítólag nem adhatnak már ki ilyet, de próbáljam meg, menjek be személyesen. És most állok értetlenül, és meglátom mire jutok ha eljutok a digi üzletbe.😕

2. Amaunet (válaszként erre: 1. - Auróra2010)
2021. febr. 11. 17:02

A szolgáltatót hívtad már? Mit mondtak?


Mit jelent az, hogy a "tv 2x romlott el"?

Hány éves a tv és mi a márka, típus?


Kábeles vagy műholdas megrendelés?

Milyen médiaeszköz van telepítve?

2021. febr. 11. 16:14

Febr.1-től áll át a Digi az optikai üvegszálas hálózatra. A net szuperul működik, de 10 nap alatt a TV 2X romlott el, a régi szolgátatásban nem volt probléma vele.

Szeretném kérdezni, járt-e így valaki, mint mi ?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook