Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Autoimmun betegség fórum

Autoimmun betegség (beszélgetős fórum)


1 2 3
53. Várhegyi Márton (válaszként erre: 52. - 480b578442)
2011. aug. 19. 21:36

Szívesen. (Orvostanhallgató vagyok.)

A vasculitiseknek elég sok fajtájuk van, a súlyosság a konkrét betegségtől függ.

52. 480b578442 (válaszként erre: 50. - Várhegyi Márton)
2011. aug. 19. 21:29

Köszönöm ez egy kicsit megnyugtat.

És ez a veszélyesebb csoportba tartozik?

Neked is ilyen van, vagy szakember vagy?

2011. aug. 19. 21:27
Ehhez hozzátartozik, hogy kb 2-3 hete tüszösmandula gyulladása volt. Azt olvastam a steptokokus baktérium ami ezt okozza is kialakíthat autoimmun betegséget.
50. Várhegyi Márton (válaszként erre: 49. - 480b578442)
2011. aug. 19. 21:24

Vasculitisből van elég sokféle, azért mondták, hogy majd beosztják egy csoportba.

A szteroid valószínűleg fog javítani az állapotán. (Az autoimmun betegségek nagyobb része reagál szteroidokra.)

49. 480b578442 (válaszként erre: 48. - Várhegyi Márton)
2011. aug. 19. 21:20
Igen érgyulladást mondtak de már egyre szebb és lábra tud állni pedig eddig csak nurofent kapott ma kezdték a szteroidot.
48. Várhegyi Márton (válaszként erre: 44. - 480b578442)
2011. aug. 19. 21:17
Vasculitis (érgyulladás)?
2011. aug. 19. 21:12

Amíg nem tudod a betegség pontos nevét, addig nem tudunk mit javasolni....

Előzőekben írták, sok fajtája van.

2011. aug. 19. 21:07
Nem mert ma tudták diagnosztizálni a betegséget de a részletes eredmények jövőhétre lesznek meg ami alapján be tudják sorolni egy csoportba.
2011. aug. 19. 21:04
nem nevezték nevén? sok fajtája van
2011. aug. 19. 21:02

Nagyon kétségbe vagyunk esve. Ma a lányomnál ezt a betegséget mutatták ki. Igazából semmit nem tudunk róla csak azt komoly immunrendszeri betegség.