Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Alacsony a vérnyomásom de állandóan magas a pulzusom.Mitől lehet? fórum

Alacsony a vérnyomásom de állandóan magas a pulzusom.Mitől lehet? (tudásbázis kérdés)


2013. jan. 27. 15:25
Nekem jó a vérnyomásom/ na inkább nem sok:120/78, de van, hogy 100/70, a pulzusom pedig 80 és 100 között, vagyis sok.Gyógyszereket nem szedek és nincs semmi káros szenvedélyem/kávé, dohány stb./Most már kiegyensúlyozottnak tartom magam, családi kapcsolatom tökéletes.Nyugodt vagyok...Azonban az élet eddigi eseményei egyszerűen nyomasztottak, fiatalságomban és még a középkoromban is nem volt az idegi állapotom ideális, sőt! Nagyom ideges természetű voltam, úgy éreztem minden ellenem szól. Persze nem tudunk nem önmagunk lenni és az öröklött tulajdonságok sem mellettem szóltak. Kb. 35 éves koromtól próbáltam mindezek ellen tenni valamit. Az orvos által felírt nyugtatók csak akkor használtak, mikor megtaláltuk az ideális gyógyszert a betegségemre. Hogy mi volt a betegségem? Semmi szervi bajt nem tudtak kimutatni, csak azt állapították meg, hogy gyenge az idegrendszerem és örök életben nyugtatókkal kell élnem... Hála Istennek ez csak részben igaz, mert nem kell mindig nyugtatót szedni, csak akkor mikor nagyon magas a pulzusom! 35 éves koromban megtanultam a normális jógalégzést, amely segített az idegrendszerem megnyugtatásában és a helyes légzés elsajátításában, ami nagymértékben elősegíti a szervek vérrel való megfelelő ellátását. Végül is száz szónak is egy a vége, nincs tökéletes gyógyulás de van élhető, megnyugtató életem. Nincs olyan, hogy nem kell sosem gyógyszer, mert van amikor szükséges. de csak ideiglenesen. Hiába az egészséges táplálkozás, a káros szenvedélyektől mentesség, az embernek tudnia kell, hogy szükség esetén mit kell csinálnia!
2012. jún. 26. 09:37

Nekem is volt egy időben ilyen problémám - alacsony vérnyomás (nekem alapból mindig is az volt)+ magas - 100 fölötti - pulzus. Rögtön fel is írt az orvos valamilyen bogyót, amiből be is szedtem két szemet.

Aztán leültem, végiggondoltam, hogy érzésem szerint mitől van ez az egész. Egyértelmű volt: évek óta alig mozogtam. Elkezdtem óvatosan tornázni, napi fél órát. Egy hónap múlva nyoma se volt a magas pulzusszámnak! Ekkor kb. 40 éves voltam.

Ha akkor - 15 évvel ezelőtt - elfogadom a gyógyszeres kezelést, azóta tuti, hogy magas vérnyomással és még ki tudja hányféle problémával járogatok vissza rendshzeresen az orvoshoz, aki szép sorban, minden panaszra és mellékhatásra újabb gyógyszereket ír fel, és minimum hatféle gyógyszert szednék folyamatosan!

18. Lexibaba (válaszként erre: 9. - Ymanie)
2012. jún. 24. 16:49

az hoyg nem igényled attól még a sejtek normális működéséhez szükség van. Gondolj bele!


1. hányszor mész pisilni? izzadsz-e? : Ugye mennyi kijön belőled?

2. Iszol kávét? alkoholt? energia italt? dohányzol? Sok sósat eszel?: Ezek mind dehidratálják a szervezetet(vizet vonnak el)!


A sejtek normális működése a sejten belüli és a sejten kívüli nyomáskülönbségen működik. Az alapján mennek végbe az ionáramlások. Ezt a folyamatot borítod fel teljesen, ha nem iszol.


Azt szokták javasolni, hogy valami látható helyre tegyél egy poharat és töltsd meg vízzel. Legyen szokás. Kézmosás után mindig iszol egy pohár vizet. Vagy ha elmész a ház egy pontja mellett.

Vizet igyál! Ne szénsavas üdítőt. A cukrossal ugyanazt éred el, mint a sóssal. Tiszta víz. Legyen egy palack. Ha ülsz a gépnél ne nasizz. az is csak egy folyamat. "Nyúlni kell valami után". Ismerős. De saját példám alapján el fog fogyni az a víz, ha állandóan a kezedben van. :)

17. Várhegyi Márton (válaszként erre: 1. - Ymanie)
2012. jún. 24. 16:35

Pontosan milyen értékeket mértél?

(Vérnyomás [felső, alsó érték] + pulzusszám.)


Panaszod van? Ismert betegséged, szedett gyógyszereid?

16. 9242a6388c (válaszként erre: 15. - Ymanie)
2012. jún. 24. 15:59
Azért próbálj piheni, és igyál több folyadékot!:)
15. Ymanie (válaszként erre: 14. - Bnedora)
2012. jún. 24. 15:58
Amint lesz időm,rögtön megyek dokihoz,de most nyakig vagyok a melóban.
14. bnedora (válaszként erre: 11. - Ymanie)
2012. jún. 24. 15:49
Ez nem jó. Szerintem menj vissza az orvoshoz, és persze igyál több folyadékot naponta.
2012. jún. 24. 15:48

Háziorvosnál sem voltál még?


Gondozó vagyok, egyik idős nénim van így. 70-80/50-60 as vérnyomás mellé van 110es pulzusa. A háziorvosa folyadék pótlást javasolt egyedül, mivel a gyógyszerek ami a pulzusát csökkentené a vérnyomásra is hatna. Napi minimum másfél liter víz.

De ő egy nagyon idős néni.


Mindenképpen nézesd meg magad orvossal.

12. 9242a6388c (válaszként erre: 9. - Ymanie)
2012. jún. 24. 15:45
Ennél többet kellene innod, gondolom tudod...
11. Ymanie (válaszként erre: 10. - Sanka02)
2012. jún. 24. 15:44
90-110 között.ritka ha alatta van.
2012. jún. 24. 15:43
Mennyire magas a pulzosod?
9. Ymanie (válaszként erre: 6. - 9242a6388c)
2012. jún. 24. 15:42
nagyon kevés vizet iszok.sokszor még fél litert se egy nap.nem igazán igénylem,csak ha nagyon meleg van.
8. dovima (válaszként erre: 4. - 4327a8e017)
2012. jún. 24. 15:42
volt persze,vérkép meg ekg,meg minden ami ehez kell.de aztán beáltt,azt mondta lehet pszichés volt,ami nem kizárt,mert akkor volt egy tragédia a családban...
2012. jún. 24. 15:41
Alacsony vérnyomás esetében a szív felgyorsulhat, és gyorsabban pumpálhat, így több vér jut az artériákba és nő a vérnyomás, ez azt a jellegzetes tünetet produkálja, hogy alacsony vérnyomás esetén magas pulzusszámot mérünk. Ez a legjellegzetesebb, leginkább mérhető tünet, de ezen kívül egyéb kompenzációs mechanizmusok is léteznek.
2012. jún. 24. 15:41

Mennyi folyadékot iszol? Ha valakinek alacsony a vérnyomása(több oka lehet), akkor szív próbál kompenzálni. Mivel erősebben nem, csak szaporábban tud dolgozni, ezért lesz magas a pulzusod.

Ez kialakulhat ha valaki kevés folyadékot iszik...

De ha ez a panaszod tartós, mindenképp fordulj orvoshoz!

5. Ymanie (válaszként erre: 3. - 4327a8e017)
2012. jún. 24. 15:41
Pajzsmirigyre gondoltam már,mert 2 beteg is van a csládban.
4. 4327a8e017 (válaszként erre: 2. - Dovima)
2012. jún. 24. 15:40
Csak úgy simán felírta a betaloc-ot, vagy előtte azért volt még 1-2 vizsgálat?
2012. jún. 24. 15:39

Pajzsmirigy- vagy szívprobléma, nekem utóbbi van, ún. prolabáló mitrális. Menj el dokihoz.

És ne ess kétségbe! :)

2. dovima (válaszként erre: 1. - Ymanie)
2012. jún. 24. 15:39
nekem azt mondta a dokink hogy ha alacsony a vérnyomás akkor magas a pulzus,mert gyorsabban kell pumpálnia a vért.nem tudom,hogy jó-e ez így,én kaptam rá akkor betalocot,de menj el dokihoz szerintem.
2012. jún. 24. 15:36
Alacsony a vérnyomásom de állandóan magas a pulzusom.Mitől lehet?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook