Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Adategyeztetésnél a Telekom online miért írja, hogy nem egyező adatok? fórum

Adategyeztetésnél a Telekom online miért írja, hogy nem egyező adatok? (tudásbázis kérdés)

2017. jún. 5. 13:33

Másik szolgáltató az utca nevét nem fogadja el. :'(

Lakcímkártyámon ez van. Mikor vettem a szimet, ezekkel az adatok voltak. Szerződés megvan még...

Minden más adatot elfogadott...

És azt írják 2 lépésben... egyszerű...

Telenor...

Ügyfélszolgálat nem kapcsolt senkit.

legalább mondták volna : ünnep alatt nincs telefonos ügyfélszolgálat.


Most félbe van a regim... :(

2017. máj. 13. 14:10

Mi ma csináltuk meg 3 telefonra, egy pillanat alatt végeztünk.

Technikai hiba online biztos nincs, adatok térhetnek el, ha valakinél gond van.

20. globus (válaszként erre: 18. - Forrest2010)
2017. máj. 13. 10:44

Éppen ezért kell igazolni, hogy a miénk hozzánk tartozik és nem bűnözésre vásárolták...

Ha már nem férnek hozzá szabadon, korlátlanul, utána az várható, hogy rabolt, lopott telefonnal fognak terrorcselekményt elkövetni?

19. emagdi (válaszként erre: 18. - Forrest2010)
2017. máj. 13. 08:06
pont ezek miatt találták ezt ki. (ló másik oldala :S)
2017. máj. 13. 05:50
tegnap kaptunk mi is a férjemmel SMS-t adategyeztetésre , érdekes ! h mikor 200 db sim kártyát vett valaki nem csináltak belőle akkora hacacárét !
2017. máj. 12. 18:54

Most kaptam választ, hátha másoknak is hasznos lesz.

"Az általad jelzett problémát egy átmeneti hiba okozza, aminek javítása már folyamatban van, a kellemetlenség miatt ezúton is szeretnénk az elnézésedet kérni! Javasoljuk, hogy az adategyeztetést megközelítőleg egy hét múlva ismételd meg!"

Szóval várjunk 1-2 hetet majd úgy próbáljuk újra.

16. Sirga (válaszként erre: 3. - Júliusi)
2017. máj. 12. 14:35
Ugyanez volt a problémám más szolgáltatónál. De megesett, hogy náluk más volt a születési dátumom - pedig az ritkán változik -, a Páromnak meg anyja neve nem stimmelt ... Csak személyesen tudtuk elintézni.
15. Gabriella_127 (válaszként erre: 1. - Júliusi)
2017. máj. 12. 14:16

Nekem is ezt írja, irtam nekik fb-n is, emailben is, hivtam őket, de nem veszik fel. Sehogy nem tudok segítséget kérni, személyesen meg nem tudom mikor jutok el egy üzletbe.

Nekem is ezt írja, pedig új a személyim, a nevem frissítve van a rendszerbe a házasság miatt, mégse fogadja el sehogy sem, se kicsi, se nagy se semmilyen módon.

Pedig vagy 50x próbáltam...

14. júliusi (válaszként erre: 10. - Globus)
2017. máj. 12. 12:27
Azért gondoltam azt, mert ugye azon a számon lett véve a sim kártya anno..az újat meg honnan tudnák...
13. júliusi (válaszként erre: 11. - Globus)
2017. máj. 12. 12:26

Érdekes nekem csak nagybetűvel fogadta el mindkettőt.

Majd értesítenek gondolom.

2017. máj. 12. 12:25

Na ez is megoldódott, de rejtélyes...


Előkerestem a fiam érvényes jogsiszámát.Nem fogadta el azzal se.Majd a régi és újat, azzal se.


Végső minden mindegy alapon, beírtam az én adataimat ide is....

És képzeljétek elfogadta!!!Pedig tuti,hogy ez a fiam nevén volt...

11. globus (válaszként erre: 7. - Júliusi)
2017. máj. 12. 11:24
Telekomos hozzátartozókét elsőre sikerült, nagybetűk nélkül, nálam Telenor szívózott :) Ha minden jó lett, kapsz róla visszaigazolást.
10. globus (válaszként erre: 8. - Júliusi)
2017. máj. 12. 11:23
Azzal ne próbáld meg, mert kifejezetten érvényes igazolvány számát kérik...
9. Kormi1985 (válaszként erre: 8. - Júliusi)
2017. máj. 12. 11:20
Hívd fel azt a számot amit írtam, ott a szem. ig. számot is le tudod javíttatni... nekem a nevemet kell javítani majd, mert férjhez mentem közben! :-D
2017. máj. 12. 11:10

Azt tudja valaki ,hogy régi szem. ig. számnak hol lehet utána nézni?Akár nem hivatalosan is, valami tipp?Hol szerepelhet szem ig. szám, amin esetleg megnézhetem?

Megpróbálnám a fiam nevén levőt is egyeztetni.

7. júliusi (válaszként erre: 5. - Globus)
2017. máj. 12. 11:07

Persze, az oké, írtam is....


Na mindegy, az egyiket legalább sikerült,azt ami a nevemen van,és a férjemé...

Leírom mi volt a baj,hátha segít másnak is.


Végig NAGYBETŰVEL kell mindent,és egy ékezethiba is bescsúszott...de végre sikerült.

2017. máj. 12. 10:45

Nekem a Telekom ügyfélszolgálatán adtak egy telefonszámot amin el lehet intézni az adategyeztetést: 06 80 630 045


De azt mondta a hölgy, hogy legyek türelemmel, mert nagyon sokan hívják... ha tudom akkor hívjam egy-két hét múlva, addigra talán lecseng valamennyire, úgyis június 30 a határidő.

5. globus (válaszként erre: 3. - Júliusi)
2017. máj. 12. 10:23
Át lehet íratni. Ha online nem sikerül, sajnos csak személyesen... nálam csak SZIG eltérés volt, valószínűleg ezért sikerült másodjára, de ha esetedben maga a felhasználó is eltér, érhetően nem tud beazonosítani.
4. babyapocakban (válaszként erre: 3. - Júliusi)
2017. máj. 12. 09:54
Próbáld meg felhívni az ügyfélszolgálatot, ott is sokat kell várni, de legalább közben tudsz mást csinálni, nem csak sorban állsz. :)
3. júliusi (válaszként erre: 2. - Globus)
2017. máj. 12. 09:04

Az a helyzet,hogy en a fiam sim kartyajat hasznalom,o meg azota uj szem ig.t kapott,a regi szamot nem tudja.Edfig ertheto,es jogos is.


De megprobaltam azt egyeztetni,ami az en nevemen van,de a ferjem hasznalja.Az se sikerult,vmi olyat irt ki,h nem egyeznek az adatok a nyilvantartasban szerepelttel....

Mielott megkerdeznek,nyomos oka volt a sim kartya csereknek,zaklatas.de mar 7 eve igy hasznaljuk...


Fontos lenne online,mert alegkozelebbi telecom uzlet 20 km re van,es mindig sokan vannak.

Meg aztan,a masik,h ha neten csinaljuk,ajandekba adnak egy hetvegen ingyenes beszelgetest tcomon belul....

2017. máj. 12. 08:58

Telenor is ezt csinálta, írtam honlapjukon az ügyfélszolgálatnak, fülük botját sem mozdították.

Erre megpróbáltam újra, és jó lett, voilá! :D

Esetleg cseréltél személyi igazolványt?

2017. máj. 12. 08:49
Adategyeztetes Telecom online, miert irja h nem egyezo adatok?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook