Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » A Lidlbe vásároltam telefont, az adategyeztetést hol intézem? fórum

A Lidlbe vásároltam telefont, az adategyeztetést hol intézem? (tudásbázis kérdés)


2017. jún. 6. 05:40

[link]


Adategyeztetés: a jelenleg használt blue mobile SIM-kártyája kapcsán 2017. június 30-ig adategyeztetésre lesz szükség, melynek részleteiről SMS-ben fogjuk értesíteni előfizetőinket.


Az adategyeztetés elvégzése jelenleg telefonon lehetséges a 0680630045-ös díjmentes számon, melyet az egyeztetendő blue mobile hívószámról szükséges tárcsázni.


Az adategyeztetés nemcsak a telefonokban található SIM-kártyákra, hanem az összes, riasztóban található (hanghívásra alkalmas) SIM-kártyára, továbbá a mérőórákban és meteorológiai állomásokban elhelyezett SIM-kártyákra is vonatkozik. Ezzel kapcsolatos további információ a gyakori kérdések között található.


Évenkénti adategyeztetés: az első adategyeztetést követően évenkénti adategyeztetés történik, melynek esedékességéről értesíteni fogjuk Önt. Korlát feletti számú előfizetés esetén 2017. június 30-ig nyilatkozni kell arról, hogy mely előfizetések maradjanak aktívak; amelyekről nincs nyilatkozat, azok a szerződések 2017. július 1-jén megszűnnek.


1) Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény, valamint az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 2/2015. (III.30). NMHH rendelet változása.


2) A blue mobile esetében a szolgáltató a Magyar Telekom a szolgáltató, így a blue mobile, Telekom Domino, illetve MOL mobile előfizetések együttesen számítanak bele a jogszabály által előírt korlátba.

2017. jún. 6. 04:22
A lidlbe vásároltam telot, az adat egyeztetést hol intézem?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook