Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » 90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? fórum

90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? (beszélgetés)

151. patapucs (válaszként erre: 149. - 357b18fc0c)
2013. nov. 4. 11:38
Ezeket hol olvastad? Én még sosem hallottam ezeket a verziókat.
2013. nov. 4. 11:38
az én ebédem husileves:) sok finom zöldséggel
2013. nov. 4. 11:36

na hellosztok!!

jaj többféle nyers sütit csinálok és nem mindegyik kakaós. De a kakaópor egyébként növényi alapú. gondolom ezért is illeszthető be bármelyik napra ha mondjuk növényi tejszinnel iszod. uff:D az tény h a jó minőségű kakaónak 20-22% -ban magas a szénhidrát és a zsítartalom is, de annál tö9bb benen az antioxidáns és az anyagcserepörgető anyag:)

de egy bögre kakaó leginkább CH napra illeszthető be, mert egy 1,5 %os tejbe több a tejcukor minta fehére. a tejföl szintúgy ez a kategória. több benne a zsír mint a fehérje vagy cukor, ezért kb semleges:)

148. patapucs (válaszként erre: 145. - Ef28dc56be)
2013. nov. 4. 11:25

Önmagában nem találtam besorolva, mert - gondolom - úgy nem esszük, de ch napra olvastam eddig mindenhol - bár jött körbe e-mailen levezetés arról, hogy pld. a csoki miért zöldség :-))

[link]

Nekem anno volt olyan kérdésem, ami itt nem szereplt, úgy hogy megírtam, feltettem. Pár nap múlva megkaptam e-mailben a választ. :-)

147. bencuska (válaszként erre: 142. - Icuska538)
2013. nov. 4. 11:25
Megkönnyebültem. Azt hittem csak egy én vagyok itt "korosabb" . Én is 53 éves vagyok,és az életem 3/4 része fogyókúrából állt / áll/ :-(
2013. nov. 4. 11:20
Itt vagyok !
145. ef28dc56be (válaszként erre: 141. - Patapucs)
2013. nov. 4. 11:00

Egyébként ez a kakaó-dolog hol van leírva???

Már máskor nekem is írtad, elég sok anyagot összeszedted, lementettem ezzel a 90 napos fogyóval kapcsolatban, de a kakaópor nem rémlik, hogy bárhol is külön erről olvastam volna.