Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » 90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? fórum

90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
2013. dec. 11. 21:06

Valójában én nem is láttam az általad említett leveleket,mert törölték őket mire én este beléptem.Nem feszegetem a témát,mert nem is tudom miről van szó.Egyszerűen hiányoltam őt,mert megszoktam hogy mindig látható volt pár levele.

A tiltástól pedig nem tartok,hisz emberek vagyunk,kíváncsiak vagyunk,

dumálunk,érdeklődünk.Ez nem lehet ok arra hogy valakit töröljenek vagy tiltsanak !

Nem állhat érdekében ez egyetlen fórumnak sem.

De köszi a választ :-)

2013. dec. 11. 08:24
Gondolom láttad az általa indított, majd törölt fórum témát. Ott sokan bántották a hozzászólásaikkal.Nekem azt írta nem törli magát aztán mire legközelebb fel jöttem Ő már töröltette magát. Igazából fogalmam sincs mi történt.De nem boncolgatnám tovább ezt a témát,mert a végén még letiltanak miatta.
2013. dec. 10. 21:57

Sajnálom hogy törölte magát.

És miért bántották ,hisz ez csak egy arctalan,névtelen virtuális beszélgetős lehetőség,ahol lehet okos dolgokat is tanulni.

2013. dec. 10. 21:08
Kisibolya töröltette magát! Sokan bántották.
2013. dec. 10. 21:05

Hahó !

Már senki nincs itt csak én ?

Ugye nem adtátok fel a cél előtt ?!

2013. dec. 4. 20:36

Szia !


Azokra a levelekre gondoltam,amikben okos tanácsokkal ill. jó kis receptekkel szolgáltad a fogyókúránkat .

És egyáltalán olyan mintha az ember üres lakásra jönne haza este .

Megszoktam hogy mikor belépek vár pár elolvasatlan levél,pár hozzászólás, beszélgetés .

Hiányoznak ezek a levelek !

Hol vagytok lányok asszonyok ????

445. ef28dc56be (válaszként erre: 443. - Bencuska)
2013. dec. 4. 14:52
Milyen levelekre gondolsz?
444. ef28dc56be (válaszként erre: 443. - Bencuska)
2013. dec. 4. 10:12

Itt vagyok!

Miben segíthetek?

2013. dec. 4. 09:37

Hahó ...............!