2010 márciusára várt babák (beszélgetés)
Sziasztok!
Szeretnék csatlakozni hozzátok! Most 13 hetes vagyok (március 29-re vagyok kiírva).
Mivel Ő lesz az első gyerkőcünk, még elég kezdő vagyok a témában, így előre is elnézést kérek, ha esetleg buta kérdéseket tennék föl Nektek. :))
A kislányom születésénél is bent volt a férjem és most is bent lesz! A melóhely itt van 5 percre gyalog, úgyhogy haza kell hogy érjen.
Ti hogy tervezitek?
Sziasztok!
Én amíg nem voltam terhes, mindig úgy gondoltam, hogy Apuka maradjon kint és izguljon a folyosón. Majd ha rendbe tették a babát, akkor kiviszik neki megmutatni. Ahogy telnek a hetek, egyre jobban úgy érezem, hogy szeretném ha velem lenne, de ő nem nagyon akarja. Remélem az ő hozzáállása is megváltozik mire eljön a nagy nap.
Sziasztok!
Teljesen természetes a hasfájás amíg nem nagyon kellemetlen!A méh tágulása miatt előfordul!Akkor van nagyobb baj ha vérzel!
Sziasztok!
Látom ruha témában vagytok.Én apukám kinyúlt pólóit hordom,írtó kényelmes.Némelyik szoknyának is beillik.Én éjszaka nem szoktam felvenni semmit,szeretem érezni a takarót.Nem vagyok fázós típus,amúgy apa kész kazán,ha fázok átölel.Ma voltam afp-n.Nekem pár napja fáj a hasam,olyan mensi szerűen.Kicsit aggódom,remélem minden ok.
Sziasztok!
Engem is idegesít éjjel a pizsi nadrág sokszor le is veszem éjjel, reggel meg azt se tudom én voltam vagy a férjem? :-)
Pocim már nekem is van igaz úgy érzem most kicsit megállt a növekedésben!
Főzök lassan vagyis olvasztom a húst és takaritok picit mert após azt mondta az uramnak nem csinálok semmit itthon:)
jó amugy is takaritanék merthogy szoktam ,csak most ezen vihogok kínomban magamban:)
Itthon én a párom melegítőjét hordom :) Az egyik még jó rám, lehajtott derékkal :)