Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Verseim. Tetszik? fórum

Verseim. Tetszik? (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
14. 25d4b44717 (válaszként erre: 12. - Jasmine24)
2011. nov. 14. 13:30
Igen,még én is kezdő vagyok.Köszönöm a buzdítást :-)Még a számitógép használatát is tanulnom kell:-)
2011. nov. 14. 13:15