Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Valakinek tapasztalata a Mirtazapin Orion tablettáról? fórum

Valakinek tapasztalata a Mirtazapin Orion tablettáról? (beszélgetős fórum)


2011. aug. 24. 12:07
REMERON 30 SOLTAB! KI SZEDETT ilyet és milyen volt az elhagyása? hosszú vagy rövidtávú? véleményeket kösz .. egy éve szedem és szeretném lerakni...
28. 89b99f816e (válaszként erre: 27. - Fbb53e1d99)
2009. dec. 2. 20:49

Igen, arra tényleg jó volt, örültem is, hogy felszedtem pár kilót. Igazából én úgy vettem észre, az étvágyat hozza meg nagyon, attól hízik az ember.

Meg, nem mellékesen, az is közrejátszhat, hogy normalizálódik a beteg lelki egyensúlya, ettől is jobb az étvágy, kevesebb a stressz.

27. fbb53e1d99 (válaszként erre: 26. - 89b99f816e)
2009. dec. 2. 20:42
de étvágyra nagyon nagyon jó. vajon mi a titka?:)
26. 89b99f816e (válaszként erre: 24. - Fbb53e1d99)
2009. dec. 2. 20:40

Igen, tudom, mégis megpróbálkozott vele a doki, hátha attól nem kábulok annyira :) Hát nem működött :)

Ez a bogyó...sztem az altatók nem ennyire ütősek :))

25. 89b99f816e (válaszként erre: 23. - Fbb53e1d99)
2009. dec. 2. 20:39
Hajajjj. Amikor este bevettem, annyira jó érzés volt, ahogy elnyomott az álom, nagyon jól aludtam. De reggel felkelni és menni...Pfff.. nagyon rossz volt, egész nap kómás voltam. Emiatt nem szedtem be minden este..így nem is szokhatta meg a szervezetem; ha kapott, mindig fáradsággal reagáltam.
24. fbb53e1d99 (válaszként erre: 22. - 89b99f816e)
2009. dec. 2. 19:17
Az ugyanaz. A Mirzaten, a Mirtadepi, a Remeron, mind, mind egy hatóanyag.
23. fbb53e1d99 (válaszként erre: 21. - 89b99f816e)
2009. dec. 2. 19:15
Nappal is álmos voltál?:)
2009. dec. 2. 19:14
Ja, meg Mirtadepit írt fel a doki ezután...nah, ugyanilyen hatása volt :)
2009. dec. 2. 19:13

Ha még csak most kezdted el szedni, akkor teljesen normális, hogy vannak mellékhatások; ezek rendszeres szedés esetén ált-ban megszűnnek. Az is teljesen rendben, hogy még nem vagy jobban tőle, kezdetben ezek felerősítik a problémát.

Én szedtem anno remeront...huhhhh..éhes voltam (ami jó volt, m folyton hízni akarok), és ha bevettem este, kb 3 perc múlva, mint akit agyonütöttek :) Iszonyat jókat lehetett tőle aludni, még egy fél vagy negyed db-tól is viszont: másnap hulla volt az ember, élő zombi..

Így én nem szedtem rendszeresen, csak néha, mert ez az állandó aludhatnék napközben nagyon gáz volt...végül le is tettem ezt a tabi. Ha rendesen szedtem volna, valószínű, h megszűntek volna ezek a mellékhatások, de én nem vártam meg.Amúgy leszoknom nem kellett róla, nem függtem tőle, abbahagytam hirtelen, nem lett semmi bajom tőle. Ezt viszont sok tabinál nem lehet mondani, h nincs leszokási idő.

20. fbb53e1d99 (válaszként erre: 19. - Ibike22)
2009. dec. 2. 14:34
Szia, Ibike:)
2009. dec. 2. 14:20

Elég borzasztó tünetek..váááá!

Tudom, nem ez volt a kérdés, de arra az esetre, ha abbahagynád ezt, esetleg vmi alternatíva (homeopátia, Bach terápia)?

18. fbb53e1d99 (válaszként erre: 17. - 3c6e1a663f)
2009. nov. 30. 06:59
Elég könnyelmű volt, mert olyan antidepi, aminek nincs mellékhatása, olyan nincs..
2009. nov. 30. 06:28
pedig direkt kérdeztem a dokit hogy lehet e valami m ellékhatás stb. azt mondta ettől aztán semmi.
16. fbb53e1d99 (válaszként erre: 14. - 3c6e1a663f)
2009. nov. 30. 05:58

Te szegény:(

Nem, csak manapság ez a sláger, és sok ilyen mellékhatásról hallottam...szerintem váltanod kéne,nem jól reagál a szervezeted..

2009. nov. 30. 05:44
te szedtél ilyent?
2009. nov. 30. 05:44
na ötig aludtam éjfélkor fent voltam tök fáradt vagyok.
13. fbb53e1d99 (válaszként erre: 12. - 3c6e1a663f)
2009. nov. 29. 19:39
szerintem beszéld meg a dokiddal..lehet, le kéne állni vele..
2009. nov. 29. 18:34
nem
11. fbb53e1d99 (válaszként erre: 10. - 3c6e1a663f)
2009. nov. 29. 18:31
a szorongás és a feszkó megszűnt?
2009. nov. 29. 18:31
fáj a tarkóm, más most nem igazán. majd kivi leszek este mi lesz eltudok e aludni lesz e hányingerem mikor kelek stb
9. fbb53e1d99 (válaszként erre: 8. - 3c6e1a663f)
2009. nov. 29. 18:27
szinte gondoltam:( és most? most hogy vagy?
8. 3c6e1a663f (válaszként erre: 7. - Fbb53e1d99)
2009. nov. 29. 18:26
de igen valóban az voltam nagyon ideges ingerlékenyebb nem tudtam rendesen irni gépelni, meg feszültebb voltam.
7. fbb53e1d99 (válaszként erre: 6. - 3c6e1a663f)
2009. nov. 29. 17:24
Nem vetted észre, h ingerlékenyebb lennél?
2009. nov. 29. 17:19
Hát szerda este óta szedem ugye első három nap esténként egy felet tegnaptól egy egészet, na ejjel olyan hányingerem volt,ha nem feküdtem volna rögtön le azonnal kidobtam volna... meg szédültem mi egymás. Aludni első három nap jól aludtam tőle most többször felébredek. szóval nem tudom..
2009. nov. 28. 06:55
De hülye vagyok...látom két napja....Fokozott izgatottságot nem érzel?
2009. nov. 28. 06:54

Igen, ez a gyógyszer valóban zabálásra késztet..na meg alvásra...:)Mióta szeded, és mennyit?


Remélem, jól vagy!Mert tegnap késő délután óta nem jelentkeztél:(

2009. nov. 27. 17:58
Két napja szedem szétmegy a fejem úgy fáj tőle, aludni végre tudok, és megállás nélkül eszek ill. szédülök. Remélem ez átmeneti..
2009. nov. 26. 17:38
Remeron generikum...
2009. nov. 26. 16:33
-

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook