Szakdolgozat-kérdőívek, egyéb kérdőívek (beszélgetés)
en is, de nem volt kulonosebben rossz elmeny... olyan semleges.
Amennyiben az Ön szülei elváltak, vagy egyik szülője megözvegyült, hány éves volt ekkor?
10-et irtam, mert csak szamokat fogadott el, de igazabol nem emlekszem pontosan, olyan 10-12 lehettem.
Kedves Fórumozók!
Én egy pszichológia szakos hallgató vagyok, aki jelenleg a halálfélelemről készít egy kutatást. A tesztet bárki kitöltheti névtelenül, aki 20-45 év közötti nő. Óriási segítség lenne, ha minél többen rám áldoznátok kb. 10 percet a napotokból. A teszt végén a Finish Survey gombra kattintva van vége a kitöltésnek. A teszt online a következő helyen található: kwiksurveys.com?s=LCONFO_2f38150e
Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Nagyjából heti hány órát töltesz az alábbi szabadidős tevékenységekkel?
Nincs időm a munka és család mellett ( mert olyan a munkahelyi beosztásom) olvasni és sportolni egyáltalán. Nem 0-3 órát egyáltalan semmit.. ilyen miért nincs?
Fontos számomra, hogy független legyek párkapcsolataimban
Párkapcsolataim? Miért egy embernek egyszerre hány van. A párkacpsolat 2 emberes nem több. Az,ohgy az életemben héányszor éltem párkapcsloaltban az más.
Sziasztok!
Szakdolgozatomat a különböző életstílusokról készítem, kérlek, ha van egy kis időtök, akkor töltsétek ki az alábbi linken található kérdőívet.
Előre is köszönöm!
Szia!
Én nem foglakozom ilen gyerekekkel csak SNI-s gyereket nevelek:)
Kedves Pedagógusok!
Ha foglalkoztok SNI gyerekekkel (is), és van szabad 5-10 percetek, akkor kérlek titeket, hogy segítsétek a szakdolgozatom elkészülését egy kérdőív kitöltésével.
A kérdőívnek két változata van.
Az egyik gyógypedagógusoknak:
www.kerdoivem.hu/kerdoiv/550932869/,
a másik SNI gyerekekkel is foglalkozó többségi pedagógusoknak: www.kerdoivem.hu/kerdoiv/551765440/
Nagyon köszönöm Mindenkinek, aki időt szakít rá!