Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Segítség, szteroidfüggő a bőröm! fórum

Segítség, szteroidfüggő a bőröm! (beszélgetős fórum)


8. kzoll (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
dec. 10. 19:45
Csak azt tudnám, hogy ennyi éven keresztül miért írnak ki újra és újra kérdés nélkül egy ilyen krémet? Ilyenkor ki a hibás? Kérdéseidre a válasz linkre kattintva olvasható. De valamit bizonyosan kéne tenni. Privátban személyesen .... [link]
7. Valakivagyok1984 (válaszként erre: 3. - Andi6020)
dec. 9. 13:58

Hat nalam pont nem ez segitett.Pedig a borklinika is megvolt rola gyozodve h a sok szteroid megoldja,még feny kezelesen is voltam.

Egyik se javasolta volna a natur dolgokat🙁

dec. 9. 13:55

En annyit tudok mondani,hogy a tlc-n pont a multheten volt egy ilyen bajjal egy nő a borgyogyasznal.

Ő is leallt a szteroiddal es borzamas lett szegenynek a bőre.

Nem emlekszem mar milyen terapiat irt ki neki de teljesen nem szabadott leallnia a szteroiddal az is biztos h hosszas antibiotikum kura kellet neki.

Probalj valahogy visszakeresni a musorra.

A Bőrmentő Doktor a címe!

Amugy en 8evig kuzdottem ekcemaval.21szteroidos krem kb 8orvos es semmi csak romlott.

Mire en magam oldottammeg a dolgott.

Attertem a total natur kozmetikumokra.

Müllerbe van terra natur termekcsaladot hasznalom mert arban se draga.

Testapolo,tusfurdo,sampon,szappan,arclemoso,kezkrem csak ezek es persze mosogatashoz kesztyu.

2het alatt elmult az ekcemam pedig mar verzett a borom.

Ha ezt probaltad mar akkor a musort ajanlom.Hatha segit az amit ott javasoltak a lanynak.

dec. 9. 11:05

Szerintem ezen már utólag próbálj meg nem aggódni.

Nekem is ekcémás a kezem, nem bírja a hideget sem, ebben az időben egy nap alattvérsre reped a kézfejem, ha nem kenem, és,én találtaj egy nagyon jó kenőcsöt rá, amiben nincs szteroid. Nem olcsó, mert legutóbb tavaly 6500,- volt, de nagy tégely és kb 3 évre elég nekem, mert nem kell sok belőle és csakmősztől tavaszig használom. Én csak a kezemre használom, de azt olvasom rajta, hogy nem miteszer képző, úgyhogy szerintem arcra is lehet használni. A neve: Bioderma Atoderm Intensive Baume. ( az atoderm a lényeg, kimondottan ekcémás bőrre van fejlesztve és újszülött kortól ajánlják) egy termékcsaládjuk van ekcémára, de én csak ezt az egy terméket használom. Jó szívvel ajánlom neked.

dec. 9. 08:24

Pikkelysömörös vagyok. Csak a szteroid használ.

Ne aggódj, lehet gyereked. Terhesség alatt ugyan nem használhattam szteroidot , de nem is volt rá szükség, mert letisztult a bőröm.

Az orvosok, gyógyszerészek nem nézik hogy meddig használod. Kéred, kiírják, kikeverik.

3. andi6020 (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
dec. 9. 07:46
Én úgy tapasztaltam, hogy ekcémára csak a szteroid krém jó. Az ekcéma meg nem 2-3 hónapig tartó betegség.
dec. 9. 07:40

Nem tudom, hogy a szteroidos krém mennyire befolyásolja a babavárást, de én is 12 évig kentem az arcomat ilyennel.

Az én krémem hidrokortizon+alkesol volt, miután az alkesolt kivonták a forgalomból mást kevertek bele.


Nekem nem ekcémám volt, hanem allergia, amitől az arcom nagyon ronda volt. Nem csak kiütéses, hanem nagy foltokban olyan volt mintha lehorzsoltam volna.


Tehát, 12 évig kentem az arcom ezzel a krémmel és én nem vettem semmit észre magamon, miután abba hagytam. 22 éves voltam a terhesség után, ekkor kezdődött, azaz 34 éves koromig használtam.

Hidd el! Nem ettől kicsi a melled és nem ettől kislányos a hangod. Nekem semmi következménye nem lett a krémnek. Igaz, nekem már gyerekként is mély volt a hangom, a melleim nekem is kicsik voltak, de a terhességgel ez megváltozott, stb.

Kár erre ráparáznod!

Nem tudom, hogy tudod abba hagyni a krém használatát, mert engem pl. roppantul zavar, ha az arcomon kiütések vannak, de ugye én már nem akartam gyereket, így ezt nem befolyásolta...

dec. 9. 01:48

Kedves Mindenki!


Azért nyitom ezt a fórumot, hogy mással ne történhessen meg az ami velem.

Szóval a történet kislánykoromban kezdődött. 3-4 éves lehettem talán, amikor ekcémámra kaptam egy gyógyszertárban kevert krémet. Ezt szorgosan kenegettük is a kezeimre, amikor épp kipirosodott és viszketett. Az évek teltek és én továbbra is szorgalmasan kenegettem magam. Egy idő után az arcomon is jelentkeztek az ekcéma tünetei, így oda is elkezdtem kenni a krémet. Ezt nem tudom pontosan mikortól (de kb. 10-12 éves lehettem), de mivel tök jól karbantartotta a fejemet egy idő után esti hidratálóként kentem fel a fejemre, mert azt vettem észre, hogy szép volt tőle a bőröm és ha 1-3 napot kihagyok, akkor csalánkiütésekkel lesz teli az egész arcom. Ezzel különösebben nem foglalkoztam, gondoltam biztos ez is az ekcéma, amire itt a szuper krémem, ami megoldja minden gondomat és így teltek-múltak az évek tovább.

Majd 28 éves lettem és szóba került párommal a gyerekvállalás, akinek anyukája gyógyszerész. Ő kérdezte meg először, hogy amit használok milyen krém, nem szteroidos-e véletlenül, mert azt babázás előtt abba kéne hagyni. Nekem fogalmam se volt róla, kiskorom óta kaptam ezt a krémet, valami flancos szakszavak vannak a recepten, amit csak beadtam mindig, hogy kikeverjék, mit értek én hozzá. És akkor újra kiírattam a krémet, rákerestem hogy mégis mi a francot kentem a fejemre ennyi éven keresztül és ott állt feketén-fehéren hogy szteroid készítmény, amit nem szabad az arcra kenni és 2-3 hónapnál tovább használni. Oké, ez még nem olyan gáz, gondoltam én. Nem éreztem semmit se, hogy ez így esetleg gondot okozott volna, bár eléggé megijedtem amikor utánaolvastam a mellékhatásoknak. Elkezdtem fokozatosan csökkenteni, majd 2 hete teljesen leálltam vele. Jöttek is a kis piros pöttyök. Majd a totális bőrszárazság, hámlás és viszketés. Ez már így masszívan 1,5 hete tartja magát, persze kombinálva egy rosaceával, csak hogy teljes legyen az élvezet. És mindez párosul a rettegéssel, hogy a kb. 25 évnyi szteroidos krémezés miféle károkat okozhatott bennem. Talán emiatt alulfejlett a mellem és kicsi méhem? Ettől kislányos a hangom? Ettől vannak a gyomorpanaszaim? Mi van ha nem is lehet gyerekem?

Csak azt tudnám, hogy ennyi éven keresztül miért írnak ki újra és újra kérdés nélkül egy ilyen krémet? Ilyenkor ki a hibás?

Újra meglátogatom a napokban a bőrgyógyászt és imádkozom, hogy valamit tudjon adni, ami enyhülést hoz a viszkető, égő és hámló bőrömre, mert hajnali kettőkor arra ébredni nem poén, hogy viszket az egész arcod.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook