Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Párhuzamosan több állást pályáztam meg, hogy lehet ezt megoldani? fórum

Párhuzamosan több állást pályáztam meg, hogy lehet ezt megoldani? (beszélgetés)

1 2
15. Balayla (válaszként erre: 11. - Kisj)
2011. ápr. 11. 12:42
Ez a napokban esedékes... Szóval, ha netán mégis, akkor hallgassak a többiről...?
14. syria (válaszként erre: 10. - Balayla)
2011. ápr. 11. 12:42

Éppen ezért semmiképp nem áruld el, hogy van más lehetőséged is.

A próbaidő alatt bármi történhet.

2011. ápr. 11. 12:41
Szerintem minden helyre ahova behívnak menj el mosolyogva, a többi pályázatról hallgass nagyokat, és majd ha több munka is sikerül, akkor ráérsz fórumot kiírni erről :)
12. Balayla (válaszként erre: 7. - White-Angel)
2011. ápr. 11. 12:40
Hát, válaszra mindig méltatnak, de sajnos csak elutasítóra...:( (pályakezdő vagyok, gyakorlat nélkül).
11. kisj
2011. ápr. 11. 12:40
Ne problémázz előre. Ráérsz akkor foglalkozni ezzel, ha tényleg összejön egy ilyen helyzet.
10. Balayla (válaszként erre: 6. - *Murmi*)
2011. ápr. 11. 12:39
Próbáltam nemrég ezt, és a 2 esélyes közül (egyik én voltam)a végén azért választották -állítólag- a másikat, mert neki nem volt más lehetősége, nekem meg hátha bejön a párhuzamos pályázat.
2011. ápr. 11. 12:35
Azért sem egyszerű a dolog, mert ezek a munkahelyek az ország különböző területén vannak, tehát költöznöm kéne... Albérlet, több havi kaució stb. Ilyen esetben nem könnyű 1-2 hét múlva felmondani és máshova menni (meg hát szinte azonos időben kellene mindenhol kezdenem).
8. Wagnerur (válaszként erre: 1. - Balayla)
2011. ápr. 11. 12:34

Én Ausztriában 22 helyre adtam be a pályázatomat, eddig egy helyről jött némileg pozitív visszajelzés.

Nem kell aggódni, a próbaidőn úgy is akkor mondasz föl, amikor akarsz.

2011. ápr. 11. 12:33

Én is azt mondom, hogy örülj, ha reagálnak.

Én kb. 20 helyre küldtem el az önéletrajzomat, és ebből kb. 2-en méltattak válaszra:D

2011. ápr. 11. 12:32