Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Női sofőrök teherautó/kamion mögött fórum

Női sofőrök teherautó/kamion mögött (beszélgetős fórum)

29. féknyom (válaszként erre: 26. - F.suzy)
okt. 14. 21:49
Olyan nincs, hogy egyik kér, másik nem. Nem az ő hatáskörük. A D-hez kell 2 év C.
28. michelle.r (válaszként erre: 16. - Fincsi5)
okt. 13. 18:18
Már csak 9 ;)
27. michelle.r (válaszként erre: 15. - Smirnoff)
okt. 13. 18:17
Vagy több. De amikor a válság elkezdődött, tojtak az utánpótlás képzésre, és már most elképesztő pilótahiány van. A lányom két éve erre készül ;)
26. f.suzy
okt. 13. 13:43

Na igen, defekt bármikor előfordulhat. Alap h meg tanuld kicserélni. Esetleg segítségem is lenne az út szélén, ha egy passzos kezeslábasban állok a kamion mellett.😂😂😂😂😂😂


Amúgy miért van az, h valamelyik iskola a B mellé kér 2 év tapasztalatot, h el lehessen végezni a C-t? Valamelyik meg csak B-t kér...

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

25. apeeng (válaszként erre: 21. - Féknyom)
okt. 13. 13:10
Egy Ázsiai országban dolgoztam, ahol csodálatos volt a közlekedési kultura. A jobb, nagyobb fuvarozó cégek állandó gumiszerelő-ügyeletet is alkalmaztak. Megdöbbenésemre a szerelők eldobható kesztyűben szereltek úgy, hogy nem ért a ruhájuk a kerékhez(sem)..a sofőrök fehér kesztyűben vezettek, nekik nem kellett a járműhöz nyúlni, ha meghibásodott valamelyik. De ilyent nem láttam.
24. apeeng (válaszként erre: 23. - F.suzy)
okt. 13. 13:03

Legalább a kerékcserét jól meg kell tanulni. Egyszer volt egy bal első (durr)defektem, de ez busz volt, tele utasokkal. (távol Európától) szerencsémre a közelben volt egy útszéli gumis, a bennszülöttek igen ügyesen, gyorsan, és baráti áron dolgoztak.


De előfordult, hogy télen Belgrád után defektes lett a kettes tengely bal belső gumija..nos rakottan elmentem Isztambulig, és ott csináltattam meg..én még nem szereltem gumit, pedig nem nagy szám, csak baromi koszos, és nagyon nehezek a hozzá való kellékek.


Ha a kreszt vágod, akkor jobb egy nagy dögöt vezetni.

23. f.suzy
okt. 13. 09:22

Sanyinak...

Igen így volt, aztán megembereltem magam és ahova tudok kocsival megyek. 😊


Tegnap ismét szóba nálunk a C jogsi. A párom szerint elment az eszem. Hagyjam a hülyeségeivel. Nem is vártam tőle mást amúgy. Nagyon sok hirdetéssel találkozom nap mint nap. Jól keresnek, ez tény.


Sztem ingyen nem tudnám elvégezni a tanfolyamot. Nem tudom mire goldolt Féknyom.


Asszem van műszaki elmélet szerű óra a tanfolyamon. Nem félek bepiszkítani a kezem amúgy. Ha valaki megmutatja h kell utána valószínűleg megpróbálom magam megoldani ha úgy kívánja a helyzet.


A fürdés, tisztálkodás... Hetente 1x szuper lenne.. 😂😂😂😂😂

22. Smirnoff (válaszként erre: 21. - Féknyom)
okt. 13. 06:05
Aztán szerelős dolgot lentebb nem értem, miért írták többen. A szerelés teljesen más szakma. A Discovery extrém eseteibol kiindulni meg, hát... :D
21. féknyom (válaszként erre: 1. - F.suzy)
okt. 12. 22:15

Szia!

Nagyon jó ötlet, simán elkezdeném a helyedben. Egy ingyenes képzés keretein belül letenném a C, E-t, aztán hajrá.

Pár gondolat.

Rengeteg helyen vesznek fel kezdőket, majdnem mindenhol. C-vel is könnyen elhelyezkedhetsz. Discovery hülyeségeket felejtsd el, ahogy a 3felest is, ha nem akarsz egy sggel lenyomni egy Bp-Spanyolt. Taxizás nulla forinttal elkezdhető. A kamionos az esetek 90sok százalékában naponta tud fürdeni, ha akar. Szerelni szinte sehol nem kell, de a nagy cégeknél egyiknél sem. Sok sikert!

20. féknyom (válaszként erre: 17. - Ildi992)
okt. 12. 21:35
Szorozz bátran.
19. sanyinak (válaszként erre: 1. - F.suzy)
okt. 11. 19:32

Nagyon szeretsz vezetni?! De hát augusztusban ezt írtad:


"novemberben volt, azóta csak az anyósülésen ülök"

18. ildi992 (válaszként erre: 15. - Smirnoff)
okt. 11. 18:22
17. ildi992 (válaszként erre: 15. - Smirnoff)
okt. 11. 18:20
Valahol mégis megéri, hiszen havi közel egy milla a fizetés. Így tudom én is, hogy 15-20 millába kerül.
16. fincsi5 (válaszként erre: 13. - Michelle.r)
okt. 11. 17:05

Huncut; a tiéd kivételével mindenki látszik. DD


Néhány na? Akkor kezdjük.:))

15. Smirnoff (válaszként erre: 11. - Michelle.r)
okt. 11. 17:00
Tudtommal egy pilóta képzés szereny 15 millió körül van.
14. andita1 (válaszként erre: 7. - F.suzy)
okt. 11. 16:43
Szia! Én nem tudom hova milyen jogsi kell, viszont van egy ismerősöm (nő) aki már 45 felett volt amikor elkezdett kamionozni. Már 10 éve nyomja. Neki annyiban "könnyebb" hogy a férje a váltótársa.
13. michelle.r (válaszként erre: 12. - Fincsi5)
okt. 11. 16:31
Igen, még néhány nap és 41 leszek.
12. fincsi5 (válaszként erre: 11. - Michelle.r)
okt. 11. 15:06
Negyven múltál?!
11. michelle.r (válaszként erre: 1. - F.suzy)
okt. 11. 12:14

Inkább legyél pilóta, az jobb üzlet és sokkal elegánsabb, mint a kamionozás. Sajnos én elmúltam 40, már nincs esélyem, de ha lenne, tuti, hogy átképezném magam ;)


Egyszer vezettem egyébként kamiont, csak a nyerget, a vontatmány nem volt rajta. Meglepően könnyű és kellemes kis járgány ;)

10. apeeng (válaszként erre: 7. - F.suzy)
okt. 11. 10:55

3,5 tonna a minimum, de inkább a 7 tonna...ehhez már " C " kell... B-vel dolgozni nagyon jó, mert 3,5 tonnáig jó vagy, de ebben a szegmensben nagyon sok az "eszkimó"...itt a környéken lakik néhány fiatal, aki B-vel könnyű bútorokat szállít Budaörsről szerte-szét az országba. Az indulás biztos, de ha van egy címe Kisvárdára, vagy Marcaliba, Lentibe, akkor bizony bajban van, mert taposni kell..ha beteg a segítője, akkor egyedül megy, aztán vagy segít valaki, vagy nem.


ami könnyebb hely, az csak kihalással üresedik.

9. hópihe14 (válaszként erre: 7. - F.suzy)
okt. 11. 10:40
Én sem lebeszélni akarlak, csak jó ha látod-tudod, hogy mint minden szakmának, ennek is vannak szép, és kevésbé szép oldalai is. És ha belevágsz, akkor annak tudatában tedd, hogy a kevésbé széppel is tisztában vagy! :))
okt. 11. 08:54
Szeretnék több lábon állni. A mai világban....
okt. 11. 08:49

Taxis nem szeretnék lenni, dolgoztam ügyfelekkel. Elég volt.

Annak is igaza van, aki szerint nem most kellene nekikezdeni.

Dolgozik a családban kamionos, elhagyta már kicsiny országunkat. Kapcsolatok már vannak. 😊

Először gyakorlatot szeretnék itthon, aztán lehet tovább menni. Esetleg kezdjem kicsivel? B-vel?


Szerencsére nagyon jól tudok alkalmazkodni. Azzal nincs gond. A műszaki pedig megtanulható.


Talan ez az irány az amerre váltanom kellene. Fellàngolàs? Lehet... Azért érdeklődöm, h kicsit belelàssak. Fejetlenül nem szeretnék beleugrani.

6. apeeng (válaszként erre: 1. - F.suzy)
okt. 11. 08:33

szia.

(Megpróbállak rábeszélni.)


Az ötlet kiváló, csak..a "C" kevés, azzal pont szóba sem állnak veled(ehhez a nő mivoltodnak semmi köze)...ha megvan a C , rögtön folytasd az "E"-vel...így a kettő együtt már tárgyalási alap.

A gyakorlat hiánya ne tántorítson el, mert ha érzed a nagytestű vasat, akkor nyerő vagy...ez pedig a felvételkori próbavezetésen rögtön kiderül.


Egy időben én vittem próbaútra a céghez felvételre jelentkezőket, sok mindent láttam. Volt, aki friss jogsival jött, meg nem mondtam volna, hogy minimális gyakorlata van. Aztán jött "nagyarc" aki a telephelyről kifelé elvitte a portás bódéját..


Amúgy én is friss jogsival, gyakorlat nélkül kerültem a fuvarozó céghez, igaz nagyon erős "hátszéllel"...az első utam négyezer(4000) km volt..


ahogy a L'ecsóban mondja a séf, főzni mindenki tud, szerintem vezetni is mindenki tud...csak nem akármit.


Aljasság lenne elhallgatni, mitől könnyebb a sofőr élete..néhány nyelv beszédszintű ismerete. Tudtam törökül(is) mindjárt mehettem is Törökországba. ez volt az első utam, megszerettem őket. ezt a cég ki is használta.


Csak C jogsival itthon fuvarozni úgy kifizetődő, hogy egész nap rakodsz, vagy van egy segítőd, és napi tizenkét órában teríted a dögnehéz árut.


...hogy nő a sofőr? senkit nem zavar, ergo senkit nem érdekel...

summa: "C"+"E"+ német, angol, francia valamelyike..


hajrá, csapj bele!


sok szerencsét!(mert az bizony kell)

5. hópihe14 (válaszként erre: 2. - Hópihe14)
okt. 11. 08:13
Abban a tv-sorozatban az egyik részben Liza egy kb. 120-150 cm átmérőjű cső-rakományt vitt Kanada jeges útjain, totál egyedül. És a rakományt rögzítő heveder meglazult, bizony ha nem akarta, hogy elveszítse a rakományt, csörlőt fel, és őneki magának kellett helyre-pofozni az egészet... És ne hidd, hogy a mai világban van melletted váltó-társ. Az dupla bér, kész veszteség a munkáltatónak. Egyedül vagy, és vagy alszol valahol az út szélén a kabinban, vagy ha rövid az idő, megállás nélkül mégy, és ha szerencséd van, oda is érsz!
4. Amaunet (válaszként erre: 1. - F.suzy)
okt. 11. 08:01

Ideális lenne, ha ez az elhatározás már 20 évesen megszületett volna.

Amit említettek, a műszaki tudás is szükséges, és ott vannak a gyakorlati évek.

Senki nem fog kezdőként alkalmazni, sokáig csak másodpilótaként utazgathatsz.

Biztosan nagy kaland, de olyan fellángolás lehet ez, mintha most szeretnéd mondjuk a táncosnői karriered építését elkezdeni.

Vannak pályák, hivatások, amit nem lehet az utcáról beesve elsajátítani 3 hónap alatt.


Persze, lehet szembe menni, harcolni.

Sok sikert hozzá!

🍀

3. levarosbukta (válaszként erre: 1. - F.suzy)
okt. 11. 07:51
Halott ötlet! Max taxisofőr lehetnél de ahhoz pénz is kell.
2. hópihe14 (válaszként erre: 1. - F.suzy)
okt. 11. 07:25

Alapjaiban nincs azzal gond.

Valamelyik Discovery, stb. csatornán fut egy kamionosokról szóló sorozat, közöttük is vannak nők. Onnét tudom: a nőknek is ugyanúgy kell tudni megszerelni a kocsit, ha útközben lerobban, ugyanúgy kell tudni extrém körülmények között is határidőre teljesíteni, ugyanúgy semmi fürdés, szállás, stb. lehetőség nincs, mint a többi kamionosnak sem.

Jó dolog az, világot látni, szabadon szárnyalni, és még fizetést is kapsz érte. De azért nézd körbe a dolog másik oldalát is.

okt. 11. 06:55

Sziasztok!


Többször felmerült bennem, h kibōvítem a jogsimat C-vel... Stb... Nagyon szeretek vezetni, el tudnám magam képzelni h ezzel foglalkozok. Ezzel kapcsolatban várok tapasztalatokat, akár belföldi akár külföldi viszonylatban. Mielőtt bárki lebeszélne, 34 vagyok gyerek és férj nélkül. 😊 Ideális! Persze nem egy nőknek való szakma, továbbá megvan a vélemény sokakban a női vezetőkkel kapcsolatban. De kit érdekel....

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook