Mikor lesz rajta a családi pótlék a számlán?/Mikor hozzák postán? (tudásbázis)
Nincsen dupla családi!!
Ha van,beperelem őket évekre visszamenőleg!!!
Nem mert rendszeresen rá két napra mindig megkaptam
A pocaklakóról már megfeledkeztél, vagy elhagytad valahol? :DDD
én is nagyon ráérek!
gyerekek suli-ovi,én meg itthon ,mert kora terhesen nincsen kedvem az üzletbe dekkolni.
Megtehetem.Az alkalmazott meg boldog,mert több fizut kap...
Na akkor örülj neki :),nekem dupla :)
De a dupla családit megszüntették nem,ami Augusztusban járna?
Sehogy nem tartja vissza. Vannak szabályok, ahhoz tartja magát.
Van dupla csp akinek 2 gyermeke van ezt ne felejtsd el :)
Egy valamit nem értek.Bankszámlára utalják a pénzt a bank hogy tudja visszatartani 1 napot??Kezdő vagyok és nem hülye:)de nem értem
Dupla csp Csak augusztusba van :D
Hát akkor a barátnőd nagyon félre tájékoztatott.
A kiírt dátum az utalás napja. A kártyán egy napra rá jelenik meg a pénz.
Szerintem nem írtam olyat,hogy évek óta amúgy meg most kapom először kártyára de tapasztalatom az volt,hogy eddig mindig a kiirt dátumra kapták meg a kártyások a pénzt.és mielőtt abba kötnél bele akkor honnan tudom a barátnőm évek óta kártyás.
Olyan jó olvasni titeket, minden hónap elején, jókat nevetek :)
Azt tudom hogy holnap lesz.
Ne haragudj,de ha évek óta kapod a családit akkor miért nem tudod mikor szoktak utalni?Miért mára vártad amikor csak ma utalják?
nem lesz se dupla se szimpla !! holnap lesz csp
Nem igaz. Nem kell minden marhaságot elhinni, pláne úgy, hogy frissen regelt hozzá, hogy beírja.
Sziasztok!
Olvastam,valaki azt írta,hogy dupla családi lesz majd.De miért kapunk duplát,és ez igaz amúgy?
Az alábbi belföldi megbízásokra viszont nem vonatkozik a „4 órás szabály”, vagyis ezek a
továbbiakban is a jelenleg érvényben lévő elszámolási rendszerben (T+1 napon) kerülnek
elszámolásra:
- beszedések: csoportos beszedés, felhatalmazó levélen alapuló beszedés,
váltóbeszedés, csekkbeszedés, határidős beszedés, okmányos beszedés,