Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Miért vérzik a vérhígító beadása után mindig a helye? fórum

Miért vérzik a vérhígító beadása után mindig a helye? (tudásbázis kérdés)


10. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 9. - Cicagazdi)
okt. 12. 19:57

Köszi.

Hát már mindegy,már van pár lila foltom, de hát túl leszek ezen is. Fájni annyira nem fáj, bár fajdalmasabb, mint a hormon injekciók.

okt. 12. 08:49
Szia! Én most vagyok túl ismét, egy egyhetes szurkálódáson.Nekem is a has bőrét mondták, hogy csípjem össze.Valahogy, ez nem igazán volt szimpi, így a fenekem oldalának, felső részét céloztam meg, mert ott nagyobb zsírt sikerült összecsípni.Nem hiába hívják "kapaszkodónak".Valamint, azt a tippet kaptam, hogy jegeljem le, szúrás előtt a területet.Jégakkut használtam,erre a célra.Rányomod a szúrandó területre,rajta tartod kb.fél percig, gyorsan áttörlöd a fertőtlenítővel, összefogod a zsírral együtt a husit és oldalról beszúrod a tűt, gyors és határozott mozdulattal és gyorsan benyomod a cuccot.Én személy szerint semmit nem éreztem, nem vérzett.Remélem, hogy segítettem.
okt. 7. 15:41
Fú most olvastam (amúgy a Clexant szurom, 0.8ml-t) mellékhatásoknál, tudom nem szabad olvasni, de na, mégis elolvastam, hogy ha teltségérzése van az embernek a gyomorban a Clexan alkalmazása alatt, az azt jelenti, hogy vér van a gyomorban. Jesszus! Ugye ilyen azért nem nagyon fordul elő?
7. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 6. - Boldogzokni)
okt. 6. 19:46
Köszönöm 😊!
6. boldogzokni (válaszként erre: 5. - Fórumnyitó (anonim))
okt. 6. 17:24
Nagy kalappal! :)
5. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 4. - Vikyci)
okt. 6. 17:14
Akkor felkészülök én is rá, hogy tele leszek foltokkal. De ha ez az ára, hogy a kisbabám (vagy kisbabáim) velem maradjon, akkor ez semmiség!
4. Vikyci (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
okt. 6. 16:16
Epeműtét után adtam magamnak hasba ha jól emlékszem 2 hétig, tele lettem lila foltokkal. Közben vesegörcs miatt megjártam a sürgősségit többször is, minden egyes vizsgálatkor kérdezgettek, hogy mi ez a sok lila folt. Tutira azt hitték, hogy vernek :-D
3. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 2. - Alnisa)
okt. 6. 14:35

Oh köszi, akkor nem én vagyok a béna ezek szerint 😁.

Nekem orvos mondta, hogy hasba adjam, szóval míg hely van, addig oda kell adnom, de a vékony bőr miatt meg a sok kis hajszálér miatt akkor valószínűleg minden szúrás meg fog látszódni. Hát mindegy, ez van. Köszi amúgy a választ, megnyugtató, hogy ez normális vérhigító szúrásánál.

2. Alnisa (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
okt. 6. 14:05

Semmit nem csinálsz rosszul, csak pont eltrafálsz egy eret. Azért nem áll el, mert vérhígítót szúrsz, aminek az a lényege, hogy hígabb a véred és vérzékenyebb vagy!

Nekem szinte az összes szúrás nyoma belilult, kérdezték is, hogy mit csináltam a hasammal.

Egyébként én áttértem a combra, mert ott sokkal kevésbé fájt. De nekem ott is lilult.

Vérzés szinte sosem volt, vagy csak ilyen pont szerű.

okt. 6. 13:53

Már párszor adtam magamnak hasba bőr alá injekciót, hormonkezelések során, de sosem, vagy csak minimálisan szivárgott a vér pár másodpercig. Most három napja kell szúrnom magam vérhigítóval, ugyanakkora a fecskendőben a tű, mint a régebbi hormoninjekcióimban és most mind a három alkalommal alig akart a vérzés a szúrás helyén elállni, plusz mind a három helyen be is lilult. Pedig jól adom be magamnak,van már benne sajnos rutinom, ezért sem értem.

Valaki tud valami okosat mondani, miért lehet ez? Vagy ha mégis valamit rosszul csinálok, akkor mit? Amúgy kb 5 perc alatt teljesen eláll a vérzés, csak hát belilul a helye.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook