Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Mi tegyek ha ugrál a mosógép? fórum

Mi tegyek ha ugrál a mosógép? (beszélgetős fórum)


1 2
47. ina87
2016. márc. 2. 15:58
több ruhàr esrtleg e tetej3re tegyèl valamijen sulyt
2016. márc. 2. 05:46
probald egyenletesen belerakni a ruhakat!ez a dolog nyitja!
45. Böce (válaszként erre: 44. - Csenge_)
2015. nov. 13. 14:41
Szuper! Így még csak bolthoz sem vagytok kötve.
44. Csenge_ (válaszként erre: 43. - Böce)
2015. nov. 13. 12:35

Koszi, en is orulok :)

Mar hivtak is a szervizbol hogy vinnek a gepet :)

Mondtak hogy ha nincs megfelelo termek a boltban, akkor visszaadjak a penzt es vehetunk barhol.

43. Böce (válaszként erre: 41. - Csenge_)
2015. nov. 13. 12:14
Örülök, hogy sikerült rendezni a dolgot :-)
42. Böce (válaszként erre: 41. - Csenge_)
2015. nov. 13. 12:14

Fogalmam sincs, de gondolom, értékben megfelelő más tipust választhattok.


Az üzletben úgyis megmondják.

2015. nov. 11. 21:13

Azt irtak hogy csereutalvanyt allitanak ki, amit az uzletben bevalthatunk.

Ezt a tipust mar nem forgalmazzak, ilyenkor mi a helyzet?

2015. nov. 5. 12:33

Még mindig várunk.

Lehet hogy ezen a héten már nem fognak jelentkezni :(

Viszont másik fórumban azt írták hogy van akinek csak a 60%-át fizették vissza az eredeti árnak, pedig még garanciás volt a gép.

Ez hogy lehet? Én ilyenről még nem hallottam.

39. Böce (válaszként erre: 38. - 7e25e226fa)
2015. nov. 5. 00:17
Na, még egy szörnyen vicces okoska.
2015. nov. 4. 17:23
Ülj rá 😁
37. Böce (válaszként erre: 36. - D41005143d)
2015. nov. 4. 16:50

Kiállítottad a saját ostobaságodról a bizonyítványt. Meg a jóindulatú segítőkészségedről is.


Gratulálok.

2015. nov. 4. 08:15
rakd bele a ruhakat egyenletesen es akkor nem fog ugralni.
35. Csenge_ (válaszként erre: 34. - Bözsi néni)
2015. nov. 3. 18:03
Remélem :)
34. Bözsi néni (válaszként erre: 33. - Csenge_)
2015. nov. 3. 14:12
De legalább már mozdult valami :-) Majdcsak sikerül:-)
2015. nov. 3. 12:44

Szia,


végre ma reggel telefonált a szerelő, hogy mondjam el mi is a gond, mert írja a jegyzőkönyvet.

Aztán most várakozás...

32. Böce
2015. nov. 2. 18:14

Szia!

Mi újság, mit intéztetek? Szerintem menjetek be az üzletbe személyesen, ahol vettétek és ott intézzétek el, hogy kicseréljék vagy visszaadják a pénzt.

2015. okt. 30. 12:02

Hétfőn a szerviz egész nap nem vette fel a telefont, így hívtuk a gyártót, azt mondták hogy ha pár napon belül nem jelentkeznek akkor hívjuk őket és intézkednek.

Még aznap jött a szerviztől egy e-mail, kérték az elérhetőségeket, azóta sem hívtak.

Tegnap szóltunk a gyártónak, de minden ügyintézőjük foglalt volt, visszahívást ígértek.

30. Böce
2015. okt. 27. 18:26

Szerintem nyugodtan írd meg, hogy jogászhoz fordulsz, mert már a szerviz 4 alkalommal próbálta megjavítani, 3 helyszíni (most nagyon kár, hogy ez nincs beírva!) és 1 elvitel.


Még ha nem így van is, akkor is megfenyegetheted őket. A jogász segítségével fogsz beadványt benyújtani a fogyasztóvédelemhez.


Egyébként idézz nekik a Polgári Törvénykönyvből: 2013.évi V. törvény:


"3. Termékszavatosság

6:168. § [Termékszavatossági igény]

(1) Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

(2) Ezen alcím alkalmazásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

(3) A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

(4) Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

6:169. § [Közlési és igényérvényesítési határidők]

(1) A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

(2) A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

6:170. § [Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén]

A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben."

29. Böce (válaszként erre: 27. - Csenge_)
2015. okt. 27. 18:15

Ne hagyd annyiban, szerintem ez már nem szerviz kérdés!


Fenyegesd be őket a fogyasztóvédelemmel és másold be nekik, amit a jótállásról a múltkori linkben találsz meg a cseréről.


De ha gondolod, utánanézek jogszabálynak, hogy arre hivatkozva írj nekik, hogy amennyiben nem hajlandóak egy működőképesre cserélni vagy a pénzt visszaadni, akkor még kártérítést is kérsz!

28. Csenge_ (válaszként erre: 27. - Csenge_)
2015. okt. 26. 12:48
Már csak 7 hónap garancia van rá, ha megint kitalálják hogy alkatrészeket cserélnek benne, a végén itt fogunk maradni a rossz mosógéppel :(
27. Csenge_ (válaszként erre: 26. - Böce)
2015. okt. 26. 12:19

Annyit irtak hogy vegyuk fel a kapcsolatot a szervizzel bevizsgalas miatt :(

Mar megint szerviz, elegem van :(

26. Böce (válaszként erre: 25. - Csenge_)
2015. okt. 21. 17:20
Szurkolok, hogy kedvező választ kapj.
2015. okt. 21. 11:58

Most várni kell a válaszukra.

Szerintem ezen a héten ebből már nem lesz semmi.

24. Böce (válaszként erre: 22. - Csenge_)
2015. okt. 20. 18:21
Jobb lenne, ha az összes be lenne írva, de talán nem lesz gond.
23. andi6020 (válaszként erre: 8. - 5fc54ca4aa)
2015. okt. 20. 17:11

:D

De is merős! Pont mint nálunk gyerekkoromban :DD

2015. okt. 20. 17:08

Írtam nekik e-mailt, most kérték a számla és a garanciajegy másolatát.

Eddig jutottam.

4-szer volt szervizelve, ebből 3 helyszíni, 1-szer elvitték, de csak utóbbi van beírva a garanciajegyre.

Ez ugye nem lesz baj?

21. tamtamano (válaszként erre: 1. - Csenge_)
2015. okt. 20. 09:20
Csücs rá mikor rákezd, vagy egy jó kis mosógépen kivitelezett szexhez esetleg mit szólna a párod? :)
2015. okt. 20. 08:09
Ne ugrálj Öreg:)))
2015. okt. 20. 07:41

A rögzítőcsavart nem árt kiszedni.


De a másik nélkülözhetetlen dolog, hogy érzékeny vóglival be kell szintezni. A lábak kis mértékben állíthatók, ki kell vízszintezni rendesen. Mindig, ha felmosol alatta, eltolod, stb...

2015. okt. 19. 21:59

Mikor kicsomagoltuk a gépet, az első volt az összeszerelési útmutató elolvasása, így nyilván ki vannak szedve a rögzítőcsavarok.


Köszönöm a tanácsokat.

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook