Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Létezik valamiféle kapszula női libidó növelésére? fórum

Létezik valamiféle kapszula női libidó növelésére? (tudásbázis kérdés)


nov. 13. 20:30
Nem tudom
14. AP34 (válaszként erre: 1. - Alondadalon)
nov. 13. 19:15

Rózsagyökér+Ashwaganda kivonatot érdemes megpróbálni.

Ha nincs szervi oka akkor érdemes a lelki hátteret megnézni,hogy mi okozza.

Ez egy hosszú folyamat is lehet egy pszichológussal,de ha lelki oka van,ott semmilyen gyógyszer nem fog hatni.

Tapasztalatból tudom sajnos.

13. pteri
nov. 13. 19:02
Létezik. De hogy nem az a megoldás, az biztos.
12. hajnallányka (válaszként erre: 9. - Sikerbox)
nov. 13. 17:06
Lehet.
nov. 11. 11:32

Nyilván mindennek lelki oka van. Pl. a tyukszemnek meg a vérhasnak is.


Nézess hormonszintet. Ha pajzsmirigy alulműködés, lehet pótolni a pajzsmirigy hormont. Meg nyilván a többit is.

10. Idhikai (válaszként erre: 1. - Alondadalon)
nov. 11. 11:05
Nekem az edzőterem segített. Pont ilyen problémám volt. Két hét intenzív edzés után már éreztem a javulást. :)
9. Sikerbox (válaszként erre: 8. - Hajnallányka)
nov. 11. 10:50
Talán mióta a pasival van?
nov. 11. 09:49
Létezik !Egy megfelelő partner.:).Lehet lelki oka is a dolognak.Mielőtt bármi kapszulát szednél,gondold végig mióta van így.
7. Sikerbox (válaszként erre: 1. - Alondadalon)
nov. 11. 09:28

Tragédia, ha a libido enyhe, akkor máris a pajzsmirigy - hormon? Szegény pajzsmirigy a hibás mindig? Itt hamar orvoshoz, akár műtőbe küldenek az "okosok". Szerintem nem kívánod az illetőt, vagy nézz sex filmeket. Gondolj arra akit kívánsz. Az már fél "afrozidiákum"!

[link] › cimkek › afrozidiakum

nov. 11. 07:42
Addig is erős gyömbér tea.Fokozza a vérbőséget,így hat:-)Egy intenzív nátha kúrálás során tapasztaltam a mézes-gyömbéres tea ilyen ‘mellékhatását’.
nov. 11. 07:12

"Vagy akár az is, ha nem megfelelő a partner."


Ott a pont!

4. Heida (válaszként erre: 1. - Alondadalon)
nov. 10. 22:59

Kapszula helyett inkább menj kivizsgálásra. Hormonális eltérés is lehet ok. Pajzsmirigy alulműködés, prolaktin emelkedés (hipofízis adenoma miatt pl.), tesztoszteron gondok, stb. Nem vagyok orvos, de ne fedd el az okot kapszulával, ha esetleg kezelhető.

Illetve lelki háttere is lehet. Vagy akár az is, ha nem megfelelő a partner.

nov. 10. 22:33

A kérdésedre a válasz: igen, létezik (google)

Tapasztalatom nincs.

2. Channa* (válaszként erre: 1. - Alondadalon)
nov. 10. 21:47
Nem tudom, de azt igen, hogy a pajzsmirigy alulműködés egyik tünete a libidó csökkenés, így érdemes megnézetni.
nov. 10. 21:37
Tapasztalatokat várok.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook