Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Lecsökkent libidó - neked segített a gyógyszerváltás? fórum

Lecsökkent libidó - neked segített a gyógyszerváltás? (beszélgetős fórum)


1 2
2014. máj. 13. 09:50
nem segitett nekem.
2014. jan. 26. 15:47
partnercsere:)
29. aca3f9e234 (válaszként erre: 28. - Esztike21)
2009. máj. 29. 20:46
Várjuk a részleteket!
2009. máj. 27. 10:32

Sziasztok!

Új vagyok itt,bár már régóta olvasom a fórumot.

Holnap váltom ki életem első Nuvaring gyűrűjét. Bizakodom,hogy ez végre beválik.Megjártam már a fogamzásgátlókkal, rendesen...Sok fajtát kipróbáltattak már velem(Meliane, Lindynette 20,Milligest,Yasminelle,Tri-regol), de mindegyiknél ugyanaz a mellékhatás jött ki: HÜVELYSZÁRAZSÁG,plusz libidócsökkenés. Ez annyira kellemetlen....semmi más bajom nem volt tőlük,de emiatt elviselhetetlenül fájdalmas volt a szex. :(

A gyógyszerek közt mindig 3 hónapos szünetet tartottam, s ez idő alatt a hüvelyszárazság megszűnt és úgy kívántam a páromat, mint még soha. :) Szóval tuti a gyógyszerek teszik ezt velem. Nagyon bízok a NuvaRingben,remélem ettől nem jön elő ez a kellemetlen mellékhatás. Szurkoljatok.

Majd beszámolok a fejleményekről.

27. hanley (válaszként erre: 1. - Ersi)
2009. ápr. 19. 10:07
sziasztok! én is váltottam 2 hónap triodena szedése után...gumira...Minden mellékhatástól tartottam, pont a libidócsökkenéstől nem, ismerve az étvágyamat...Már rögtön az elején kezdődött egy kis csípő érzéssel szeretkezés közben, azt hittük biztos a gumi anyagára lettem a hormonváltozástól allergiás... Aztán mikor már gumi nélkül ment, lassan akkor is éreztem, hol jobban fájt, hol kevésbé. A végén már nem nedvesedtem, a csúcspont pedig a nulla libidó volt, amikor nem kívántam a szexet. Amikor már lábikragörcseim is voltak, na akkor mondtam h én nem váltok másra (holott a doki felírt ciles-et). Elég ebből. Szerintem a ffiaknak is inkább jobb egy tüzes vadmacska az ágyban gumival, mint egy frigid deszka anélkül...Legalábbis a páromat ismerve...Pont ma két hete, hogy nem szedem a tabit, és mintha kicseréltek volna. Újra a régi vagyok:).
26. 1731424aa5 (válaszként erre: 25. - E1e9ab571d)
2009. márc. 10. 06:19

Különböznek is...:):)

Volt ám meglepi néhányszor!

25. e1e9ab571d (válaszként erre: 24. - 1731424aa5)
2009. febr. 28. 21:07
A "donorok" is különbözhetnek.
24. 1731424aa5 (válaszként erre: 23. - E1e9ab571d)
2009. febr. 28. 20:24
A saját tapasztalatom,de az akkori "donorom" szedte.
23. e1e9ab571d (válaszként erre: 22. - 1731424aa5)
2009. febr. 26. 19:29
Haha
22. 1731424aa5 (válaszként erre: 21. - E1e9ab571d)
2009. febr. 25. 20:56
Ez pontosan így van.A saját tapasztalatom alapján!
21. e1e9ab571d (válaszként erre: 20. - 1731424aa5)
2009. febr. 24. 06:45
:), elhiszem, de Te is biztos saját tapasztalataid alapján tudod, hogy milyen hatása van fogamzásgátlónak a női testre...:D...
2009. febr. 24. 05:32

No de hölgyeim! Van itt más ami visszahozza az elveszettnek hitt libidót.

A fantázia, az elme hatalma és egy kis tantra!

[link]

2009. febr. 18. 20:03
Yadine-t
2009. febr. 18. 20:02
Sziasztok, én most fogom abbahagyni a Yadineszem-t. Még 2 szem van belőle. Libidóm minusz nekem is. Hihetetlen. Novynettel nem volt ennyire nulla, de attól meg köztes vérzéseim voltak. Remélem visszatér a régi "énem"...mert akkor jajj a páromnak, nem fogom békénhagyni :)
2009. jan. 22. 11:59
Én is most gondolkodok gyógyszerváltáson. Eddig Lindynette 20-at szedtem. Először fel sem tűnt, hogy bármi baj lenne, csak mikor szünetet tartottam, az volt fura hogy éjjel-nappal szexelni akartam. :D Már azt hittem v.mi bajom van, aztán jöttem rá, hogy lehet a gyógyszer miatt nem volt kedvem eddig. De gyógyszer nélkül meg félek! :(
16. ersi (válaszként erre: 15. - 3cdd2cedd8)
2008. nov. 25. 11:56
Én sem szeretem óvszerrel, de nem azért, mert kényelmetlen, hanem inkább mert nem érzem magam biztonságban, h folyton figyelni kell rá. Én legalábbis figyelek, nehogy érintkezzünk előtte, nehogy előváladék kerüljön, stb.
2008. nov. 24. 20:58
A pasik vajon egyet értenek ezzel az óvszer a legjobb megoldással? :D
2008. nov. 24. 20:48
Sziasztok! OVSZER a legjobb. A tabletták csak tönkre teszik a vágyat, és az egészséget.
13. tücsimücsi (válaszként erre: 11. - *bodza*)
2008. szept. 27. 20:21
Detto
2008. szept. 27. 17:23
a váltás nem, de h abbahagytam az igen :)
2008. szept. 27. 17:18
Én lecseréltem a tablettát óvszerre.Nagyon hatásos!:)
10. ersi (válaszként erre: 9. - 5a7f699553)
2008. ápr. 26. 10:55
Gyerekcsinálásra fel! :DDD
2008. ápr. 21. 12:29
Én 7 évig szedtem Regulon nevű tabit. November óta semmit nem szedek, terhes is lettem.. :) :) :) Aztán elvetéltem, úgyhogy most várom a nagy kedvet!
8. ersi (válaszként erre: 6. - Sziszi79)
2008. ápr. 21. 12:20
Mondjuk azért az durva, ha ennyire elmarad a menzeszed. Orvosod mit javasolt, gyógyszerváltást?
7. ersi (válaszként erre: 5. - B46d5f17a9)
2008. ápr. 21. 12:19
Ha nem lettél terhes és nem jöttek ki rajtad egyéb mellékhatások, akkor persze, hogy nem kell váltani, igazad van. De amúgy a Marvelont, akármilyen régi, még ma is felírják, gond nélkül.
2008. ápr. 20. 16:48
Én novynette-t szedtem...hiztam is ....a libidóm nem hogy nulla hanem minusz lett...pedig ez igen alacsony hormontartalmú és elvileg nem kellene semmi ilyet okozni..de nekem 5 év után már szinte meg sem jött mikor már a következőt kellett elkezdenem szedni...szóval egyéne válogatja
2008. ápr. 20. 16:12
én marvelon-t szedtem világ életemben, manapság talán már vannak jobbak is, de azoktól fújódok és ettől soha semmi bajom sem volt - akkor már megéri, nem?
2008. ápr. 20. 16:02
Valaki!! Kinek mi vált be, aki yadineről váltott másra libidóeltűnés és más bajok miatt?? :(
2008. ápr. 17. 18:43

Sziasztok!

Én Yadinet szedtem két hónapig és lement a libidóm 0-ra. Most váltani akartam, valaki akinek szintén a Yadintól romlott, a Belara segített, viszont olvastam olyat is, akinek a Belaraval kezdte és attól romlott, majd a Yadinevel lett jó. Szerintem ez abszolút változó, kinek mi a jó. Feltételezem akinek a Yadine a rossz, annak a másik a jó, és akinek a másik a rossz, annak a Yadine a jó. Nekem most végleg abba kell hagynom a gyógyszer szedését teljesen más ok miatt, pedig pont most akartam váltani, de ha elkezdem a másikat(Belarat) szeretném, akkor mindenképpen írok hogy okozott e az is libidóromlást. Amúgy jó ötlet volt ez a fórumtéma, nagyon sokan kínlódnak ugyanezzel a kérdéssel. Tényleg jó itt egy helyben megbeszélni a dolgot.

Egy kérdés, amire sehol senki nem adott eddig választ. Most hogy abbahagyom a gyógyszer szedését, a neki köszönhetően megnövekedett melleim vissza össze fognak menni?

2. ersi
2008. ápr. 16. 13:58
Sok fogamzásgátlós topikban szó van/volt már erről, szeretném, ha összegyűlnénk egy helyen és megbeszélnénk. Szívesen várnék olyan embereket, akiknek a gyógyszerváltás hozta meg újra a kedvet!
1 2

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook