Jóban Rosszban sorozat rajongók (beszélgetős fórum)
Febr
3 tol 2 reszt mutatnak.
A végére nagyon felturbózták az eseményeket. Az új szálak több évre elegendő muníciót sejtetnek.
Nagyon érdekel, hogy a tragédia előtt hogyan tervezték Váradi doktor életét
Számomra attól jó, hogy nem idegesít, mint pl. „A mi kis falunk” és néhány társa. Egyrészt. 😊 Másrészt a sorozatokat sose veszem véresen komolyan; az általad és mások által írt vesézésekre képtelen lennék. Arra használom őket, amikre valók: lazításra Sok évvel ezelőtt szoktam rájuk, amikor melóból hazaérve szükségem volt 20-30 percre, hogy képes legyek folytatni a második műszakomat. (Akkor még kazettára vettem fel, ma már az IPTV sokkal jobb megoldás.)
Ez a sorozat valóban a napi életnek tart tükröt. A kritizálók azt felejtik el, hogy a felvett epizódok hónapokkal előbb játszódnak, mint a valóság. Mégis, nagy vonalakban jól bemutatja a jelenlévő bürokráciát, a korrupciót, a magánéleti kríziseket, a közéletet átszövő maffiamódszereket, az aljasul törtetőket, gáncsoskodókat, stb., de van benne röhögni való is, mint pl. a Steve által megformált karakter.
Azt se felejtsük el, hogy a színészek magánélete is áthúzhatja a forgik elképzeléseit, mint most Babicsek Bernát tragikus, értelmezhetetlen halála. 😢
Száz szónak is egy a vége: ne tévesszük össze ezeket a sorozatokat a dokumentumfilmekkel! Azokon számon lehet kérni a következetlenségeket, az eltérést a valóságtól, ezeken nem érdemes.
Ha sorozatokat megnézed egyik se egy gyöngyszem, akár magyar, akár külföldi.
Itt nincsenek Shakespeare-i mélységek. A varázsa az állandóságban van. Természetesen cserélődnek a szereplők, de ez olyan lassan, hogy lényegében állandónak tűnik, és olyan mint hogyha a megszokott szomszédodat vagy családtagodat néznéd meg naponta.
Minél hosszabb egy sorozat, annál több lesz benne a hiba, és annál nagyobb a kötődése nézőknek hozzá. A napi élettel általában köszönőviszonyban sincs, nézők éppen a hétköznapokból akarnak kiszakadni. Így aztán gagyi sorozatok mindig is lesznek, legfeljebb most jönnek a török és a brazil sorozatok, amikhez még ennyi közük sincs.
Minden irónia nélkül kérdezem, hogy mitől jó szerinted? Néhány évig ideig néztem, mert néhány barátom játszott benne, az előző producer a férjem barátja, azért is néztem, hogy szívjam a vérét, állandóan baxtattam a forgatókönyv hibái miatt.
Mi a jó egy olyan sorozatban, ami teljesen életszerűtlen, holott a napi életet akarja bemutatni? A főorvos feleségét, következő barátnőjét kinyírják, majd a lányát is. A másik lányát elveszíti, és néhány hét múlva már nem is beszél egyikről sem, mintha sose történt volna meg.
A bűnözés rosszabb mint Bronxban, a rendőrség tehetetlenül idióták gyülekezete. Volt már terrortámadás, vírushelyzet, amit persze a kórház orvosai fél kézzel megoldottak, szereplők történet nélkül tűnnek el hetekre, hónapokra, majd vissza. A kórház főorvoshelyettese a maffia helyettes vezetője, majd a végén úgy nyírják ki, mint egy nyeretlen kétévest. A csaja pedig eltűnik, majd egy veszélyes orosz bűnözőnő "alteregójaként" tér vissza. Apropó, most mi az igazi Olgával?
Az alig huszonéves srác polgármester lesz, és minden hájjal megkent üzletembereket köröz le.
Mintha folyton cserélgetnék a forgatókönyv írókat, és egyik sem olvasna bele a korábbi történésekbe.
Abban tök igazad van, hogy a Mintaapák is egy fos lett, mióta lecserélték a szereplőket.