Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Hogy lehet a youtoube-ról menteni vagy letölteni? Kezdő vagyok, ezért valahogy egyszerüen leírná valaki? Köszönöm!!!! fórum

Hogy lehet a youtoube-ról menteni vagy letölteni? Kezdő vagyok, ezért valahogy egyszerüen leírná valaki? Köszönöm!!!! (tudásbázis kérdés)


16. 0d19e1a24d (válaszként erre: 15. - Mari111)
2009. aug. 14. 16:34

Sokkal 1 szerűbb beilleszteni a FF-be.



már ha az én linkemre írtad kb 3-4 kattintás. :)

2009. aug. 14. 14:06
Leszedem neked szívesen és elküldöm emailba,ha úgy megfelel.
2009. aug. 14. 08:43

Egész egyszerűen A Firefoxhoz van kiterjesztés. Felrakod és kész .


[link]



Ez pl mp3 ba menti le de a van még video downloader is stb.



Megnyomod hogy hozzáadás a FF-hez és kész.

13. lufi
2009. ápr. 12. 09:01
Én is az FDM-et használom, nagyon jó kis progi. Egyszerű használni. Érdemes kipróbálni.
2009. ápr. 11. 21:36
Letöltöd a save2pc programot, feltelepíted, elindítod, belinkeled a videót, és már tölti is
2008. okt. 8. 19:01
kislibu: csak simán a videóra rá állsz az egérrel, nem kell kattintani sem, egy idő után kiadja a videó felett jobb oldalon egy kis ablakba hogy "Download video". vagy rákattintasz a videóra jobb gombbal, és ha minden igaz, "Download This Video To Real Player" remélem sikerül :):)
10. Fiatal nő (válaszként erre: 6. - Hope23)
2008. okt. 7. 07:42
Mp3? Woww, az jó, azt viszont kipróbálom... :-)
9. Fiatal nő (válaszként erre: 7. - Mogyi baby)
2008. okt. 7. 07:42
Hát nekem vannak más bevált módszereim flv-re, mpeg-re, avi-ra, úgyhogy a Real Playert kihagyom, csak kíváncsi voltam. :-)
8. kislibu (válaszként erre: 3. - KisCsillag001)
2008. okt. 6. 21:12
Az mit jelent pontosan, hogy "rámész az egérrel a videóra és letöltöd"? Addig eljutottam, hogy megvan a RealPlayer és megnyitottam az Explorerrel a klipet. Aztán hogyan tovább?
7. Mogyi baby (válaszként erre: 5. - Fiatal nő)
2008. okt. 6. 21:11