Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Hallottál már olyan esetről, hogy valakinek komoly ízületi fájdalmat/gyulladást okozott volna a fogamzásgátló tabletta? fórum

Hallottál már olyan esetről, hogy valakinek komoly ízületi fájdalmat/gyulladást okozott volna a fogamzásgátló tabletta? (tudásbázis kérdés)


18. katácskák (válaszként erre: 13. - Ivett78)
2011. febr. 23. 06:50
Reméljük azóta már meggyógyúltál?
2010. júl. 9. 19:49

en egy fogamzasgatlorol tudok tapasztalatbol beszelni, az a diane35. trombozist okoz, ez a negativ resze, a pozitiv, hogy belövi a menzit.

amikor policisztás ovárium szindróma miatt járkáltam orvosról orvosra, es korhazrol korhazra, 10bol kilenc orvos ezt irta volna fel.. ha engedem.

mert en nem tunetmentesedni akartam, hanem meggyogyulni. a tizedik orvos meggyogyitott.

kedves ismeros lany nem volt ilyen szerencsés, ugyanerre a "betegsegre" o szepen beszedte a dianet, es trombozist kapott, amirol az orvos megallapitotta, hogy a dianetol volt.

2009. ápr. 12. 08:30

Szomorú és felháborító dolog, hogy a nőgyógyászok felírkálnak fogamzásgátlókat, csak úgy, találomra!

Pedig egy hosszú és alapos kivizsgálás kell, hogy megelőzze a gyógyszerfelírást.

15. briell
2009. ápr. 12. 06:43

Miért nem a férfiak mérgezik magukat???? Miért a nők fogamzásgátlása az elterjedt???

Nem értem, de sok mást sem :S

14. briell
2009. ápr. 12. 06:43
:S Hát ez nem jó... mondjuk én is szedtem egy olyan antibiotikumot nemrég, hogy amíg el nem olvastam a mellékhatásokat, el nem tudtam képzelni miért vagyok olyan xarul.
13. ivett78 (válaszként erre: 11. - 769918d4ef)
2009. ápr. 11. 18:55

Igen, lehet ez az oka. A mellékhatásoknál ott volt, hogy lehet izületigyulladás, de ritkán...

Úgy látszik nálam ez a ritkán bejön:( Van egy másik gyógyszer arra is allergiás vagyok, azt mondják az is 1:100 000 az arány...

2009. ápr. 11. 18:30

Bármit el tudok képzelni mellékhatásként...

Az MÉREG!

2009. ápr. 11. 17:09
A noveremnek a fogamzasgatlotol elzsibbadt a bal felen a keze es a laba,a doki is azt mondta ettol lehetett ,es en is olvastam hogy egyes noknek ilyen hatast valt ki.
2009. ápr. 11. 16:58
Én nem hiszem, hogy hormonkészítmények ízületi gyulladást okoznak. Főleg a fogamzásgátlók, hiszen ezek alacsony hormontartalmúak.
9. 1247d35ab8 (válaszként erre: 5. - D972032f0a)
2009. ápr. 11. 16:57
Ezt biztos, hogy fogamzásgátló okozta?
8. briell (válaszként erre: 7. - D972032f0a)
2009. ápr. 11. 16:54
Nagyon nehezen tudom elépzelni, hogy a fogamzásgátlótól lehet.. persze az orvosok értenek hozzá, de hajlamosak arra is, hogy ráfogják a dolgot erre vagy arra. (pld testi bajokat a pszichéra amiben van valami, de nem minden testi baj pszichés mégsem amire ráfogják hogy az)
7. d972032f0a (válaszként erre: 6. - Ivett78)
2009. ápr. 6. 22:18
Hát igen....a leányzó apja ide jár hozzánk autót szereltetni....vagy 10 kilót lefogyott.azt mondja neki már semmi értelme az életének..ez az egy lányuk volt....nagyon gonosz tud lenni az élet...de mondtam neki,tudom,hogy mit érez..én a nővéremet 34 évesen veszitettem el..nagyon imádtuk egymást..hátsófalu szivinfarktusban halt meg..most már 17 éve..de nagyon hiányzik.
6. ivett78 (válaszként erre: 5. - D972032f0a)
2009. ápr. 6. 22:09
Nagyon tragikus ez a történet....
2009. ápr. 6. 21:39
Sziasztok...egyik 22 éves ismerösömnek az egész bal fele lebénult úgy,hogy tolókocsiba került és 8 hónapig tartott ez az állapot a fogamzásgátlótól... majd újra tanult járni...de felépült..... sajnos olyan kegyetlen volt az élet hozzá vagyis hozzájuk mert 1 év múlva a barátjával eggyütt egy autóbalesetben midketten meghaltak...már jegyespárok voltak....a leány szülei..főleg az apa mert imádta a lányát...ő a mai napig nem tudja felfogni,hogy a lánya nagy keservesen kigyógyult a bénulásból utána meg meghalt.....de hát mindkét szülönek borzasztó lehetett....
4. Kolibri (válaszként erre: 3. - Gabriellaxp)
2009. ápr. 6. 21:23
Hat igen, ez azert kicsit tudomanyosabb, mint az en hsz.-om.:)
2009. ápr. 6. 21:20

Hello!

Az elsavasodás miatt is lehet ízületi gyulladás. Próbálj egy pár napig Zöldségeket enni, nyersen. az lugosit, nekem ettől volt ízületi gyulladásom.

2009. ápr. 6. 21:05
Nem, de mar annyi mellekhatasrol hallottam, hogy siman el tudom kepzelni.:)
2009. ápr. 6. 21:02
Hallottál már olyan esetről, hogy valakinek komoly ízületi fájdalmat/gyulladást okozott volna a fogamzásgátló tabletta?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook