Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Frontin csökkentése fórum

Frontin csökkentése (beszélgetős fórum)


jan. 30. 07:16
Én 4 hónapid szedtem a Frontint orvos irta fel, decemberben idegrángatózásom lett, abba hagytam nincsennek tünetek.
jan. 28. 15:14
Nagyon ügyes vagy, ha le tudsz róla szokni. Ne szedjel semmilyen szorongasoldot. Inkább gyógyteat ami megnyugtat lehető legminimalisabb gyógyszereket kell beszedni.
26. csontsovány (válaszként erre: 23. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 24. 10:22
Köszönöm szépen, a gyógyszerekkel jól vagyok.
25. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 24. - Janosom1)
jan. 24. 09:47
Jézusom, elég riasztó. Nem lehet, hogy a nagy melegben sokat izzadtál? Az okozhatta azt. A lábaimban ma folyamatosan valahol izom- vagy idegrángás van. Nagyon ki vagyok.
jan. 24. 08:17

Nekem 2022.juliusban irt fel az orvos Frontint.Nem is tudtam miért.Elkezdtem szedni és decemberben olyan idegrángásaim voltak mint amilyet soha életemben nem tapasztaltam.Kezem lábam belső részemim is remegtek nem tudtam a telefont a kezembe venni a remegés miatt.

Mentő vitt be a kórházba.Az orvos azt mondta só hiány okozta a remegést?Én még most sem tudom mi történhetett.

Hálistennek azóta nem jelentkezett. a frontinra sem foghatom de óvatos leszek csak reggel egy felet szedek.

23. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 17. - Csontsovány)
jan. 24. 06:14
:( Sajnos akkor mindenképp szedni kell, hogy ne legyél rosszul. Kitartást!
22. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 16. - Nénje)
jan. 24. 06:13
Köszi. Nekem magnéziumhiányom is van-volt. Most egy hétig nagy dózisban szedem, és így az "elvonás" is kevésbé rossz. Néha van idegrángás, de pl. nem vagyok idegbeteg. Ha az elején Magnerottal kezdem, lehet, nem kellett volna Frontin...
21. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 15. - OldPinokkio)
jan. 24. 06:10
Köszönöm. Szedek most magnéziumot és B-komplexet. Mellette sokat sétálok és tornázok. 1-2 napig az idegrángástól alig aludtam, de ma már jó volt. Nyárig simán leteszem.
20. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 14. - Regin_a)
jan. 24. 06:06
Magnerotot és B-komplexet szedek.
19. csontsovány (válaszként erre: 18. - 68a20912f0)
jan. 24. 03:41
Köszönöm szépen, igyekszem
18. 68a20912f0 (válaszként erre: 17. - Csontsovány)
jan. 23. 21:54
Jobbulást neked!
17. csontsovány (válaszként erre: 13. - 68a20912f0)
jan. 23. 20:34
Jó Neked . Én sajnos gyógyszereken élek. A rivotrilt abbahagytam , de más gyógyszereket szedek a skizofréniámra .
16. Nénje (válaszként erre: 7. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 23. 20:31
Két hónapig szedtem esti 1 szemet,jó volt,tudtam aludni nyugodtan.Kb.2 hónapja kezdtem felezni(mert nem akarok rászokni),de úgy érzem,hogy nem annyira használ,mint az egész,de nem fogok visszatérni egészre,mert én is abba akarom hagyni.Nekem munkahelyi stresszre írta a doki,alig bírtam aludni éjjelente a stressztől(új munkahelyem lett) és a vérnyomásom is magasabb volt.Magnerotot is szedek reggelente,most már jobb,de mióta felezem a frontint,nem mindig alszom jól.
15. OldPinokkio (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 23. 19:52

A Frontin (flunitrazepam) egy benzodiazepin nevű gyógyszer, amelyet elsősorban az álmatlanság és az álmatlansággal járó tünetek kezelésére használnak. A Frontin csökkentése vagy abbahagyása okozhat számos negatív tünetet, mint például idegrángás, szorongás, izgatottság, alvászavarok, fejfájás, álmatlanság, ingerlékenység, memóriazavar, és szorongás. Az idegrángások, amikről beszéltél, az egyik leggyakoribb tünet a Frontin csökkentése vagy abbahagyása után.


Az is előfordulhat, hogy a szervezeted még nem alkalmazkodott a Frontin csökkentéséhez, ezért az idegrángások jelentkezhetnek. A Frontin csökkentése vagy abbahagyása után az idegrendszerednek általában 1-4 hétre van szüksége ahhoz, hogy újra megtanulja a normális működést.


Az is fontos, hogy kérj tanácsot orvosodtól, mielőtt bármilyen változtatást teszel a gyógyszer szedésében, és kövesd az orvos utasításait, hogy elkerüld a negatív tüneteket és biztonságosan szokj le a Frontinról.

14. Regin_a (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 23. 19:02

idegrángásom van"

Biztos hogy nem a Xanax/Frintin csekély mennyiségétöl

Tudtad hogy a jellemző adag akár 3x05.mg is lehet, sőt több

Azért van "rángásod2, mert valami ideg alapi gondod vAN

Lehet nem is Xanax kell rá hanem Milgamma

13. 68a20912f0 (válaszként erre: 11. - Csontsovány)
jan. 23. 17:51
Boldog voltál tőle? Én soha életemben nem szedtem gyógyszereket, kivéve ha antibiotikumot ír az orvos, de egyébként fájdalomcsillapítót se nagyon szedek.
12. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 10. - Alnisa)
jan. 23. 14:33
Köszi. Itt is hozzászóltak páran. :)
jan. 23. 14:00
Lelkikeg lehet tőle függeni..nálam még 2016 - ban állították le a rivotrilt. Nem frontin , de hasonló. Kórházban. Minden " jó " dologrol nehéz keszokni..ami boldogságot ad.
10. Alnisa (válaszként erre: 3. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 23. 13:54
Sok sikert, én senkit nem ismerek, aki le tudta tenni.
9. Bluemoon55 (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 23. 08:47

En is amikor szedtem, masnap sokkal idegesebb ingerultebb voltam, pedig csak par napig szedtem. El sem tudom kepzelni aki evekig szedi...

Inkabb mindenféle gyogynovenyes akarmiket veszek

8. b99469ac0a (válaszként erre: 7. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 23. 08:42
Köszönöm, neked is menni fog😊 Kb. egy hónapig szedtem még az egy darabot.
7. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 5. - B99469ac0a)
jan. 23. 08:31
Gratulálok! Ugyanígy volt nekem is. Az esti egy darabot meddig szedted, míg elhagytad teljesen? Én azt is felezni akarom majd egy kis időre.
6. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 4. - Mell)
jan. 23. 08:29
Nagyon drága vagy, hogy ilyen hosszan írtál és bíztatsz. :) A gyógytea, sport, meditáció nekem is opció. Küldhetek privátot?
5. b99469ac0a (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 23. 08:06
Én sokáig reggel és este szedtem a 0,25-ös Frontint. Néha még napközben is kellett egy. Aztán kettő helyett csak egyet szedtem esténként, ezt a csökkentést még annyira nem éreztem meg. Egy idő után azt is elhagytam. Nekem egy-két hétig fájt a fejem és rosszul aludtam, ezen az időszakon túl kellett lenni, viszont sikerült letennem, már fél éve nem szedem.
4. mell
jan. 23. 07:55

Én hetente egyszer vagy kétszer veszem be a 0,25 ös felét, de másnap én iszonyat fáradtnak érzem magam és ingerült vagyok általában. Tudom miért! Azértb mert kb 2-3 órára kiürül a szervezetemből és kéne egy újabb adag, de mivel nem szedem rendszeresen, így az ezzel járó kellemetlenséget vállalom.

Mostanában egyre inkább vagyok úgy, hogy vagy jóga, v. futás,v. biciklizés , v.meditáció, vagy ezek kombinációja szükséges a szreszz vagy a plussz energiák feloldására /levezetésére. Érdemes elengedési meditációkat végezni. A test lélek szellem oda-vissza hat, azaz ha pl. nem mozdulok ki és csak a hűtőig megyek el és fetrengek a tv előtt, ne várjam megemtól, hogy elalszok. Tehát igénybe kell venni a tstet fizikálisan, és levesebbet agyalni, ugynakkor, mindig naprakészen megtenni mindent az életemért hogy működjön, mégha nem egyszerű összeszedettnek lenni, akor is. Még egy dolog, ha az ember lefogy, teljesen más életminőséget ad, tisztább fej, könnyedebb létezés. a Frontintnal pedig jól teszed hogy minimalizálod, nagyon ügyes vagy, ismerd el, hogy ez is nagy dolog, amit eddig vévigcsináltál és mindent kövess el, hogy ne ess vissza, azaz ne kelljen többet szedni. Meni fog, sok sikert, kitartást! UI: Gyógyteákat is lehet, tudom időbe telik áztatni a filtert vagy gyógyfüvet, macera, de tényleg segíthet! Nekem a teakanne -s sweet dream segített, de csak úgy ha minden este rendszeresen ittam, a rendszeren van a hangsúly és nemcsak a teálban, sportban is, és akkor a frontin hátha nem fog kelleni, Én szorongásos vagyok és túlérzékeny ( így születtem) , de a májamat emiatt nem teszem tönkre, felelős vagyok két kiskamasz gyerekért és a sajt életemért!

3. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 2. - Alnisa)
jan. 23. 07:55
Tudom. Azt is tudom, hogy teljesen le fogom tudni tenni. Két barátnőmnek is sikerült.
2. Alnisa (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 23. 07:42
Vagy sosem fogsz tudni megszabadulni tőle vagy nagyon nehezen. A frontin egy drog, rettentő erős függőséget okoz. Ha nem vigyázol a leszokás végére többre lesz szükséged mint előtte. Sajnos láttam ilye a családban.
jan. 23. 07:22
Kinek milyen tüneteket okozott a Frontin csökkentése? Leszokóban vagyok, már csak 0.25-öt szedek este, de egész éjjel, sokszor napközben is idegrángásom van. Erre kelek fel.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2023, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook