Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Fiúsra fogyott fenék formáján lehet javítani? fórum

Fiúsra fogyott fenék formáján lehet javítani? (tudásbázis kérdés)


2015. aug. 25. 23:00

Itt találtok leírást és videót is a gyakikhoz! :)

[link]

21. gribedli*** (válaszként erre: 18. - Anyone)
2015. aug. 18. 14:06

Ha a térded rossz, akkor pl végezhetsz térdhajlatba tett súlyzóval lábemeléseket is és a leg curlt, amit írtam előbb és leg extensiont, és szerintem még csípőemeléseket is.


Anyósom tud valamit az izületi kopásról, neki a csípője volt elkopva, kb 15 éve, hogy gyógytornász/fizioterapeuta jár hozzá, heti 2x, ebben van masszázs, nyújtás és különböző erősítő gyakorlatok, stabilizálók is. 76 évesen egyáltalán nincs rossz feneke :D ( és eredetileg a doki azt mondta neki, hogy még fél év és tolószékes lesz). Ennek ellenére ő ebbe nem nyugodott bele és csinálja, sikerült is neki megelőzni, hogy rosszabbul legyen, sőt, inkább jobban van.

20. gribedli*** (válaszként erre: 11. - Anyone)
2015. aug. 18. 13:49

Melyik zónában van izületi kopásod?


Ha nem végezhetsz guggolást, attól még végezhetsz leg curl (lábhajlítás fekve, géppel ülve is, bokasúllyal állva is), és leg extensiont(lábfeszítő), ülve.


Anyósomnak is van(volt, mert javult) izületi kopása és a fizioterápia alatt használt súlyzót (bokasúlyzót).


Az izületi kopás amúgy pont nem zárja ki a súlyzót, hanem inkább a kardiót. Pl ha lépcsőn mászkálsz egész nap, de nem is, akár összesen csak 20 perc legyen ez, nagyon sokszor hajlít a lábad ugye, súly nélkül, tehát jobban kopik. Amikor viszont súlyzóval kitörést csinálsz, a mozdulat ugyanaz, de csak mondjuk 45x csinálod meg összesen, nem 1500-2000x, ahogy a lépcsőzésnél tennéd. Pont ezért a súlyzó védi az izületeket mert nem koptatja annyira, plusz körbe-körbe kipárnázza.


Fontos lenne tudni, hogy hol van izületi kopásod, mert így ha elmész egy szakemberhez, az meg tudja mondani, hogy neked melyik edzés lenne a legjobb. Szerintem us a guggolás/kitörés a legjobb, de ha nem lehet, akkor ezt a 2 gyakorlatot tudod úgy helyettesíteni, hogy másik 8-10 gyakorlat összesen meg fogja mozgatni azt, amit a guggolás és kitörés megmozgat 2 gyakorlaton belül.

19. 388b941089 (válaszként erre: 18. - Anyone)
2015. aug. 18. 12:19
Akkor senki nem fog tudni neked segíteni. Fordulj személyi edzőhöz.
18. anyone (válaszként erre: 17. - 388b941089)
2015. aug. 18. 12:12
Nem tudom, milyen információkra gondolsz, de akkor sajnos nem tudok változtatni, mert a térdem rossz.
17. 388b941089 (válaszként erre: 16. - Anyone)
2015. aug. 18. 12:10

Bocs.

Sajnos a guggoláson és a kitörésen kívül nem lesz szép feneked, bár ahogy láttam ez nem volt benne a kiinduló hozzászólásodban, szóval nem tudom miért kapom itt a savat, hogy guggolást meg kitörést javasoltam, amikor te nem adtad meg a megfelelő információkat.

16. anyone
2015. aug. 18. 12:06
Mindegy, hagyjuk, ha nem értesz.
15. 388b941089 (válaszként erre: 14. - Anyone)
2015. aug. 18. 12:00
Micsoda?
14. anyone (válaszként erre: 12. - 388b941089)
2015. aug. 18. 11:57
Láttam, de mégis rosszul esett.
2015. aug. 18. 11:51

A fiús popsi kerek, izmos, kemény.

Ennek nagyon egyszerû biológiai okai vannak.

Itt nem részletezném, hogy miért.

12. 388b941089 (válaszként erre: 11. - Anyone)
2015. aug. 18. 11:43
Ha látnád, nem a te hozzászólásodra reagáltam, hanem andiéra.
11. anyone (válaszként erre: 10. - 388b941089)
2015. aug. 18. 11:39
Ne haragudj Vanessa nem tudom, mi vicces, de ízületi kopásnál, nem hinném a guugolás jót tenne, pláne súlyokkal.
10. 388b941089 (válaszként erre: 2. - Andi6020)
2015. aug. 18. 11:21

XDDDD

Nagyon veszélyes a fenékimplantátum! :D

2015. aug. 18. 11:21
Nagy súlyokkal való guggolás, kitörés. ;)
8. anyone (válaszként erre: 7. - Pakung)
2015. aug. 18. 10:57
Kocka alakú lett,szinte csak csont, pedig régen formás volt, de egyre csak elfogyott. Igen, sok férfinak formás a feneke, de én nem a formás fenekű férfiakra gondolok.Milyen fehérjeporra gondolsz?
2015. aug. 17. 22:10

nem piszkálni akarlak de a norm fiuknak is eléggé formás a feneke , esetleg lapos lett a tiedd ?

akkor viszont fehárjepor : ( női nem a testépítőknek való hanem gyengébb akár gyümölcsös izesítésű ) és ha lehet meredeken fel sétálni napi 40 percet

6. d7c1719ff7 (válaszként erre: 1. - Anyone)
2015. aug. 17. 18:52
2015. aug. 17. 18:38

guggolástól, kitörésektől kerekedik


[link]

[link]

[link]

[link]

4. anyone (válaszként erre: 3. - 0c7adf8ee7)
2015. aug. 17. 18:16
Igen, előtte nőies volt.Nem implantátumra gondoltam.
3. 0c7adf8ee7 (válaszként erre: 1. - Anyone)
2015. aug. 17. 18:12
Elôtte lányos volt??
2015. aug. 17. 18:10

Implantátummal biztos.


Amúgy milyen az a fiús fenék?

2015. aug. 17. 18:09
Fiúsra fogyott fenék formáján lehet javítani?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook